  • 1. Data: 2009-03-28 22:22:59
    Temat: Laptop DELL, pytania przed zakupem
    Od: "Norpheusz" <t...@w...pl>

    Witam,
    zanim kupie laptopa chcialbym poznac Wasze opinie o sprzecie tej firmy i jak
    wypada na tle konkurencji. Wole wypytac najpierw, niz pozniej oplakiwac
    kilka tysi. Model, ktory sobie uparzylem to 17" Studio 1737 o nastepujacej
    specyfikacji: CD2 P9500 (ewentualnie P8400), 4 GB RAM, dysk 500 Free Fall
    sensor, Radeon 3650, matryca LED. Moje pytania dotycza w zasadzie wielu
    podzespolow, poniewaz dzisiaj deliberowalem na tenat konfiguracji. Czy
    pomiedzy procesorami Pxxxx i Txxxx jest duza roznica i odczuje ze procesor
    jest 2Ghz, 2,4 lub 2,6. Czy tajemnicze "Free Fall sensor" jako dumnie
    brzmiace zabezpieczenie dysku przed uszkodzeniami to raczej marketing, czy
    rzeczywiscie sprawdzajacy sie ficzer. No i najwazniejsze - matryca LED. Czy
    warta jest doplaty i rzeczywiscie jest lepsza w porownaniu z tradycyjnymi
    matrycami? Jak pracuje sie na laptopie z rozdzielczoscia HD? Do tej pory
    widzialem laptopy z nizszymi rodzielczosciami, ale na takiej...wszystko
    widac, ale za to jakie malenkie:). Moze ktos opisze prace na codzien na
    takiej rozdzialce. Mnie laptop ma sluzyc generalnie do pracy, w tym duzo
    programowania i boje sie, czy ta matryca przy dlugim siedzieniu przed kompem
    nie wyssie mi oczu. Gwarancja do tego laptopa to 3 lata NBD.
    Rozwazany jest rowniez HP Pavillion z porownywalana konfiguracja (no bez
    kilku opcji typu matryca LED, czy dysk Free Fall sensor).

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.