  • 1. Data: 2014-05-09 18:45:51
    Temat: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Czy ktoś korzysta z "Ryśka", który ma ostrzegać przed radarami i innymi
    skarbonkami Rostowskiego? Jak to się sprawdza w praktyce?
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rysiek-czyli-anty
    radar-od-naviexperta,2,3,30503.html
    Jacek

  • 2. Data: 2014-05-10 17:36:33
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 9 maja 2014 18:45:51 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Czy ktoś korzysta z "Ryśka", który ma ostrzegać przed radarami i innymi
    >
    > skarbonkami Rostowskiego? Jak to się sprawdza w praktyce?

> [...]

    wolę icoyote, korzystam z ostrzen 2 miesciace, i jestem zadowolona, spokojna jazda,
    dobra komunikacja

  • 3. Data: 2014-05-10 18:12:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-10 17:36, b...@g...com pisze:

    radar-od-naviexperta,2,3,30503.html
    > wolę icoyote, korzystam z ostrzen 2 miesciace, i jestem zadowolona, spokojna jazda,
    dobra komunikacja

    yanosik nie jest już w modzie? Dlaczego?

  • 4. Data: 2014-05-10 21:53:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 May 2014 18:12:16 +0200, PlaMa napisał(a):
    radar-od-naviexperta,2,3,30503.html

    > yanosik nie jest już w modzie? Dlaczego?

    Jest nadal i dziala dobrze, ale widac ludzie lubia odmiane - po co np
    tyle przegladarek do internetu, jedna by wystarczyla :-)

    Ewentualnie team yanosika trzepie kasiore z google i konkurencja
    zazdrosci :-)

    A przeciez jest jeszcze speedalarm, omijamkorki.pl, Autoradar z AM,
    coyote, radardroid i trudno zliczyc wszystkie :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-05-10 22:40:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > tyle przegladarek do internetu, jedna by wystarczyla :-)
    >
    > Ewentualnie team yanosika trzepie kasiore z google i konkurencja

    Konkurencja nawet probowala wykorzystywac dane z yanosika, dlatego na ich
    stronie w sieci nie mozna juz zobaczyc informacji o kontrolach drogowych :)

  • 6. Data: 2014-05-11 00:17:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-10 21:53, J.F. pisze:

    > Jest nadal i dziala dobrze, ale widac ludzie lubia odmiane - po co np
    > tyle przegladarek do internetu, jedna by wystarczyla :-)

    to trochę inna sprawa - idea i skuteczność programu jest mocno
    społecznościowa, przejście do mniej mainstreamowego produktu to
    ograniczanie skuteczności reagowania na ITDPatologię. Ja wole trzymać
    się z najsilniejszym, dlatego pytam co się stało i czy aby yanosik nie upada

    > Ewentualnie team yanosika trzepie kasiore z google i konkurencja
    > zazdrosci :-)

    grosza im nie zapłaciłem ,reklamy zablokowałem ale patoITD i radary
    lojalnie wskazywałem

    > A przeciez jest jeszcze speedalarm, omijamkorki.pl, Autoradar z AM,
    > coyote, radardroid i trudno zliczyc wszystkie :-)

    I jak z ich skutecznością i użytkownikami?

  • 7. Data: 2014-05-11 00:27:00
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-05-2014 18:12, PlaMa pisze:

    radar-od-naviexperta,2,3,30503.html

    > yanosik nie jest już w modzie? Dlaczego?

    nie wiem czy w modzie czy nie, ale z tego co widzialem to rysiek ma miec
    'stacje nasluchowe cb'. czyli nie polega tylko i wylacznie na tym co i
    czy wyklikaja userzy.

  • 8. Data: 2014-05-11 19:11:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 May 2014 00:17:07 +0200, PlaMa

    > grosza im nie zapłaciłem ,reklamy zablokowałem

    No jesteś zajebisty po prostu! Taki Swój Cwaniak.
    To dlatego na rondach skręcasz zawsze w prawo?

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2014-05-12 01:30:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-11 19:11, Myjk pisze:

    > No jesteś zajebisty po prostu! Taki Swój Cwaniak.
    > To dlatego na rondach skręcasz zawsze w prawo?

    a Ty wbrew przepisom, byle nie było definicji skrętu w prawo? :D

    Jak powiedziałem, nie zapłaciłem za program, a reklamy blokuje mi OS,
    ale zawsze solidarnie wskazywałem każdy radar, ITD, wypadek i kontrolę.
    Uważam że to fair wystarczająco.

  • 10. Data: 2014-05-12 01:31:41
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-11 00:27, K pisze:

    > nie wiem czy w modzie czy nie, ale z tego co widzialem to rysiek ma miec
    > 'stacje nasluchowe cb'. czyli nie polega tylko i wylacznie na tym co i
    > czy wyklikaja userzy.

    hmm? Ostatnio cb w odwrocie podobno, zresztą jak to działa? Ktoś siedzi
    co 5 km i nasłuchuje radia, czy może jakieś automaty odfiltrowują kur*wy
    i próbują czegoś się dowiedzieć z sibi?