  • 11. Data: 2009-06-24 16:00:29
    Temat: Re: Motocyklista spadl na przechodnia
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-06-24 14:24:05 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:

    > Na pewno,teraz jest ekspertem gdyż trolluje na lotnictwie

    tam tez go lubia ;) sorry, jesli formatowanie sie rozjechalo:

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville

  • 12. Data: 2009-06-25 06:18:52
    Od: n...@s...com

    On Wed, 24 Jun 2009 18:00:29 +0200, Lukasz Baranski <g...@o...pl>
    wrote:

    >tam tez go lubia ;) sorry, jesli formatowanie sie rozjechalo:

    Dziwne ze nie napisal ze za szybko lecial.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-06-25 10:23:01
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > A mnie ciekawi jak to teraz bedzie rozliczane.
    > Czy pieszy dostanie kase z OC motocyklisty czy kierowcy samochodu ?
    > Ktos ma pojecie ?

    Logicznie wlasnie tak jak mowisz.

    Moj przypdek wydarzyl sie za granica, gdzie kierowca wycofal w moj
    zaparkowany motocykl, przewrocil go, a moj motocykl zrobil ladne
    wglebienie na masce samochodu zaparkowanego obok. Kierowca odjechal w
    zwiazku z czym wlasciciel zaparkanego auta chcial zebym ja mu zaplacil
    za maske, a pozniej sobie szukal kierowcy Seata, ale fartem kolega
    spisal numery Seata gdyz to widzial, wiec odmowilem 'pomocy' drugiemu
    poszkodowanemu, podalem mu i swojemu ubezpieczycielowi dane Seata i
    oni juz sie rozliczali. Plus ja dostalem za zbity kierunkowskaz i
    chyba lusterko.

    Nataszatan

  • 14. Data: 2009-06-25 10:45:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:

> [...]
    > poszkodowanemu, podalem mu i swojemu ubezpieczycielowi dane Seata i
    > oni juz sie rozliczali. Plus ja dostalem za zbity kierunkowskaz i

    sytuacja nie podobna. mogą Ci wmówić, że zaparkowałeś nie uwzględniając
    możliwości przewrócenia na auto. Twoja sytuacja jest podobna właśnie
    do karambolu. każdy dostaje kasę z OC tego, który go uderzył, a nie tego
    kto pierwszy spowodował wypadek.
    a lot bezwładny motocyklisty nie mógł być przezeń kierowany. nie mógł
    wybrać sobie ani sposobu lądowania, ani miejsca. sam lot wymusił samochód.

    --
    gildor
    9'99