  • 11. Data: 2013-12-09 09:36:48
    Temat: Re: Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-08 18:05, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
    Moto-G/moto-g-pdp.html

    > $180 możemy chyba zaliczyć do tej kategorii?

    W Polsce pewnie, a raczej na pewno wyceniona będzie na to co podałeś x
    3. Stare gruchoty, które debiutowały przed paru laty leżą w sklepach z
    ceną 1000 zł, a tu taki sprzęt miałby być za takie grosze?

  • 12. Data: 2013-12-09 09:40:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > Stare gruchoty, które debiutowały przed paru laty leżą w sklepach z ceną
    > 1000 zł, a tu taki sprzęt miałby być za takie grosze?

    Tylko że on mieszka w USA więc ma ceny w $

  • 13. Data: 2013-12-09 09:56:32
    Od: All?hu Akbar <x...@g...com>

    W dniu 09-12-2013 09:36, Trybun pisze:

    > W Polsce pewnie, a raczej na pewno wyceniona będzie na to co podałeś x
    > 3. Stare gruchoty, które debiutowały przed paru laty leżą w sklepach z
    > ceną 1000 zł, a tu taki sprzęt miałby być za takie grosze?

    http://komorkomania.pl/2013/11/19/moto-g-w-polsce-za
    -700-zl-tak-dzieki-amazonowi

    > Po premierze Moto G sporo osób było rozczarowanych, że Motorola pominęła Polskę na
    liście krajów, w których smartfon będzie oficjalnie dostępny. Na szczęście nic
    straconego, bo jego dystrybucją zajmie się także Amazon, który oferuje wysyłkę do
    naszego kraju. Co więcej, ceny są naprawdę korzystne.

    > Wariant wyposażony w 16 GB pamięci wewnętrznej znajduje się m.in. na stronie
    brytyjskiego oddziału Amazonu. Jego cena to 159,99 funtów (ok. 797 zł). Jest więc
    tanio, ale może być jeszcze taniej: wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł).

    > Z kolei niemiecki Amazon oferuje Moto G w wersji z 8 GB pamięci za 169 euro, czyli
    ok. 706 zł. Trochę drożej, ale mamy ten komfort psychiczny, że paczka idzie z
    niedaleka, bo zza naszej zachodniej granicy. Podejrzewam, że w takim wypadku czas
    ewentualnego serwisowania będzie krótszy.

    > Oczywiście do podanych wyżej cen należy doliczyć koszty przesyłki, ale nie są one
    wysokie. Na stronach Amazonu znajduje się informacja, że wysyłka z Wielkiej Brytanii
    to wydatek rzędu 5,69 funta (ok. 28 zł), a z Niemiec 3,25 euro (ok. 14 zł).
    > Aktualizacja: jak zauważył morata08xs (dzięki!) przesyłka z brytyjskiego Amazonu
    jest darmowa.

    > Jak widać, Moto G można bez żadnych przeszkód sprowadzić do Polski za mniej więcej
    700 zł. Oferta firmy Amazon wydaje się rewelacyjna, ponieważ w tym przedziale cenowym
    trudno o równie dobrze wyposażonego i przy tym markowego smartfona. Dla przypomnienia
    specyfikacja Moto G:

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-12-09 14:56:27
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-09 09:40, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    Moto-G/moto-g-pdp.h

    > Tylko że on mieszka w USA więc ma ceny w $

    3 x już po przeliczeniu $ na złote. Czyli cena dla klienta w Polsce, w
    polskim sklepie gdzieś tak około 1200zł.

  • 15. Data: 2013-12-09 14:57:32
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-09 09:56, Allahu Akbar pisze:

    > http://komorkomania.pl/2013/11/19/moto-g-w-polsce-za
    -700-zl-tak-dzieki-amazonowi

    Jak dobrze sie rozejrzeć to z Chin jeszcze taniej kupi, ale przecież nie
    o to chodzi, a o cenę tej komórki w krajowym sklepie, np. w
    Komputroniku, Avansie czy Euro AGD.

  • 16. Data: 2013-12-09 16:42:39
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-08 23:52, m4rkiz pisze:

    > za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln
    ???

    "wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł)"

    Slavekk

  • 17. Data: 2013-12-09 21:23:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Slavekk" <s...@g...pl> wrote in message
    > ???
    > "wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł)"

    tyle kosztuje odblokowana na amazonie, w tesco mobile mozna bylo kupic prepaida
    za 89 (zdjecie simlocka kosztuje 2)

    http://www.hotukdeals.com/deals/motorola-moto-g-8gb-
    89-with-code-tesco-direct-1735408

    tak samo np. z vodafone smart 3

    http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=8783
    5396

    normalna cena to 59 euro, byla jednodniowa oferta przedswiateczna za 49,
    przy przeniesieniu numeru 20 euro taniej - w sumie 29

    do tego potencjalny cashback w wysokosci 20 euro przy zakupie przez fatcheese

    czyli alcatel 975 za 9 euro (plus znowu dwa za zdjecie simlocka) - 50 pln

    zal nie wziac, wiec mam ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 18. Data: 2013-12-10 13:34:40
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > bede mial w rece we wtorek to sie podziele, generalnie wydaje sie ze nieco
    > malo miejsca ale connect 201 jest tani

    fajny ale nie wiem czemu az tak wychwalany
    aparat taki sobie w sloncu, w pomieszczeniach kiepski, w polmroku beznadziejny
    tylny glosnik taki sobie, przy wysokiej glosnosci szumi
    bateria niewymienialna, dioda kiepskawa

    reszta znanych minusow - brak ladowarki, sluchawek, slotu sd,
    i taki sobie czas pracy na baterii sprawia ze jezeli ktos moze
    go wyrwac za ~500 pln to jeszcze warto, chociaz przepasci miedzy
    moto g a na przyklad a820 kosztujacym ~100 euro plus ew. vat
    jakos nie widze, owszem ekran i procesor jest nieco lepszy, ale a820
    ma dual sima, lepszy aparat i slot na karty sd

    problem pojawia sie z 16GB wersja sprzedawana za ~202 euro,
    bo juz za 299 mozna miec np oppo find 5 ze 'smart' etui, ladowarka,
    sluchawkami, czyli rzeczami ktore i tak znaczna czesc ludzi do
    moto g dokupi ale tez ekranem full hd, o niebo lepszym aparatem i
    dzwiekiem, czy po prostu jeden z setek innych telefonow ktore
    w tej cenie mu poprostu nie ustepuja

    jeszcze raz - jezeli ktos ma dokladnie tyle do wydania i znajdzie
    moto g tanio to imho jest to dobry zakup, ale w zwyklej cenie
    'rewolucja w tanich telegonach z androidem' to to poprostu nie jest

    --
    http://db.org.pl/

  • 19. Data: 2013-12-11 01:06:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak dobrze sie rozejrzeć to z Chin jeszcze taniej kupi, ale przecież
    > nie o to chodzi, a o cenę tej komórki w krajowym sklepie, np. w
    > Komputroniku, Avansie czy Euro AGD.

    Ale dlaczego tak się ograniczasz do sklepu krajowego?

  • 20. Data: 2013-12-11 18:29:23
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-11 01:06, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
    >
    > Ale dlaczego tak się ograniczasz do sklepu krajowego?

    Cały szereg korzyści w porównaniu już nawet nie z zagranicznymi sklepami
    internetowymi, ale nawet z tymi krajowymi. W dzisiejszym systemie
    politycznym panującym w Polsce slogan z filmu - "a nie oddamy panu pana
    płaszcza i co nam pan zrobi", jest aktualne jak nigdy wcześniej nie było.