  • 91. Data: 2010-04-04 18:50:59
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-04-04 17:03, glang pisze:
> [...]
    > tam nie ma ludzi odpowiednio przeszkolonych. sprzedawcy nie wiedzą nawet
    > czy ten skuter to 2 czy 4 suw
    > taki sam skuter w punktach które sie w tym specjalizują kosztuje ok 2000
    > a i potargować się można.
    > no i te nieszczęsne przeglądy. nikt nie robi ich w marketach bo nie ma
    > mechaników ani warunków. serwisant dojeżdża do domu ale przecież nie za
    > free. i stąd ceny 200-300 zł za przegląd. u mnie przegląd na 1000 km z
    > wymianą oleju w silniku i przekładni kosztuje 80-100 zł. często też
    > robimy w tej cenie inne rzeczy - regulacja zaworów, gaźnika itp bo każdy

    Czyli - podsumowując - przeglądy będą kosztować mniej-więcej tyle, co
    benzyna do tego pojazdu... Czyli wcale to takie oszczędne nie jest...

    --
    Yakhub

  • 92. Data: 2010-04-04 20:14:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Apr 2010 16:13:57 +0200, kml napisał(a):

    > Jak mieszkałeś w Warszawie to miałeś kratkę ściekową w łazience?

    Nie, bo w Warszawie są nieznanym wynalazkiem.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 93. Data: 2010-04-04 20:52:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-04, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Nie, bo w Warszawie są nieznanym wynalazkiem.

    To, że Ty nie widziałeś to nie znaczy że są niznanym wynalazkiem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 94. Data: 2010-04-04 23:48:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 04 Apr 2010 20:52:59 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > To, że Ty nie widziałeś to nie znaczy że są niznanym wynalazkiem.

    W żadnym mieszkaniu w Warszawie nie zauważyłem takowej. Nawet w tych
    starych :D

  • 95. Data: 2010-04-05 00:07:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-04, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > W żadnym mieszkaniu w Warszawie nie zauważyłem takowej. Nawet w tych
    > starych :D

    Co ja Ci na to poradzę... Chyba EOT ;-P

    Krzysiek Kiełczewski

  • 96. Data: 2010-04-05 09:42:20
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Czyli - podsumowując - przeglądy będą kosztować mniej-więcej tyle, co
    > benzyna do tego pojazdu... Czyli wcale to takie oszczędne nie jest...

    Nastukaj najpierw takim pierdzidelkiem 1000 km :D Tymbardziej, ze sezon w PL
    to jakies 5 miesiecy.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 97. Data: 2010-04-05 10:01:50
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Dysiek pisze:

    > Nastukaj najpierw takim pierdzidelkiem 1000 km :D Tymbardziej, ze sezon w PL
    > to jakies 5 miesiecy.

    Ja ok 1000 nastukalem w zeszlym sezonie. Ale tak jak mowilem, tylko
    lokalne doskoczenie po costam.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 98. Data: 2010-04-05 17:20:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > W ciągu 1 roku kilka obowiązkowych przeglądów??! Pewien jestes?

    Zależnie od przebiegu rzecz jasna.
    Pierwszy po 300 km, drugi po 1000, trzeci po 2 itd
    Jak ktoś naprawdę będzie jeździł to tyle wyjdzie.

  • 99. Data: 2010-04-05 17:22:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

    To miał być przegląd w serwisie, tak ze 20 km musiałbym do nich dojechać.
    Wolę nawet nie myśleć ile zażądaliby za przegląd z wizytą mechanika.

    >u mnie przegląd na 1000 km z

    Jesteś może z Poznania? ;-)

  • 100. Data: 2010-04-05 17:23:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Swoją drogą być może to właśnie tak jest pomyślane - stosunek ceny skutera
    > do przeglądów gwarancyjnych tak drogi, że klient to olewa i traci
    > gwarancje.
    > A jak klient jeździ i płaci za te przeglądy, no to zapłaci za nie tyle, że
    > opłaca mu się co sezon nowy skuter zafundować ;)

    Dokładnie tak samo pomyślałem.
    Na szczęście na razie nie musiałem nic fundować, przez 2 lata zepsuło się
    tylko lusterko.