  • 21. Data: 2010-07-28 17:40:00
    Temat: Re: Można łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:i2nm75$ohq$1@mx1.internetia.pl...

    > Tyle, że jeśli koleś na lewym jechał 130 to...?

    To zapłacił.
    I już nie jeździ

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2010-07-28 18:24:20
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To wszyscy jadą zgodnie z przepisami?

    Niestety nie. Dwóch (dwoje) z nich nie rozumieją zasad ruchu
    prawostronnego :-)

    Szymon

  • 23. Data: 2010-07-28 19:12:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-28 14:26, Arek (G) pisze:

    > 1. Każdy kto jedzie wolniej na autostradzie to pizda

    Czytać nie umiesz a szczekać.

    Dopsz ... idziemy Twoimi metodami - Każdy kto jedzie lewym pasem
    130 km/h na autostradzie i nikogo nie wyprzedza - należy mu się
    medal, a Arek czuje się zobowiązany zrobić mu tatuaż na wacku o
    treści JEZSTAEM ZAJEBIŚCIE PoRDOWY.

    Każdy kto parkuje zajmując 2 miejsca parkingowy zasługuje na
    Order Orła Białego - bo mógł kurwa stanąć na 3 w poprzek
    zahaczając o miejsce dla inwalidy.

    6008

  • 24. Data: 2010-07-30 16:11:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "huri_khan" 1hzu6g9wr4hgi$.2sbf34lbltez$....@4...net

    > A jeżeli masz 3 pasy ruchu i wszyscy obok siebie jadą 130 to ... ?

    To nie boli, ale co wówczas, gdy całą szerokością jezdni jadą TIRy ze swoja zawrotną
    ;)
    szybkością (od 85 km/h do 92 km/h) próbując wyprzedzać się wzajemnie? Trzęsą się,
    kołyszą
    i są dookoła wszędzie: przede mną, za mną, obok mnie i po przeciwnej stronie -- aż po
    oba
    horyzonty. :)

    Żaden TIR żadnego TIRa nie wyprzedzi, bo jadą wszyscy przepisową szybkością. Piszę
    nie
    o autostradzie, gdzie 130 km/h nie boli, ale o obwodnicy, po której zwykle jeżdżę 160
    km/h
    (gdy mi nikt nie przeszkadza -- policji ani radarów tam nigdy nie widywałem; nawet
    jeśli są
    tam policyjne samochody, to chyba policjanci wolą ,,spokojną'' jazdę, niż
    zatrzymywanie
    podróżnych) a wśród trzęsących i kołyszących się (na łukach i na nierównościach)
    TIRów
    muszę jechać szybkością ,,przepisową'', na dodatek ze świadomością tego, iż w razie
    wywrotki któregoś z jadących przede mną -- nie będę miał szansy na przetrwanie. :)

    Dlaczego normalnie jadę tam z szybkością 160 km/h? Bo jakoś więcej moje Nowe Volvo
    S40 nie
    ciągnie. :) Może zapas mocy jeszcze by się znalazł, zwłaszcza na jakimś ulepszonym
    paliwie,
    ale chyba przekraczanie tej szybkości nie jest już bezpieczne dla tego samochodu i
    tej drogi.

    W gorące dni paliwo jest rzadsze niż w zimne dni -- czy w związku z tym silniki mają
    gorsze osiągi? Może jednak jakiś ,,komputer'' to kontroluje, lub nawet jest jakaś
    stabilizacja temperatury podawane paliwa? Z jednej strony paliwo rzadsze, zaś
    z drugiej -- temperatura (plus 35 stopni Celsjusza) niekoniecznie jest optymalną.
    Zimą (minus 20 stopni Celsjusza) osiąganie tej szybkości jest łatwiejsze, :) co
    zaprzecza istnieniu kontroli i stabilizacji temperatury podawanego paliwa, zaś
    zmrożony asfalt daje lepszą przyczepność niż rozgrzany -- niemal roztopiony. :)

    Aby było jasne -- mnie nie przeszkadzają ani TIR ze swoją zawrotną szybkością 90
    km/h,
    ani p...y jadące lewym pasem, ani inni -- oby mnie tylko nie tłukły, oby nie
    przewracały
    się wprost pode mnie, obym przejeżdżał obok nich bez zbytniego zbliżania się i (;
    drapania
    lakieru ;) mego samochodu. :) Na krótkim odcinku (dziesięciu km) takie sceny są wręcz
    rozrywką. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-07-30 16:30:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" i2poe2$6o4$...@n...news.atman.pl

> [...]
    >
    > Każdy kto parkuje zajmując 2 miejsca parkingowy zasługuje na Order Orła Białego -
    bo mógł kurwa stanąć na 3 w poprzek zahaczając o

    Wyobraź sobie autostradę, na której prawym pasem z szybkością 90 km/h
    jedzie przed Tobą 50 samochodów oddalonych każdy od swego najbliższego
    ,,sąsiada'' o 50 metrów. Jeśli chcesz wszystkie te samochody wyprzedzić,
    musisz przejeżdżać z pasa na pas, czy możesz lewym pasem jechać obok nich
    wszystkich?

    A teraz parkowanie. Wyobraź sobie zupełnie pusty parking na 1000 samochodów,
    na którym ktoś parkuje nie na 1 miejscu, ale na 3 miejscach, zahaczając nawet
    o jedno ze 100 miejsc dla inwalidów. Na dodatek ten ktoś po kwadransie odjeżdża,
    i parking nadal jest pusty. :)

    A teraz od tych skrajności przejdź powoli, krok po kroku do zwykłej codzienności. :)
    Co za różnica -- na ilu miejscach ktoś zaparkuje, jeśli nie przeszkadza innym i co
    za różnica, iloma :) pasami jedzie, jeśli nie stwarza zagrożenia i nie utrudnia
    życia innym ludziom? :)

    Nadgorliwcy ładujący swymi migaczami w ciągu nocy i jeżdżący (niemal slalomem)
    z pasa na pas są większym utrapieniem niż p...y jadące zbyt długo lewym pasem. :)
    Podobnie rzecz się ma z parkującymi. Aby było jasne -- ja parkują zwykle w swoim
    garażu albo tam, gdzie jest dużo miejsca. I oczywiście w miarę możliwości parkuję
    na jednym miejscu, nie na kilku. Zahaczanie o miejsca dla inwalidy? No cóż --
    tęsknota
    zbliża, :) więc tak parkując, prosi się Boga: daj mi, proszę, prawo do parkowania na
    tych miejscach. :)

    Ja jednak wolę nie na miejscu inwalidy -- za blisko stamtąd do drzwi sklepowych. ;)

    A tak w ogóle... Hm... W jakimś celu samochody są wyposażane na przykład w klaksony.
    Jeśli komuś ktoś zawadza, może to chyba wyrazić trąbieniem. :) Dla mnie nie
    przeszkadza
    też ostrzegawcze/porozumiewawcze ;) świecenie długimi światłami -- czy to w noc, czy
    w dzień. :)
    (moje oczęta bardzo szybko odzyskują zdolność widzenia po ,,olśnieniu'')

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-08-01 11:28:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 21:31:53 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

    > A co niewłaściwego widzisz w wyprzedzaniu jakiejś pi*dy na autostradzie
    > prawą stroną?

    To, że owa pizda powinna jechać prawym, a nie lewym.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2010-08-01 11:30:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 14:48:21 +0200, Krzysztof Szmergiel napisał(a):

    > Albo cos sie zmienilo, albo poza terenem zabudowanym potrzeba 3 pasow
    > ruchu w jedna strone aby wyprzedzac prawym.

    Nic się nie zmieniło, zaś Ty jesteś niedouczony. Jak większość kieroffcuf w
    Polsce. Art. 24. u. 10. p 1. PoRD - przeczytaj, a potem poproś kogoś, żeby
    Ci wyjaśnił znaczenie.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-08-02 22:11:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Wyobraź sobie autostradę, na której prawym pasem z szybkością 90
    > km/h
    > jedzie przed Tobą 50 samochodów oddalonych każdy od swego
    > najbliższego

    Wyobrażam sobie - pisałem właśnie o debilach - trzymać na
    autobanie odstęp 50 metrów - trza mieć nasrane.

    Dalej nie chce mi się czytać :)

    6008

  • 29. Data: 2010-08-06 00:50:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" i378op$7h6$...@n...news.atman.pl

    > Wyobrażam sobie - pisałem właśnie o debilach - trzymać na autobanie odstęp 50
    metrów - trza mieć nasrane.

    Za dużo czy za mało? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'