  • 1. Data: 2010-07-27 02:59:50
    Temat: Trup za kierownica
    Od: G-D-D <g...@g...pl>

    Ile promili jest smiertelne?
    Ile trzeba wychlac zeby zabraklo skali w alkomacie?
    Opolskie moze sie pochwalic rekordzista.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019399,title,Kierowal-a
    utem-i-byl-tak-pijany-ze-zabraklo-skali,wid,12251592
    ,wiadomosc.html

    A tak w nawiasie pytanie: czy osoba ktora wsiadzie do auta z kierowca
    ktory ma 4.33 promila we krwi ma jakes szare komorki? Musiala (zona) byc
    zupelnie trzezwa skoro policja oddala jej samochod. Podziwiac ja za
    wiernosc czy totalny idiotyzm?

  • 2. Data: 2010-07-27 16:52:52
    Temat: Re: Trup za kierownica
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Ile trzeba wychlac zeby zabraklo skali w alkomacie?

    Malutki (50) kieliszek wódki - i od razu dmuchać w alkomat. Nie tylko
    zabraknie skali ale nawet urządzenie się zepsuje.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-07-27 16:53:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G-D-D" <g...@g...pl> napisał w
    > Ile promili jest smiertelne?

    Dla Polakow, Rosjan i Szwedow nie ma limitu :-)

    > Ile trzeba wychlac zeby zabraklo skali w alkomacie?

    Jeden kieliszek, ale tuz przed badaniem :-)

> [...]
    > A tak w nawiasie pytanie: czy osoba ktora wsiadzie do auta z
    > kierowca ktory ma 4.33 promila we krwi ma jakes szare komorki?

    Spytaj lepiej czy skoro z 4 promilami mozna dojsc do samochodu, to
    czemu 0.2 jest zabronione :-)

    > Musiala (zona) byc zupelnie trzezwa skoro policja oddala jej
    > samochod. Podziwiac ja za wiernosc czy totalny idiotyzm?

    Ale o co chodzi - ze maz sie raz na rok upil ?

    J.

  • 4. Data: 2010-07-27 17:35:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "G-D-D" <g...@g...pl> napisał w
    >
    > Dla Polakow, Rosjan i Szwedow nie ma limitu :-)

    > Jeden kieliszek, ale tuz przed badaniem :-)

    - pil pan przed jazda panie kierowco?
    - gdzie tam, dopiero co otworzylem

    > Spytaj lepiej czy skoro z 4 promilami mozna dojsc do samochodu, to czemu
    > 0.2 jest zabronione :-)

    Zdazylo mi sie kilka razy obudzic w domu (czasem nawet nie swoim) i za nic
    nie pamietac, jak sie tam znalazlem. Czyli skoro doszedlem jakos, to i
    prowadzic powinienem. ;)

    > Ale o co chodzi - ze maz sie raz na rok upil ?

    Czyli Ty wsiadlbys z takim nawalonym mezem do samochodu i niech prowadzi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-07-27 21:01:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Czyli Ty wsiadlbys z takim nawalonym mezem do samochodu i niech
    > prowadzi?

    Myślisz, ze J.F. może mieć męża? Hm...

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-07-27 21:11:00
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Ale o co chodzi - ze maz sie raz na rok upil ?

    Wielu mężów jeździ lepiej po spożyciu dwóch półlitrówek od trzeźwych żon :)
    Ostatnio moja tak się speszyła na weselu przy gościach, że nie umiała
    wyjechać pod górkę z parkingu i zamiast do przodu to do tyłu w inne auto :)
    Chcąc nie chcąc, choć ledwom stał na nogach musiałem się przesiąść i
    wyprowadzić auto na drogę ustawiając je kierunkiem do domu ;D