  • 1. Data: 2010-07-27 14:43:44
    Temat: Re: [PRESS - dla wierzących] Zbiór dekalogów samochodowych
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i2mjpv$ohl$1@speranza.aioe.org...
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/zachowu
    jemy-sie-jak-poganie,1510779,415

    Propaganda głupich katoli, którzy złe cechy próbują przypisywać innowiercom.

  • 2. Data: 2010-07-27 14:55:08
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i2mka0$c8o$1@news.onet.pl...
    > Propaganda głupich katoli, którzy złe cechy próbują przypisywać
    > innowiercom.

    Czy to n/w jest takie głupie i ci ubliża?
    1. Prowadź pojazd zawsze tak, abyś nie musiał nikogo przepraszać za swoje
    błędy. Nie zawsze zdążysz to zrobić i ktoś może odjechać ze złym zdaniem o
    Tobie i Twojej kulturze.

    2. Nie utrudniaj życia innym kierowcom. Będą Ci za to dozgonnie wdzięczni.

    3. Miej dużo tolerancji dla innych użytkowników drogi. Nie wszyscy są tak
    wspaniałymi kierowcami jak Ty.

    4. Nie pouczaj innych. Nie tylko Ci za Twoje porady nie zapłacą, ale mogą je
    opacznie zrozumieć.

    5. Droga to nie sala sądowa. Nie musisz nikomu niczego udowadniać.

    6. Ustąp innym, nawet gdy prawo jest po Twojej stronie. Wolisz mieć rację
    czy cały samochód?

    7. Szanuj przepisy drogowe nie tylko z obawy przed karą. Lekceważenie prawa
    jest w najlepszym przypadku przejawem infantylizmu.

    8. Nie czyń sekretów ze swoich zamiarów. Niech inni kierowcy dowiedzą się,
    co zrobisz za chwilę.

    9. Siedząc za kierownicą myśl i przewiduj. Nikt i nic nie zwalnia kierowcy z
    myślenia.

    10. Prowadź pojazd najlepiej, jak potrafisz, ale nigdy na granicy swoich
    możliwości. Zachowaj margines bezpieczeństwa.

    jak zareagowałby policjant z drogówki, któremu oświadczylibyśmy, że
    popełnione przez nas wykroczenie to efekt podszeptów Szatana. I
    poprosilibyśmy, by zamiast wręczać nam mandat, wyznaczył pokutę...

  • 3. Data: 2010-07-27 14:59:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    jemy-sie-jak-poganie,1510779,415

    > Propaganda głupich katoli, którzy złe cechy próbują przypisywać
    > innowiercom.

    przyganial kociol garnkowi.

    Kiedys byl watek, w ktorym sam sie dziwiles dlaczego w GOP kierowcy jada
    zgodnie z przepisami - nie mogles tego pojac.

    polecam Tobie artykul:
    http://motoryzacja.interia.pl/news/polskie-cwaniactw
    o-na-drogach,1508911,
    i rozdzial pt: "Sklonnosc do anarchii"

    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-07-27 14:59:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i2mka0$c8o$1@news.onet.pl...
    >

    > Czy to n/w jest takie głupie i ci ubliża?

    Głupi jest temat i wstęp - że niby poganin (w sensie ktoś niewierzący w
    katolickiego boga) zachowuje się na drodze jak typowy polski katolik.

    > jak zareagowałby policjant z drogówki, któremu oświadczylibyśmy, że
    > popełnione przez nas wykroczenie to efekt podszeptów Szatana.

    Nie masz pojęcia o czym gadasz, to nie zabieraj głosu.
    Szatan czy piełko to katolickie wymysły, z poganami nie ma nic wspólnego.

  • 5. Data: 2010-07-27 15:00:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Nie masz pojęcia o czym gadasz, to nie zabieraj głosu.
    > Szatan czy piełko to katolickie wymysły, z poganami nie ma nic wspólnego.

    nie tylko katolickie

    wiec po co zabierasz glos w tej sprawie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-07-27 15:00:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    jemy-sie-jak-poganie,1510779,415

    > przyganial kociol garnkowi.

    Nie zrozumiałeś o co chodziło.
    Chodziło o wycieranie sobie gęby wiarą, konkretnie inną wiarą, przez
    katolików, dla których jak widać z polskich dróg (skoro NIBY stanowią
    większośc w Polsce) chamskie zachowania drogowe są typowe.

  • 7. Data: 2010-07-27 15:01:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie tylko katolickie

    Nie tylko.
    Ale na pewno nie pogańskie jak księżulo/katodziennikarz prawi w tym
    artykule.

  • 8. Data: 2010-07-27 15:03:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > katolików, dla których jak widać z polskich dróg (skoro NIBY stanowią
    > większośc w Polsce) chamskie zachowania drogowe są typowe.

    w tym sie zgodze - wiara nie ma nic do tego,
    jednak jak spojrzy sie na niektorych ludzi (zadeklarowanych wierzacych,
    ktorych wiara glosic ma milosc (*), co wyprawiaja w zyciu codziennym
    (nie tylko za kolkiem) - to ....

    (*) to nie dotyczy tylko Katolikow

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2010-07-27 15:08:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > jednak jak spojrzy sie na niektorych ludzi (zadeklarowanych wierzacych,
    > ktorych wiara glosic ma milosc (*), co wyprawiaja w zyciu codziennym (nie

    Pełna zgoda.
    Żeby nie było nieporozumień - oburzył mnie TYLKO ten fragment:

    " zachowujemy się jak poganie. [...] nie szanujemy bliźnich - innych
    użytkowników dróg, jesteśmy egoistami, klniemy, wykonujemy obraźliwe gesty,
    lekceważymy przepisy ruchu. "

    Kiedy w tym kraju rządzili poganie, na pewno nie było przepisów ruchu, a w
    ich religii nie ma pędu do nieszanowania innych ludzi, obraźliwych gestów,
    przeklinania itd.
    Więc wkurzyło mnie przemycanie katolickiej propagandy, mającej na celu
    zwalczanie starych (za to rdzennie polskich) wierzeń, nawet w temacie ruchu
    drogowego.

  • 10. Data: 2010-07-27 16:59:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > " zachowujemy się jak poganie. [...] nie szanujemy bliźnich - innych
    > użytkowników dróg, jesteśmy egoistami, klniemy, wykonujemy obraźliwe

    Ale pogaństwo to nie jest żadna konkretna religia. Katolicy używają go
    zazwyczaj mając na myśli religie politeistyczne albo z goła wszystkie
    inne niż własna.

    --
    ignorance is bliss