  • 31. Data: 2007-08-24 10:24:43
    Temat: Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać
    Od: sqniC <s...@N...irc.pl>

    T napisał(a):

    > Jest to oczywiście nieprawda.

    A co w pozwyzszym zdaniu nie jest prawda?

    p.
    seba

  • 32. Data: 2007-08-24 10:32:24
    Od: meer <s...@n...thanks>

    futszaK napisał(a):
    > jestes ograniczony bo sam sie ograniczasz

    Widzę, że to raczej przyzwyczajenia mieszczucha ograniczają Ciebie.

    > Idź do trzepaka i powiedz ze chcesz wypróbować jak dziala od niego net i
    > że potrzebujesz stałe zewnętrzne IP

    NIE MA TU przy mnie trzepaka, OK? Ludzie mają sieci na neostradzie po
    osiedlach i to wszystko. NIE mieszkam w bloku ani nawet blisko żadnego
    blokowiska, jestem w zwykłej podgórskiej dolinie odcięty od
    jakiegokolwiek radia.

    > jak na to pójdą to bedziesz wiedzial jak działa, moze sie okazac ze lepiej
    > od zardzewiałego kabla tpsa, zwlaszcza ze w okolicach Krakowa aż roi się
    > od "urynanetów deluxe", które dostarczają trzepakom całkiem porzadne łącza

    Jak wyżej...

    --
    meer

  • 33. Data: 2007-08-24 10:33:18
    Od: meer <s...@n...thanks>

    futszaK napisał(a):
    > a ja pare miesięcy postawiłem na 5km link i chodzi ze stabilnym SN 36dB

    Cieszę się.

    > zrób to samo po kablach tepsY na podobną odległość, ale wiem wiem wiem,
    > radio jest do dupy, a TPSA jest najlepsza...

    Zapraszam do siebie, chętnie popatrzę jak puszczasz radio przez góry.

    --
    meer

  • 34. Data: 2007-08-24 10:40:23
    Od: meer <s...@n...thanks>

    futszaK napisał(a):
    > a ja pare miesięcy postawiłem na 5km link i chodzi ze stabilnym SN 36dB

    A u mnie przy oknie w tej chwili cudem znalazły się dwie kreski zasięgu
    na komórce, a Polskie Radio milczy (możesz złapać RMF jak Ci się
    przypadkiem uda).

    To tak, żebyś mniej więcej wiedział, że nie wszyscy są w luksusie :]

    --
    meer

  • 35. Data: 2007-08-24 11:10:45
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 24 Aug 2007 12:40:23 +0200, meer wrote:

> [...]
    > przypadkiem uda).
    >
    > To tak, żebyś mniej więcej wiedział, że nie wszyscy są w luksusie :]

    O kurde, i oczywiscie w takich miejscach TPSA nie raczy ciągnąć swoich
    "światłowodów", za to z przyjemnością robi konkurencje urynaneciarzom w
    miejscach gdzie ci z powodzeniem sobie działają :(

    --
    futszaK
    0601061867

  • 36. Data: 2007-08-24 11:30:53
    Od: meer <s...@n...thanks>

    futszaK napisał(a):
    > O kurde, i oczywiscie w takich miejscach TPSA nie raczy ciągnąć swoich
    > "światłowodów", za to z przyjemnością robi konkurencje urynaneciarzom w
    > miejscach gdzie ci z powodzeniem sobie działają :(

    No cóż... powiem Ci, że w tym miasteczku istnieje jedna sieć radiowa,
    która ma kawałek łącza po iDSL, kawałek od TKT.

    Nie ma żadnych operatorów innych, niż TP (dialogu niet, netii niet).

    Tutaj "sieć osiedlowa" oznacza mniej więcej tyle, że facet na N-tym
    piętrze ma neo 6mbit i dzieli po całej klatce.

    Jestem kilka kilometrów od centrum, w pięknej dolince, dookoła lasy i
    pola. Mam tu końcówkę kabla od tepsy i to wszystko, na co mogę liczyć.

    Aha, kanalizacji też tu jeszcze nie ma. Wodociąg podciągnęli dopiero
    kilka lat temu, cały czas mam tu studnię i domowy zestaw hydroforowy :]

    ZA DU PIE, ok? :)

    --
    meer