  • 1. Data: 2017-06-25 21:36:55
    Temat: Mysz Bluetooth
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam zamiar kupić taką myszkę , którą by warto kupić ??

  • 2. Data: 2017-06-29 21:44:41
    Temat: Re: Mysz Bluetooth
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    nikt żadnej nie poleci ??.

    ps. najlepiej taką żeby umiała dogadać z Bluetooth - m w laptopach bez
    zajmowania portu USB przez odbiornik który jest z myszką.

  • 3. Data: 2017-06-29 22:54:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/29/2017 9:44 PM, Grzegorz wrote:
    > nikt żadnej nie poleci ??.

    Nawet najtańsze działają, więc bez żadnych kryteriów polecić można
    wszystkie.

    > ps. najlepiej taką żeby umiała dogadać z Bluetooth - m w laptopach bez
    > zajmowania portu USB przez odbiornik który jest z myszką.

    Więc dopytaj czy to jest BT, najlepiej kilka razy zapytaj żeby
    sprzedawca w końcu pojął że nie chodzi o taką z dedykowanym odbiornikiem.

  • 4. Data: 2017-07-29 06:13:40
    Od: JaNus <bez@adresu>

> [...]
    >
    > Więc dopytaj czy to jest BT, najlepiej kilka razy zapytaj żeby
    > sprzedawca w końcu pojął że nie chodzi o taką z dedykowanym

    Odszukałem tego "suchara", bo mam do niego podpowiedź. Otóż właśnie
    sobie sprowadziłem z Allegro ciekawego gryzonia, nawet tani, bo po 29,9
    zł, dostawa 4,99 zł, mysz "Gear Head"

    http://allegro.pl/mysz-bezprzewodowa-z-technologia-b
    luetooth-2-4g-i6853523447.html

    Dość fajna rzecz: z podwójną technologią, Bluetooth + Wireless 2.4GHz
    - może i komuś z Was się taka przyda, bo i do kompa, i do tabletu.
    Jest rzecz jasna dołączony dongiel do łączności via 2,4 GHz, natomiast
    do technologii BT oczywiście żaden mini-receiver załączony nie jest.

    Podałem namiary na konkretnego sprzedawcę, bo chyba tylko u niego jest
    ten towar. O ile jest, bo kupiłem 2 z 9 sztuk, jakie były (w ubiegłym
    tygodniu) u niego na składzie.

    Od razu dodam ostrzeżenie: jest tam jakiś nowszy BT, i przez to z moim
    dość leciwym tabletem dogadać się nie chciał, zwyczajnie nie był
    widoczny w trybie "poszukaj nowego urządzenia". Myślałem nawet, że mysz
    jest walnięta, ale z nowszym Androidem gryzoń połączył się bez
    problemów. No ale to był telefon, a po co do niego mysz? Zależało mi
    właśnie na tym nieszczęsnym tablecie. No nic, pójdzie do znajomego.

  • 5. Data: 2017-07-31 16:55:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > On 6/29/2017 9:44 PM, Grzegorz wrote:

    Ciekawe - poprzedni postow nie widze, a przeciez nie takie stare.

> [...]
    bluetooth-2-4g-i6853523447.html
    >Dość fajna rzecz: z podwójną technologią, Bluetooth + Wireless

    Bluetooth to tez 2.4GHz, wiec bardzo sie nie wysilili w nadajniku :-)

> [...]

    >mysz
    >jest walnięta, ale z nowszym Androidem gryzoń połączył się bez

    Ciekawe. BT 4.0 Low Energy, czy jeszcze cos innego wymylili.

    Ja mam teraz taka sluchawke BT, combo co to robi za trzy urzadzenia,
    bo i zestaw sluchawkowo-mikrofonowy, i stereo, i klawiatura - co by
    glosniej-ciszej wyslac do telefonu ... no i starsza nokia znajduje,
    ale polaczyc sie nie potrafi.
    Chyba mu ta klawiatura przeszkadza.

    >No ale to był telefon, a po co do niego mysz?

    Czemu nie ...

    J.

  • 6. Data: 2017-07-31 20:36:06
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-07-31 o 16:55, J.F. pisze:
    > Ciekawe - poprzedni postow nie widze, a przeciez nie takie stare.

    Mea culpa. Oryginał był tylko na pl.comp.pecet a ja teraz jeszcze na
    "elektronikę" crospostowałem...

    > Bluetooth to tez 2.4GHz, wiec bardzo sie nie wysilili w nadajniku
    > :-)

    Ale zakresy mogą się różnić o jakiś włos, a już na pewno jest inne
    kodowanie, do tego dochodzą jakieś metody szyfrowania, logowania, i inne
    niuanse.

    > Ja mam teraz taka sluchawke BT, combo co to robi za trzy urzadzenia,
    > bo i zestaw sluchawkowo-mikrofonowy,

    Też mam taką słuchawkę, cało-uszną (w odróżnieniu od tych do-usznych), i
    narzekać mogę jednak na ten mikrofon: zamiast (jak bym chciał) na jakimś
    chowanym wysięgniku, jest wbudowany w lewą słuchawkę, czyli od ust dość
    daleko. Rozmawiający ze mną zawsze narzekają, że nie słyszą co mówię.
    Sprawdziłem, i faktycznie, słyszalność jest beznadziejna, taka szarpana,
    jakby z dźwięku były wycięte milisekundowe fragmenty.

    A co do combo, to wspomnieć trzeba, że są (przynajmniej w mojej) kolejne
    zastosowania:
    wbudowany FM-tuner, czytnik micro-SD (odtwarzanie muzyki), słuchawka
    działać też może jako przewodowa, via mini-Jack.

    > i stereo, i klawiatura - co by glosniej-ciszej wyslac do telefonu

    Czy pisząc "klawiatura" masz na myśli te kilka (u mnie jeden +
    uniwersalny, wielokierunkowy "kręciołek") przycisków, czy też cały
    zestaw znaków łacińskich? ;)

    > ... no i starsza nokia znajduje, ale polaczyc sie nie potrafi. Chyba
    > mu ta klawiatura przeszkadza.

    Nie, to pewnie ten LE przeszkadza, tak jak w przypadku mojej myszy,
    tabletu z jakimś starszym Androidem...

    > Czemu nie ...

    No, chyba że ktoś chce (dajmy na to) edytować teksty, czy obrazy, i
    wtedy ekran dotykowy mało się sprawdza. Ja właśnie do tekstów na
    tablecie potrzebowałem, a tu kicha!