  • 21. Data: 2016-06-19 01:27:31
    Temat: Re: zbyt szybki 2*klik
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-19 00:13, JaNus wrote:

    > No, to by mi oszczędziło niemal dla mnie niewykonalnego mikro-lutowania.

    Na wszelki wypadek - osobiście korzystam z tandemu środków do
    czyszczenia styków Kontakt-S - Kontakt-U.

  • 22. Data: 2016-06-19 02:23:19
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał:

    > Miałem nadzieję uniknąć takiej dłubaniny.

    Dostałeś odpowiedź, a dalej zawracasz d... Jeśli sam nie wymienisz switcha,
    do serwisu nie chcesz, to czego chcesz? Może jechać do Ciebie i naprawić Ci
    tę mysz? Innym wyjściem jest kupić nową.

    Bzpzdr

  • 23. Data: 2016-06-19 22:05:25
    Temat: Re: Mysz: zbyt szybki 2*klik
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-15 o 23:50, JaNus pisze:
    > Coś mi się mysz zrobiła niezwykle samodzielna, i często gdy klikam raz,
    > to efekt jest taki, jakbym dwu-kliknął.
    >
    > W Win-7 jest w panelu sterowania możliwość zmiany parametru 2-kliku, ale
    > tylko poprzez wydłużenie "oczekiwania na drugi sygnał", że tak to ujmę.
    > A ja bym chciał mieć możliwość zwiększenia minimalnego odstępu pomiędzy
    > kliknięciami, i żeby zbyt szybka repetycja - była ignorowana. Czy jest
    > na to jakiś sposób?
    Opcje w MYSZ-Panel sterowania oraz Opcje folderów w Menadżerze plików.

    --
    animka

  • 24. Data: 2016-06-20 12:55:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 08:49, z pisze:
    > Za dawnych czasów zamieniałem lewy z prawym.

    A ja lewy ze środkowym. Z czasów gdy nie było rolek.

    Robert

  • 25. Data: 2016-06-21 10:07:32
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces ww <w...@o...pl> zwrócił błąd:

    > W moich dosyć skomplikowanych logitechach zajmuje to jakieś 10 minut
    > (nie licząc czasu na szukanie przełacznika). A same switche standardowe
    > jakie widuje się od co najmniej 15 lat. Gdybym miał wyrzucać myszki
    > za 200 zł bo mi padł przełącznik to bym szybko zbankrutował. A te
    > oryginalne przełączniki padają niestety.

    Ja w moich skomplikowanych logitechach muszę jeszcze kupić komplet
    teflonowych ślizgaczy, bo stare się niszczą przy otwieraniu (dlatego
    mikrostyki wymieniam przy tej samej okazji co i ślizgacze, które zresztą
    zużywają się zwykle szybciej). Tak że tanio ni szybko to nie jest.

    Oczywiście nadal taniej niż nowa mysz.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 26. Data: 2016-06-21 12:10:00
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-21 o 10:07, Saiko Kila pisze:
> [...]
    > teflonowych ślizgaczy, bo stare się niszczą przy otwieraniu (dlatego
    > mikrostyki wymieniam przy tej samej okazji co i ślizgacze

    Ja tam ślizgaczy nigdy nie wymieniałem. Widać na nich ślady odklejania
    ale nie działają gorzej niż nowe (czyli w sumie działają kiepsko). Jest
    tanio i szybko. Duużo taniej i dużo szybciej niż szukanie nowej myszki.