  • 151. Data: 2010-01-12 23:44:32
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 12 stycznia 2010 22:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "LEHKO" ...

    > PLONK

    Czy jest jeszcze na grupie ktoś kogo nie splonkowałeś?? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 152. Data: 2010-01-13 09:00:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:hij1h0$3m7$1@inews.gazeta.pl...
    >W wtorek, 12 stycznia 2010 22:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Czy jest jeszcze na grupie ktoś kogo nie splonkowałeś?? ;-)

    Owsze, takich co to mają coś do powiedzenia w temacie i nie jest to próba
    czepiania się mnie osobiście jest zdecydowana większość.
    Powyższy jegomość do takowych zdecydowanie nie należał - obejrzałem sobie
    historię jego postów, oprócz kilkunastu prób wywołania kłótni ze mną napisał
    może ze dwa inne posty.
    Wszystkie o N.
    Konkluzja jest prosta - pr-owiec tej platformy.

  • 153. Data: 2010-01-13 21:39:12
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hij1h0$3m7$...@i...gazeta.pl...
    > W wtorek, 12 stycznia 2010 22:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Czy jest jeszcze na grupie ktoś kogo nie splonkowałeś?? ;-)

    Z przykrością stwierdzam, iż mnie odmówił sPLONKowania ;(((

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj