  • 1. Data: 2010-01-15 20:47:02
    Temat: N2700 classic - brak efektów świetlnych
    Od: "Cris" <crisssss/beztego/@op.pl>

    Witam,
    Posiadam nokie 2700 classic. Wg ustawień ma włączone efekty świetlne ale po
    jakimkolwiek nieodebranym połączeniu bądź SMSie, nie sygnalizuje efektami
    świetlnymi-nie błyska. Dlaczego, jest jakiś patent na to ?? Oprogramowanie
    V07.15 z 04.06.09r

    Efekty świetlne włączone, sygnalizowanie światłem w aktywnym profilu także
    włączone...

    pozdr.
    Cris

  • 2. Data: 2010-01-15 23:12:53
    Temat: Re: N2700 classic - brak efektów świetlnych
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-15 21:47, Cris pisze:

> [...]
    > świetlnymi-nie błyska. Dlaczego, jest jakiś patent na to ?? Oprogramowanie

    Oddać do serwisu Nokii. Przeflashowanie firmware pomaga na wiele takich
    dziwnych błędów dlatego najczęściej w serwisie to robią jako pierwsze
    (niezależnie co jest zepsute - bo jak np. nie działa wibracja to winny
    często jest soft).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/