  • 1. Data: 2009-04-30 13:11:38
    Temat: [N51] Jaki moduł GPS ?
    Od: "Karolina Borowiec" <k...@n...pl>

    Witam Was,

    Czy możecie polecić mi jakiś niedrogi (to wazne), jakiś najprostszy moduł GPS,
    ktory bedzie wspołpracował z Nokią E51 przez BlueTooth, a konkretniej z
    programem GoogleMaps w telefonie? Chętnie kupię uzywany, zalezy mi na
    przystępnej cenie.

    Wielkie dzięki,

    Karola

  • 2. Data: 2009-04-30 13:19:41
    Temat: Re: [N51] Jaki moduł GPS ?
    Od: "Karolina Borowiec" <k...@n...pl>

> [...]
    > ktory bedzie wspołpracował z Nokią E51 przez BlueTooth, a konkretniej z
    > programem GoogleMaps w telefonie? Chętnie kupię uzywany, zalezy mi na

    Może sprecyzuję - chodzi mi o przedział cenowy 100-150 zł.

    Dziękuję,

    Karola

  • 3. Data: 2009-04-30 14:06:47
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Karolina Borowiec pisze:

    > Może sprecyzuję - chodzi mi o przedział cenowy 100-150 zł.

    Polecam i sam używam (również z e51) odbiornik GPS Pentagram P3104
    http://www.pentagram.pl/produkty/nawigacja_gps/odbio
    rniki_gps/pentagram_pathfinder_p_3104

    W zestawie oprócz tego co na stronie producenta - dodatkowo adapter
    bluetooth na USB, więc możesz używać również z laptopem.

    I mieści się w Twoim przedziale cenowym:
    http://www.allegro.pl/item620680867_pentagram_pathfi
    nder_p_3104_pewniak_na_gwarancji.html

    ps. Jak już będziesz mieć GPS to polecam
    http://www.opencaching.pl/articles.php?page=aboutgc
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 4. Data: 2009-04-30 15:22:58
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Karolina Borowiec pisze:

    > Może sprecyzuję - chodzi mi o przedział cenowy 100-150 zł.

    Dowolny model NAVIBE

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-04-30 21:48:25
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Polecam i sam używam (również z e51) odbiornik GPS Pentagram P3104
    > http://www.pentagram.pl/produkty/nawigacja_gps/odbio
    rniki_gps/pentagram_pathfinder_p_3104

    Jesli mozna takie pytanko - jak to jest - czy mając telefon (ja również e51) i
    taki moduł GPS można jakkolwiek (sensownie) z tego korzystać będą poza zasiegiem
    sieci GSM? Bo przecież np. GoogleMaps w telefonie bez połaczenia z netem nie ma
    sensu.
    A może są inne programy (dla telefonu takiego jak E51), która mają mapy w sobie
    i nie muszą ich pobierać z serwera? Wtedy telefon + taki modul, nawet poza
    zasięgiem sieci, byly prawie prawdziwą nawigacją, jak w samochodach...
    Zresztą - nie chodzi mi tu tylko o brak zasiegu sieci, ale także o słone opłaty
    za transfer danych pakietowych... jesli da się "offline" to super.

    Dzięki,

    latet

  • 6. Data: 2009-05-01 09:41:27
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Latet pisze:
    > Zresztą - nie chodzi mi tu tylko o brak zasiegu sieci, ale także o słone
    > opłaty za transfer danych pakietowych... jesli da się "offline" to super.

    Możesz sobie kupić mapę Garmin dla Symbiana, wówczas masz prawdziwą
    nawigację. Różnica jest taka że w e51 nie masz dotykowego ekranu, no i
    jest on co najmniej ze 4x mniejszy :(
    Ale zawsze możesz kierować się głosem, który Ci mówi gdzie masz pojechać :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 7. Data: 2009-05-01 13:18:29
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Możesz sobie kupić mapę Garmin dla Symbiana, wówczas masz prawdziwą nawigację.

    Dzieki za hint. Sciągnąłem wersję demo, ale bez połączenia z netem w ogóle chce
    ruszyć. Co więcej - nawet jak nawiązał połączenie z netem (przez Wireless) to
    twierdził, że nie może się połaczyć ze swoim serwerem...
    Średnio więc off-lajnowa ta aplikacja jest... :-(

    Pozdrawiam,

    latet

  • 8. Data: 2009-05-02 15:46:17
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 1 May 2009 15:18:29 +0200, Latet napisał(a):

> [...]
    > twierdził, że nie może się połaczyć ze swoim serwerem...
    > Średnio więc off-lajnowa ta aplikacja jest... :-(

    Nie średnio tylko bardzo. Poczytaj więcej o niej zanim wyciągniesz pochopne
    wnioski.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 9. Data: 2009-05-02 18:04:04
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    Latet pisze:

> [...]
    > serwerem...
    > Średnio więc off-lajnowa ta aplikacja jest... :-(
    Przecież masz darmową http://www.nokia.pl/maps
    wg mnie to całkiem dobry odpowiednik googlowej mapy

    Pzdr.
    Kferro

  • 10. Data: 2009-05-02 20:32:22
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Nie średnio tylko bardzo. Poczytaj więcej o niej zanim wyciągniesz pochopne
    > wnioski.

    Napisz, to poczytam :-)
    No ale powaznie - robię "aktywuj okres probny" - i stale komunikat, ze serwer
    nie odpowiada...

    latet