  • 11. Data: 2009-05-02 20:35:43
    Temat: Re: [N51] Jaki moduł GPS ?
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Przecież masz darmową http://www.nokia.pl/maps
    > wg mnie to całkiem dobry odpowiednik googlowej mapy

    No mam, mam, ale chyba nie twierdzisz, że ona działa całkiem off-line? Już na
    dzień dobry prosi o połaczenie z netem... Zresztą skoro jest odpowiednikiem
    GoogleMaps...

    latet

  • 12. Data: 2009-05-02 20:53:55
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Latet pisze:

    > No mam, mam, ale chyba nie twierdzisz, że ona działa całkiem off-line?

    Ja twierdze ze moze dzialac calkiem offline - bo tak jej uzywam.

    > Już na dzień dobry prosi o połaczenie z netem... Zresztą skoro jest
    > odpowiednikiem GoogleMaps...

    To wylacz to proszenie o polaczenie.

    Nie poswieciles nawet kilku minut zeby sprobowac jak ta aplikacja dziala...

    To samo z poprzednia aplikacja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2009-05-03 07:35:16
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Ja twierdze ze moze dzialac calkiem offline - bo tak jej uzywam.

    To zdradź proszę jak to zrobić, aby wszystkie potrzebne mapy wcześniej załadować
    do telefonu?

    Dzięki,

    latet

  • 14. Data: 2009-05-03 07:40:36
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Latet pisze:

    > To zdradź proszę jak to zrobić, aby wszystkie potrzebne mapy wcześniej
    > załadować do telefonu?

    RTFM. Zajrzyj np. na strone nokia maps.

  • 15. Data: 2009-05-03 10:10:28
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 2 May 2009 22:32:22 +0200, Latet napisał(a):

    > Napisz, to poczytam :-)
    > No ale powaznie - robię "aktywuj okres probny" - i stale komunikat, ze serwer
    > nie odpowiada...

    W aktywacji okresu próbnego nie wiem jak pomóc, ale jeśli Ci się to uda to
    później na pewno nie potrzebuje netu do działania.
    Pozostałe nawigacje takie jak np. Nokia Maps, Sygic, CoPilot, Navigon,
    TomTom też nie potrzebują do działania połączenia z internetem.
    Poczytaj sobie forum Symbianos.pl lub http://www.ipmart-forum.pl

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej