  • 21. Data: 2018-01-25 21:33:10
    Temat: Re: NFC - jak to działa. Można wyłączyć?
    Od: qwerty123 <0...@i...ce>

    W dniu 2018-01-25 o 07:38, p...@g...com pisze:
    > --Po co się pchać w iPhone? w Samsung S7 mam podpiętą kartę Aliora pod aplikację
    Android Pay. Jestem zachwycony, płacę telefonem w ułamku sekundy jak kartą
    przytykając do terminarza czy to w aptece, płacą za bilety w automacie, w markecie,
    nawet na poczcie :)

    > Samsung nie jest emejzing :-) ale w 8 plus tez tego nie idzie wylaczyc pytalem
    kolesia w biurze

    U mnie wyłącza się z pozycji górnego menu pod literką N w S8 pewnie jest
    tak samo.

  • 22. Data: 2018-01-26 09:03:47
    Od: p...@g...com

    --U mnie wyłącza się z pozycji górnego menu pod literką N w S8 pewnie jest
    tak samo.

    ajfon 8plus oczywiscie

  • 23. Data: 2018-02-06 19:55:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message
> [...]
    i-disable-my-nfc-chip.html

    > Wygląda na to, że nie da się wyłączyć NFC w iPhonach, które to mają.

    Bo jeśli to działa tylko na zasadzie pasywnej, czyli tak jak w smart kartach
    jest antena/cewka którą trzeba pobudzić z terminala aby dostarczyć
    energii do układu scalonego/kryptograficznego do tej anteny podłączonego
    to nie ma żadnego powodu tego wyłączać: raz że prądu z baterii smartfona
    nie bierze a dwa działa na zasięgu 4cm, więc właściwie "dlaczego chcesz
    wyłączyć"?