  • 191. Data: 2012-12-20 13:56:11
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > konkretnie nie mogę, duża zagraniczna firma

    no tak, informacja poufna... ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 192. Data: 2012-12-20 14:31:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Dec 2012 12:37:11 +0100 osobnik zwany Jakub
    Witkowski napisał:

    > Hmm. A gdzie?

    w górach naszych polskich. Ze 30-40 lat temu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2012-12-20 14:32:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Dec 2012 12:56:11 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > no tak, informacja poufna... ROTFL

    ale co? czy to ma jakieś znaczenie? Pogadaj z dealerami to sie dowiesz.

  • 194. Data: 2012-12-20 17:51:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Twoje prawo.
    > Przypomnę tylko, że ostatnią naszą rozmowę o rowerach skończyłeś jakimś
    > swoim chamskim zachowaniem,

    Ależ skąd - skończyło się Twoim wstrętem do czytania prawdy.
    A wszystko co Ci się nie podoba po chamsku nazywasz z użyciem epitetów.

  • 195. Data: 2012-12-20 18:10:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Moja mama jeżdzi regularnie - rocznik 57.

    Można też regularnie biegać maratony, ale ... trzeba być maratończykiem.

    > Co rozumiesz przez "niezmęczona"?
    > Mniej zmęczona niż po jeżdzie komunikacją?

    Wątek 55-letniej mamy absurdalny jest

  • 197. Data: 2012-12-20 19:56:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ale co? czy to ma jakieś znaczenie? Pogadaj z dealerami to sie dowiesz.

    Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
    Po prostu bawią mnie odpowiedzi typu wiem ale nie powiem, zwłaszcza, jak
    dotyczą tak pufnych danych firmowych jak wyposażenie samochodów firmowych w
    klimatyzację.
    Takie postawienie sprawy mało mówi o samej sprawie klimatyzacji, natomiast
    dużo Twojej wiarygodności.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 196. Data: 2012-12-20 19:56:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Można też regularnie biegać maratony, ale ... trzeba być maratończykiem.

    sugerujesz, że moja mama jest jakoś ponadprzeciętnie uzdolniona sportowo?
    ROTFL

    > Wątek 55-letniej mamy absurdalny jest

    To po co odpowiadasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 198. Data: 2012-12-20 19:56:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ależ skąd - skończyło się Twoim wstrętem do czytania prawdy.
    > A wszystko co Ci się nie podoba po chamsku nazywasz z użyciem epitetów.

    mylisz się, Cavallino.
    To że ktoś mówi: ne masz racji - zupełnie mi nie przeszkadza.
    To że Ty ,aby to powiedzieć, musisz użyć określeń o pedalarzach, rojeniach,
    bezmózgach i inne poejatywne określenia nie mówi nic o prawdzie za to dużo
    o Tobie.

    Ale rozumiem, że tamtej rozmowy nie pamiętasz... Nie ma problemu... ja
    pamiętam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 199. Data: 2012-12-20 19:58:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Dec 2012 18:56:00 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > firmowych jak wyposażenie samochodów firmowych w klimatyzację.
    > Takie postawienie sprawy mało mówi o samej sprawie klimatyzacji,

    naprawdę mało mnie interesuje czy chcesz wierzyć czy nie.

  • 200. Data: 2012-12-20 20:01:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > To że ktoś mówi: ne masz racji - zupełnie mi nie przeszkadza.
    > To że Ty ,aby to powiedzieć, musisz użyć określeń o pedalarzach,

    No i co z tego?
    To jest właśnie prawda, która Ci sie nie podoba, ale jej to jeszcze w fałsz
    nie zmienia.
    Ani słowo bezpodstawne nie pada.

    Czy Tobie się to podoba czy nie - wisi mi i powiewa.