  • 521. Data: 2020-04-08 22:06:54
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z małą ilością zmarłych.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Gość który stracił węch, smak itp. od momentu kiedy zadzwonił nie zaraził już
    nikogo poza tymi których zaraził wcześniej. Zarządzono wobec niego kwarantannę i nie
    wolno mu było wychodzić z domu. W Polsce jak zaczęła się epidemia zakwalifikowano
    wszystkich do grupy chorych. Wszystkim o ile było to możliwe zakazano robienia
    pewnych rzeczy. Tu uważasz że jak sobie coś wymyślisz to tak jest. Ja nie wymyślam
    tylko opisuje otaczający Świat opierając się na oficjalnych danych. Niedawno
    pisaliśmy że w krajach skandynawskich obrano inny model i poszli na zarażanie i
    zbiorowa odporność. Oficjalne dane na milion są takie. Szwecja trupy 68, chorzy 834.
    Dania trupy 38, chorzy 930. Norwegia trupy 17, chorzy 1123. Polska trupy 4, chorzy
    132. Tylko głupi, ślepy i głuchy nie zauważy różnicy.

    Jak widać ty nie potrafisz prowadzić dyskusji bez chamskich docinek.

    Poza tym chciałbym ci zwrócić uwagę, że nie dyskututowaliśmy tutaj o
    twoich fantazjach na temat metod walki z wirusem w poszczególnych
    krajach, ale o tym czy w Polsce dane są rzetelne czy też nie. Uważam, że
    nie, bo jednoznacznie o tym świadczą informacje jakie się pojawiają w
    mediach. Informacje te nie są moim wymysłem jak mi to przypisujesz, ale
    powtarzam je tylko i wyłącznie za mediami.

    Co do metod jakimi walczą poszczególne kraje to żebyś się nie zdziwił
    jak się okaże, że pisowskie metody walki przyniosą Polsce wielokrotnie
    więcej ofiar niż w przypadku Skandynawii.

    Zauważ, że obrane przez PiS metody rozpierdalają całą gospodarkę. Wiele
    osób utraciło i jeszcze więcej utraci dochody, czego skutkiem będzie
    duża ilość samobójstw, bo ludzie nie będą mieli za co żyć i z czego
    spłacać długów. Ponadto wzrośnie przestępczość, bo jak jest duże
    bezrobocie to ludzie szukają metod zdobycia środków do życia, a
    zapowiada się, że bezrobocie wzrośnie do 30-40%. Ty tego na razie nie
    odczuwasz, bo masz emeryturę, ale wyobraź sobie, że sąsiad lub ktoś obcy
    przyjdzie do ciebie jak po swoje i zabierze ci ostatnią kromkę chleba, a
    jak będziesz się opierał to poderżnie ci gardło.  Poza tym i tak twoja
    emerytura będzie gówno znaczyć, bo ceny wszystkich towarów i produktów
    poszybują w górę. Już wiele produktów podrożało z powodu epidemii. Z
    czasem może się okazać, że twoja emerytura przestanie być wypłacana, bo
    nie będzie skąd wziąć pieniędzy, aby ci ją wypłacić.

    Przedsiębiorcy masowo zawieszają lub likwidują działalność gospodarczą i
    to nie z powodu koronawirusa, ale z powodu debilnych posunięć rządu.
    Tarcza antykryzysowa - śmiech na sali. Zwykła kiełbasa wyborcza. Tarcza
    ta wyrządzi więcej złego niż dobrego, bo daje normalnie funkcjonującym
    przedsiębiorstwom możliwość zwalniania pracowników oraz obniżania pensji.

    Jeżeli chodzi o epidemię to i tak dogonimy i przegonimy kraje
    skandynawskie, bo mamy niewydolny system opieki medycznej.

    Moim zdaniem rząd powinien jak najmniej ingerować w działalność
    gospodarczą. Powinny być wydane zalecenia o zachowaniu bezpiecznych
    odległości oraz obowiązkowo noszenie maseczek w miejscach publicznych
    bezwzględnie przez wszystkie osoby i nie chodzi o to, żeby się nie
    zarazić, bo nie przed tym chroni maseczka, ale ma chronić przed
    zarażaniem innych przez osoby zarażone. Wiele osób zarażonych nawet nie
    jest świadoma tego, że zaraża, dlatego bezwzględnie wszyscy powinni
    nosić maski zasłaniające nos i usta.

    Szczytem debilizmu jest karanie ludzi drakońskimi karami za mycie
    samochodu czy wymianę opon. Podobnie też za spacer po parku czy po lesie.

    Jak widać PiS znalazł sobie kolejne źródło dochodu i nie chodzi tu o
    jakiekolwiek bezpieczeństwo tylko chodzi o to, żeby uskrobać trochę kasy
    do budżetu.

    Jeżeli PiS tego nie zrozumie i zaraz po świętach nie przywróci w kraju
    normalności to za kilka miesięcy będziemy mieli rozjebany gospodarczo
    kraj, masę bezrobotnych i masę ofiar biedy i bezrobocia, a gospodarka
    dostanie zapaści.

  • 522. Data: 2020-04-08 22:29:20
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    To nie tylko PiS zeswirowal ... Panika, chaotyczne działania i co ?

    https://m.bild.de/ratgeber/gesundheit/gesundheit/wel
    tweiter-vergleich-die-meisten-corona-toten-sind-uebe
    r-80-jahre-alt-69934978.bildMobile.html

    Wystarczy popatrzyć na liczby. Choroba zabiera w większości ludzi bardzo starych.
    Większość piszących na tym forum nie dociagnie 80-tki

  • 523. Data: 2020-04-08 23:09:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Ja nie wymyślam tylko opisuje otaczający Świat

    "Nie jest głupim ten co błędy czyni, ale ten
    co w błędzie uporczywie trwa".

  • 524. Data: 2020-04-09 01:05:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I dlatego collie z pokolenia na pokolenie ty i twoi będziecie na listonosza szczekali
    chociaż żaden nigdy zademu z was nic nie zrobił.

  • 525. Data: 2020-04-09 10:48:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    > I dlatego collie z pokolenia na pokolenie ty i twoi będziecie na listonosza
    szczekali chociaż żaden nigdy zademu z was nic nie zrobił.

    No, przynajmniej nauczyłeś się na Usenecie, że rasy psów należy
    pisać małą literą. Może nie do końca jesteś chłopkiem-roztropkiem
    z Bałut ("bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza") i coś do
    Ciebie dociera około Wielkiej Nocy? Daj Bóg.

  • 526. Data: 2020-04-09 15:20:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z małej bo cię nie szanuje trepie.

  • 527. Data: 2020-04-09 18:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

> [...]
    > pojawiają w mediach. Informacje te nie są moim wymysłem jak mi to
    > przypisujesz, ale powtarzam je tylko i wyłącznie za mediami.

    Nic dziwnego ze sa zakłamane bo nie daje sie ludziom szansy być uczciwym.

    Wyobrazmy sobie taka sytuacje: prowadzisz jednoosobowa dg i łapiesz
    kaszel. Niby nic takiego ale w obecnej sytuacji powinienes wykazać się
    szczególną uwaga. No ale pracujesz, masz rodzine na utrzymaniu,
    zobowiazania itp.

    No i poszedłbyś chetnie na badanie, pewnie nawet gdyby wynik byłby po 24h
    to ten czas przeczekałbys w autokwarantannie.

    Czy masz taka mozliwośc? Otoz nie, bo jeżeli zgłosisz sie i litosciwie
    zostaniesz skierowany na badanie to od reki masz 14 dni kwarantanny.
    Dlaczego? Po co? Zwłaszcza biorąc pod uwage jakosc tej kwarantanny która
    jeszcze do niedawna była jakas proteza...

    No to skoro dobrze sie czujesz to olewasz temat i pracujesz nadal.
    Myslisz ze takich przypadków jest mało?

    Co ciekawe, podobno np w niektorych przychodniach mozna sobie zrobić to
    szybkie badanie na przeciwciała - koszt niewielki bo około 50zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 528. Data: 2020-04-09 18:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z małej bo cię nie szanuje trepie.

    Przed "trepie" powinien byc przecinek... ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 529. Data: 2020-04-09 21:22:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    09 Apr 2020 16:59:31 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Co ciekawe, podobno np w niektorych przychodniach mozna sobie zrobić to
    > szybkie badanie na przeciwciała - koszt niewielki bo około 50zł.

    Zrobiłbym sobie, tyllko podaj jakiś link :)

  • 530. Data: 2020-04-09 23:33:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.04.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Przed "trepie" powinien byc przecinek... ;-DDDD

    To tak jakby rozmawiać ze ślepym z Bałut o kolorach.