  • 1. Data: 2010-05-19 15:55:49
    Temat: [NTG] agregat prądotwórczy kraftwele
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    http://www.allegro.pl/item1029250797_agregat_pradotw
    orczy_kraftwele_germany_4_5kw.html

    Korzysta ktoś ze sprzętu tej firmy?? Nie rozsypie się to po tygodniu
    używania??

    W związku z zaistniałą sytuacją (powódź) potrzebuje 3 generatory ponad
    3kW. Nie ukrywam, że kasa odgrywa spore znaczenie.

  • 2. Data: 2010-05-19 16:31:30
    Temat: Re: [NTG] agregat prądotwórczy kraftwele
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w
> [...]
    > Korzysta ktoś ze sprzętu tej firmy?? Nie rozsypie się to po
    > tygodniu używania??
    > W związku z zaistniałą sytuacją (powódź)

    Wpisujemy www.kraftwele.de, www.kraftwelle.de .. i mamy mieszane
    uczucia.

    Mozna wyslac emaila i spytac gdzie na tym produkcie pisze "made in
    China"
    Ale za tydzien woda zejdzie, a gwarancji masz rok, wiec chyba dobry
    produkt. :-)

    No i sprawdz czy ci dostarcza odpowiednio szybko.

    IMO - jesli szukasz dobrego generatora, to na silniku ma byc
    napisane "Honda" a nie made in China.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-19 17:23:32
    Temat: Re: agregat prądotwórczy kraftwele
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 19 Maj, 16:31, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w

    worczy_kraftwele_g...

    > Wpisujemywww.kraftwele.de,  www.kraftwelle.de.. i mamy mieszane
    > uczucia.

    Za to mozna znalezc cos takiego:
    http://tinyurl.com/324khtt

    To chyba dokladnie to samo co na aukcji?

    --
    pzdr
    Alex

  • 4. Data: 2010-05-19 17:33:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alex81" <a...@g...com> napisał w
    >Za to mozna znalezc cos takiego: http://tinyurl.com/324khtt
    >To chyba dokladnie to samo co na aukcji?

    Czyli swietny produkt na powodz - nawet jak sie nie rozpadnie, to
    bedzie mozna zwrocic :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-05-20 10:21:57
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Kraftwele Germany, First Austria.
    Nie wiedziałem, że Huang Ho przepływa przez te piękne kraje.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-05-20 11:30:10
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "Alex81" <a...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > http://tinyurl.com/324khtt

    > To chyba dokladnie to samo co na aukcji?

    Ale jaja - niezłe :-)

  • 7. Data: 2010-05-20 11:43:10
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 20 Maj, 11:30, "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl> wrote:
    > "Alex81" <a...@g...com> wrote in message

    a.googlegroups.com...

    > Ale jaja - niezłe :-)

    W ogole wlasnie spojrzalem ze jest ich od groma na Allegro, chyba
    wypadaloby powiadomic UOKiK?

    --
    pzdr
    Alex

  • 8. Data: 2010-05-20 14:38:17
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2010-05-20 11:43, Alex81 wrote:

    > W ogole wlasnie spojrzalem ze jest ich od groma na Allegro, chyba
    > wypadaloby powiadomic UOKiK?

    A na jaką to okoliczność? Nigdzie nie jest napisane ze jest
    wyprodukowane Niemczech a firma jest niemiecka więc wszystko się zgadza.

    --
    Pozdrawiam,
    kan

  • 9. Data: 2010-05-20 15:28:31
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 20 Maj, 14:38, kan <k...@o...pl> wrote:

    > A na jaką to okoliczność? Nigdzie nie jest napisane ze jest
    > wyprodukowane Niemczech a firma jest niemiecka więc wszystko się zgadza.

    A na taka:
    No ref: 1229/09
    Notifying country: Germany

    Product:

    Category: Electrical appliances
    Product: Portable gasoline generator
    Brand: Kraftwelle
    Type/number of model: OHV KW 6500 Generator Standard Set Q/
    FMH001-1996
    three 230 V sockets and one red 400 V socket.
    Country of origin: China

    Danger:

    Electric shock and fire .
    The product poses a risk of :
    1. electric shock, because:
    - the live components of the electrical conductors are easily
    accessible,
    - the electrical conductors are not sufficiently insulated,
    - the circuit breaker installed is not suitable for this generator;
    2. fire, because when the generator is switched off to be refuelled
    after operation, the exhaust temperature is still higher than 230 C.
    Given the ignition temperature of petrol (200-300 C), there is a
    potential danger of ignition and skin burns.
    The product does not comply with the Machinery Directive (98/37/EC),
    the Low Voltage Directive (LVD) and the relevant European standards EN
    12601 and EN 60204.

    zrodlo:
    http://tinyurl.com/m7ere3

    --
    pzdr
    Alex

  • 10. Data: 2010-05-20 16:35:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w
    > A na jaką to okoliczność? Nigdzie nie jest napisane ze jest
    > wyprodukowane Niemczech a firma jest niemiecka więc wszystko się
    > zgadza.

    Na okolicznosc sprzedazy towaru niebezpiecznego, z nierzetelnym CE
    i jeszcze pare zarzutow.
    Byc moze takze do Niemcow - ciekawe jak wygladala transakcja
    sprzedazy tego rodakom w swietle przepisow :-)

    J.