  • 1. Data: 2010-05-19 14:27:12
    Temat: Trasa Bielsko-Biała - Warszawa
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Witam, wybieram sie jutro w trase BB - Warszawa, o ile orientuje sie
    jakie utrudnienia moge napotkac w mojej okolicy tak chcialbym zapytac o
    porady i uwagi dotyczace pozostalej czesci trasy (glownie to WAWA :))
    Dojechac musze w okolice ulicy Kasprzaka i chcialbym ominac Janki. W
    zwiazku z tym pytanie czy warto w Nadarzynie skrecic na Otrebusy i
    jechac przez Pruszków? Co poradzicie?

  • 2. Data: 2010-05-19 14:40:21
    Temat: Re: Trasa Bielsko-Biała - Warszawa
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-19 14:27, spammtrapp pisze:
> [...]
    > Dojechac musze w okolice ulicy Kasprzaka i chcialbym ominac Janki. W
    > zwiazku z tym pytanie czy warto w Nadarzynie skrecic na Otrebusy i

    Jedynka jest zamknięta. A "bocznymi" dojedziesz albo nie. Sporo mostów
    zamkniętych.

    Na dzień dzisiejszy da się dojechać tak:
    BB - Kęty - Krak
    BB - Bestwina - Brzeszcze - Oświęcim (była jakiś czas zamknięta)
    BB - Kęty - Oświęcim

  • 3. Data: 2010-05-19 14:47:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    spammtrapp <g...@...necie> writes:

    > Witam, wybieram sie jutro w trase BB - Warszawa, o ile orientuje sie
    > jakie utrudnienia moge napotkac w mojej okolicy tak chcialbym zapytac
    > o porady i uwagi dotyczace pozostalej czesci trasy (glownie to WAWA

    Jesli w ogole dojedziesz do Katowic, to dalej juz z gorki...

    > :)) Dojechac musze w okolice ulicy Kasprzaka i chcialbym ominac Janki.
    > W zwiazku z tym pytanie czy warto w Nadarzynie skrecic na Otrebusy i
    > jechac przez Pruszków? Co poradzicie?

    Zalezy od pory dnia. O ktorej chcesz byc w Nadarzynie?

    MJ

  • 4. Data: 2010-05-19 14:48:05
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na dzień dzisiejszy da się dojechać tak:
    > BB - Kęty - Krak
    > BB - Bestwina - Brzeszcze - Oświęcim (była jakiś czas zamknięta)
    > BB - Kęty - Oświęcim

    Kolego - do Kęt jedynie dojedzie przez Porąbkę, ew. Przegibek, bo most na
    Sole zamknięty,
    a z Oświęcimia wyjazd możliwy tylko na Czechowice i Skawinę
    (Bieruń - zamknięty most, Chrzanów zalany tunel, Zator-Babice zamkniety
    most).

    Z B-B to przez Bestwinę na Czechowice i starą drogą na Tychy.

    Przynajmniej na razie.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-05-19 14:53:59
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    > Jesli w ogole dojedziesz do Katowic, to dalej juz z gorki...

    Oby :)

    > Zalezy od pory dnia. O ktorej chcesz byc w Nadarzynie?

    O 5 wyjezdzam z BB, przy pomyslnych wiatrach licze ze Nadarzyn to koło 9
    rano. Wiem jak wyglada przepychanie sie przez Janki, stad szukam trasy
    alternatywnej.

  • 6. Data: 2010-05-19 15:29:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    spammtrapp <g...@...necie> writes:

    > O 5 wyjezdzam z BB, przy pomyslnych wiatrach licze ze Nadarzyn to koło
    > 9 rano. Wiem jak wyglada przepychanie sie przez Janki, stad szukam
    > trasy alternatywnej.

    9 to juz po porannych korkach, powinno dac rade.

    Jak chcesz jechac przez Pruszkow, to mozesz, raczej gorzej niz przez
    Janki nie bedzie.

    MJ