  • 41. Data: 2015-03-04 21:16:31
    Temat: Re: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, March 4, 2015, 8:15:03 PM, you wrote:

    > Etam. Jest najlepszy z tych co są dostępne za free.

    Tego próbowałeś:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
    aohong.newsgroup&hl=pl
    ?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2015-03-04 21:23:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Wednesday, March 4, 2015, 8:39:10 PM, you wrote:

    > Ja to mogę zrozumieć, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Nie potrafię
    > pojąć tylko jednego: po co? Siedzenie w domu w fotelu zupełnie mi się nie
    > kojarzy z pisaniem maili ani z grzebaniem w Usenecie.

    Starzejesz się z zrzędzisz :P

    24 książki przeczytałem na 4" ekraniku Samsunga S+ zanim kupiłem
    pierwszy tablet.
    Niedawno byłem zmuszony przeczytać papierową książkę - z trudem
    przebrnąłem - czcionka za drobna i nie dała się powiększyć :(

    > Czynności wykonywane przy pomocy komputera -- to już co innego.
    > Osoby, którym komputer jest do pracy niezbędny, mają zwykle przy nim
    > dość czasu, by zadbać o korespondencję, choćby w charakterze
    > przerywnika.

    Nie każdy pierdzi w krzesło przed komputerem po kilkanaście godzin na
    dobę (jak my)...

    > Oczywiście nie mam na myśli tych, co na akord wklepują dane do
    > excela. Jeśli ktoś w czasie pracy sięga po smartfon by przeczytać
    > mail, wydaje mi się to dość dziwne. A po pracy tym bardziej nie mam
    > ochoty na zaglądanie w otchłań sieci. Ludzie, którzy mają zajęcie
    > całkiem niekomputerowe, mogą traktować swój telefon jako jedyny
    > kontakt z internetem, mogą kompletnie zrezygnować z używania
    > komputerów -- tych nawet rozumiem. Ale czy to ten przypadek?

    Nie wiem jak Ty ale ja sięgam po tablet lub telefon bardzo często,
    siedząc/leżąc przed telewizorem. Maile przychodzą do późnego wieczora,
    czasem chcę coś sprawdzić w Wikipedii - nie chce mi się dupska
    podnosić i przechodzić do komputera.
    Ale do czytania newsów na komputerze się przyzwyczaiłem i - pomimo
    tego, że mam zainstalowany zarówno w telefonie jak i w tablecie
    czytnik - jakoś nie mogę się przestawić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2015-03-05 00:00:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak Ty ale ja sięgam po tablet lub telefon bardzo często,
    > siedząc/leżąc przed telewizorem. Maile przychodzą do późnego wieczora,
    > czasem chcę coś sprawdzić w Wikipedii

    No nie, to jak tak nie mam. Po pierwsze, tak rzadko leżę przed
    telewizorem, że jak już leżę, to jedyne co mi się chce potrzymać w ręku
    to cyc żony :)

    Zwłaszcza, że do oglądania też ten cyc lepszy niż TV, bo tam albo dwa
    pedały gotują, trzeci komentuje, albo inny pedał wmawia grubej babie że
    jest śliczna, albo ktoś kogoś zarzyna aż krew sika dookoła, albo chodzi
    baba i krzyczy na innych, że nie umieją gotować, albo plastykowe
    nastolatki z napakowanymi kolesiami skaczą w dyskotece chlejąc do oporu,
    albo pan wychodzi i opowiada żart o dupie, itp itd.

    Jak już wspomniałem, mam parę komputerów, pracuję po 12 godzin, no to
    rolę relaksu spełnia u mnie pisanie tutaj (o, właśnie zbliża się północ,
    zaraz jadę do domu...dziś wyjątkowo wcześnie).

    Zatem mailom itp. w telefonie mówię stanowcze RACZEJ NIE !
    Wystarczy, że już dziś wiem, że jutro koło 10 po raz kolejny pewnie
    zadzwoni jakiś palant z ofertą ubezpieczenia, albo innej atrakcji.
    Co prawda chuj - nie dodzwoni się, bo ja o tej porze śpię :D

    Ale - wziąć muszę do łapy, spojrzeć co za kreatura dzwoni - i to mnie
    denerwuje, i za to hańba im !

  • 44. Data: 2015-03-05 00:24:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Mar 2015 20:39:10 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
> [...]
    się nie
    > kojarzy z pisaniem maili ani z grzebaniem w Usenecie. Czynności
    wykonywane

    Dlaczego uważasz, że piszę w domu w fotelu? W domu to się odpoczywa,
    rzadko piszę. Najczęściej piszę jadąc samochodem, stojąc w korku itp.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2015-03-05 00:43:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Mar 2015 21:16:31 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
    aohong.newsgroup&hl=pl

    Wszystkie próbowałem, każdego dyskwalifikował brak, któreśj z
    poniższych funkcji:
    - brak progress bara przy ładowaniu postów
    - brak ładowania w tle
    - brak catchup
    - psucie kodowania
    - brak możliwości czytania offline po wcześniejszym ściągnięciu
    header+body
    - limity na ilość zasubskrybowanych grub w wersji free

    Już nie pamiętam czego brakowało temu piaohong ale chyba było to coś
    z kodowaniem.
    Generalnie po tych testach miało się wrażenie, że to co jest dostępne
    za free na Androida to w większości trochę taki soft do zabawy typu
    czytanie jednej grupy z dwoma postami na dobę a nie do przetwarzania
    dużej ilości grup i postów.

    --
    Marek

  • 46. Data: 2015-03-05 01:10:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Dlaczego uważasz, że piszę w domu w fotelu? W domu to się odpoczywa,
    > rzadko piszę. Najczęściej piszę jadąc samochodem, stojąc w korku itp.

    Nie uważam tak, choć smyrających ekraniki na kanapie widywałem
    wielu. W każdym razie pisanie maili jeszcze mniej mi się kojarzy
    z jazdą samochodem i staniem w korku, niż z siedzeniem w domowym
    fotelu. Korespondencja, to przeważnie dość poważna sprawa. Piszę
    się *o czymś*, więc z reguły trzeba zajrzeć w jakiś dokument,
    przejrzeć historię poprzednich maili, pozbierać informacje do kupy.
    Zupełnie nie wiem co ja bym miał pisać na smartfonie w samochodzie.
    Ale, jak już wspomniałem, mogę sobie wyobrazić ludzi (i ich zajęcia),
    którzy w ogóle nie potrzebują komputera, wystarczy im telefon.

    --
    Jarek

  • 47. Data: 2015-03-05 01:54:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Najczęściej piszę jadąc samochodem

    Jezus Maria... Napisz gdzie mieszkasz i czym jeździsz. Niektórzy chcieli
    by przeżyć.

  • 48. Data: 2015-03-05 02:01:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > Jezus Maria... Napisz gdzie mieszkasz i czym jeździsz.
    > Niektórzy chcieli by przeżyć.

    Może niech lepiej teraz nie pisze, bo zaraz będę wyjeżdżał na drogę.
    A nuż jest gdzieś niedaleko.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2015-03-05 11:10:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Mar 2015 02:01:56 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Może niech lepiej teraz nie pisze, bo zaraz będę wyjeżdżał na drogę.
    > A nuż jest gdzieś niedaleko.

    Powiem mojemu kierowcy, żeby na Was uważał.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2015-03-05 18:20:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Powiem mojemu kierowcy, żeby na Was uważał.

    A to, wyjaśnia sprawę.
    Panie pośle - dlaczego uwaliliście zwiększenie kwoty wolnej od podatku ???