  • 11. Data: 2005-02-18 13:58:40
    Temat: Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu
    Od: zchiz <z...@...tkb.pl>

    Dnia 18 Feb 2005 10:30:13 +0100, januszek <j...@p...irc.pl>
    napisaĹ,:

    > Admin TVK Tel-Ka napisaĹ,(a):

    > A niech sie firmy konsoliduja i outsorcinguja ksiegowosc wspolnie...
    chyba nie wierzysz w to co mówisz

  • 12. Data: 2005-02-18 14:23:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zchiz napisał(a):

    [...]

    > chyba nie wierzysz w to co mówisz

    He? Co w tym niezwyklego?

    j.

  • 13. Data: 2005-02-18 14:57:12
    Od: zchiz <z...@...tkb.pl>

    > He? Co w tym niezwyklego?
    >
    > j.
    bo tak jakoś odzcuwam wrażenie, że w Polsce trudno o jakąś 'kosnolidację'.
    Tacy ludzie.

  • 14. Data: 2005-02-18 15:44:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zchiz napisał(a):

    [...]

    > bo tak jakoś odzcuwam wrażenie, że w Polsce trudno o jakąś 'kosnolidację'.
    > Tacy ludzie.

    Jacy?

    j.

  • 15. Data: 2005-02-18 19:58:59
    Od: wm <n...@w...pn.wm>

    Tomasz Śląski wrote:

    > To jest jakaś pieprzona demagogia, inaczej nazywana kiełbasą wyborczą.
    > Tzw. pełna księgowość (ku obrzydliwej nieświadomości prostestujących)
    > niesie w sobie o wiele większe możliwości niż tzw. warunki ogólne
    > (KPiR). Natomist ci, którzy się przed rzeczoną pełną księgowością
    > bronią, są śmierdzącymi o nie-wiadomo-co lamerami ekonomicznymi nie
    > znającymi się na rzeczy. Wiele firm, sensownie funkcjonujących, ma
    > wdrożone mechanizmy pełnej księgowości, wcale nie będąc do tego
    > zmuszonym przepisami, i chwalą sobie.

    W takim wypadku nie wiem czy nie powinno się zakazać całkowicie KPiR a
    jedynie zezwalać na pełną księgowość. Dla powszechnego szczęścia...

    A ogólnie nie jest to prawdą. Czy książka czy ogólne podpada się pod tą
    samą ustawę podatkową.
    Produkuje się więcej papieru który _można_ użyć do zaprowadzenia
    większego porządku w finansach. Więcej to kosztuje i jeśli ktoś ma
    rozsądne oprogramowanie do kontroli swoich dochodów spokojnie sobie
    poradzi bez uszczęśliwiania na siłę.

  • 16. Data: 2005-02-19 00:10:45
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Fri, 18 Feb 2005 01:39:02 +0100, =?iso-8859-2?Q?Tomasz_=A6l=B1ski?=
    <t...@k...org.pl> wrote:

> [...]
    >firm, sensownie funkcjonujących, ma wdrożone mechanizmy pełnej księgowości,
    >wcale nie będąc do tego zmuszonym przepisami, i chwalą sobie.

    Dokladnie. Za dwiescie - do maksymalnie pieiiusert zlotych dowolne
    biuro rachunkowe za rogiem zrobi ksiegowosc zbijajaca podatki o
    poltora tysiaca zlotych... Ile w pelnej ksiegowosci mozna wtrynic w
    koszty wie tylko ten kto sie pelnej ksiegowosci nie boi. Hint - rolnik
    (przecietny) gdyby przeszedl na pelna ksiegowosc w zyciu jednego
    grosza podatku nie zaplaci bo wszystkie przychody w amortyzacje
    wpisze....

    --
    Darek

  • 17. Data: 2005-02-19 07:37:15
    Od: psobkiew <p...@a...com>

    Dariusz K. Ladziak wrote:
> [...]
    > (przecietny) gdyby przeszedl na pelna ksiegowosc w zyciu jednego
    > grosza podatku nie zaplaci bo wszystkie przychody w amortyzacje

    Prozę jeszcze dodać co roku koszt badania bilansu przez rewidenta.
    A pozatym jak ksiegowa dowie się że co roku bedzie miała
    badanie bilansu, to również zmieni cenę .

  • 18. Data: 2005-02-19 08:22:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    psobkiew napisał(a):

    [...]

    > Prozę jeszcze dodać co roku koszt badania bilansu przez rewidenta.
    > A pozatym jak ksiegowa dowie się że co roku bedzie miała
    > badanie bilansu, to również zmieni cenę .

    No i?

    j.

  • 19. Data: 2005-02-19 08:37:50
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Sat, 19 Feb 2005 08:37:15 +0100, psobkiew <p...@a...com> wrote:

    > Prozę jeszcze dodać co roku koszt badania bilansu przez rewidenta.
    > A pozatym jak ksiegowa dowie się że co roku bedzie miała
    > badanie bilansu, to również zmieni cenę .

    I co? To już nie będą koszty?

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 20. Data: 2005-02-19 09:25:32
    Od: "neks.net" <neks_tylkobezspamu_@_tylkobezspamu_neks.pl>

    Dariusz K. Ladziak napisał(a):
    > Dokladnie. Za dwiescie - do maksymalnie pieiiusert zlotych dowolne
    > biuro rachunkowe za rogiem zrobi ksiegowosc zbijajaca podatki o
    > poltora tysiaca zlotych...

    nie wiesz o czym piszesz - idz do biura i sie zapytaj jaka jest cena
    tutaj chodzi o firmy wystawiajace mase faktur dla wielu odbiorcow oraz o
    PELNA KSIEGOWOSC

    cena ktora podales dotyczy prowadzenia ksiegi przychodu - rozchodu !
    a za te 200zl o kotrych mowisz w biurze ksiegowym to dostaniesz 10
    faktur miesiecznie i MOZE wysylanie papierkow do ZUSu

    > Ile w pelnej ksiegowosci mozna wtrynic w
    > koszty wie tylko ten kto sie pelnej ksiegowosci nie boi.

    nie kazdy chce w koszty wpisywac wszystko co popadnie wlacznie z
    papierem toaletowym kupowanym dla cioci w zieleniaku za rogiem sa tez w
    miare uczciwi

    >Hint - rolnik
    > (przecietny) gdyby przeszedl na pelna ksiegowosc w zyciu jednego
    > grosza podatku nie zaplaci bo wszystkie przychody w amortyzacje
    > wpisze....

    a tutaj jeszcze jedno zmartwienie za taka ksiegowosc kosztuje od 1000zl
    miesiecznie

    jest jeszcze jedno o czym nie wiesz i dlatego to piszesz - mianowicie
    wizyta bieglego rewidenta kontrolujacego ksiegi - ktora wcale nie jest
    straszna z obawy o wykrycie jakis nieprawidlowosci ale z powodu ceny
    takiej wizyty

    gdybys wiedzial nowa ustawa daje jeszcze inne obowiazki a mianowicie
    chodzi o obowiazki na rzecz obronnosci kraju - ktore sa juz paranoja

    pozdrawiam