  • 21. Data: 2019-05-10 19:42:15
    Temat: Re: NURD
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 15:25, SW3 pisze:

    > Jeśli tak liczysz to musisz uwzględnić, że jeden jest "jednocześnie" w
    > 5% pieszym i w 95% kierowcą/pasażerem a inny w 90% pieszym i w 10%
    > kierowcą/pasażerem. Pozostaje też pytanie czy przeliczać to wg czasu czy
    > przebytych kilometrów.

    Albo jak ktoś raz się napije a za miesiąc pojedzie, to czy jest pijącym
    kierowcą?

    Shrek

  • 22. Data: 2019-05-10 19:43:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 15:29, SW3 pisze:

    > No to zlikwidujmy przejścia i po problemie. Ewentualnie zostawmy kilka,
    > żeby móc dalej liczyć taką statystykę.

    A wiesz, że tak właśnei wygląda to na zachodzie - mało przejść, piesi
    łazą gdzie popadnie.

    Shrek

  • 23. Data: 2019-05-10 19:44:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 15:50, J.F. pisze:

    > Kropla drazy skałe ... ale czemu mieliby nie przejrzec na oczy i zmienic
    > przepisy tak, zeby suweren pieszy nie mial watpliwosci, ze powinnien
    > przepuscic suwerena jadacego ?

    Bo jesteśmy w Europie nie w Azji, a nikt w UE nie zgodzi się, żeby w
    województwie wolskim zasady były takie same jak w pozostałych, z tym że
    na odwrót.

    Shrek

  • 24. Data: 2019-05-11 08:34:55
    Od: p...@g...com

    Tylko geograficznie. Mentalnie wschód ale skoro JF nie siedzi w niemieckim pierdlu za
    rozjechanie pieszego wniosek nasuwa się prosty: ściemnia ;-)

  • 25. Data: 2019-05-11 08:53:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2019 o 08:34, p...@g...com pisze:
    > Tylko geograficznie. Mentalnie wschód

    Zmienia się. Różnice widać z roku na rok o dekadach nie mówiąc - 89 do
    teraz to jest przepaść. Już nawet w stolicy widok kogoś zatrzymującego
    się przed przejściem nikogo nie szokuje. Jeszcze kilka lat o będzie jak
    na zachodzie. Czy to się różnym pajacom z tej grupy podoba czy nie. A
    jak w razie "W" zaczną się tłumaczyć jak tu na grupie, to dostaną wyrok
    z górnej półki i bez zawiasów. Jest jeszcze jeden aspekt - po prostu ci
    od "pierwszeństwo pieszego oznacza, że ma on ustąpić" to zwykle
    homosovieticusy. Po prostu wymrą. A dla nowych zasiadanie za kółkiem nie
    jest już wyznacznikiem przewagi szlachectwa nad plebsem w butach.

    Shrek

  • 26. Data: 2019-05-12 15:58:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message

    > Możesz kombinować dowoli, ale statystycznie więcej samnochodów przy tej
    > samej populpulacji znaczy, że jest więcej kierowców i mniej pieszych na
    > ulicach. Fizycznie mniej.

    Tak myślą ludzie ze słabą wyobraźnią :-P

    > Ale ja nic nie analizuje ststystycznie (ty to proponujesz), tylko
    > twierdzę, że wbrew zaklęciom więcej samochodów przy tej samej populacji
    > znaczy fizycznie mniej pieszych na ulicach.

    > Bez znaczenia - statystycznie (czyli w kupie) wyjdzie że im więcej ludzi
    > za kółkiem, tym mniej na zewnatrz samochodu. Żadne zaklęcie tego nie
    > zmieni (z wyjątkiem zaklęcia bilokacji).

    > Załóżmy racjonalność i że ludzie nei kupują samochodów, zeby je trzymać na
    > parkingu. Brzytwa pana na O mówi, że mnożysz byty ponad potrzebę.

    > Pytam bo nie odpowiedziałeś.

    No trudno abym odpowiedział na pytanie zadane wcześniej W TEJ SAMEJ
    WYPOWIEDZI której przecież jeszcze nie wysłałeś i pytasz drugi raz o to samo
    :-)

    > Ale one wcale nie zaszumiają danych. One stanowią dane i trend.

    OK, skoro tak uważasz.

    > Więc trzymajmy się konkretów i nie kombinujmy.

    To co nazywasz "kombinacją" to właśnie rozmowa o konkretach.
    A że tego nie lubisz bo Ci nie pasuje no to nazywasz "kombinacją".

  • 27. Data: 2019-05-12 16:00:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SW3" <s...@p...fm.invalid> wrote in message

    > Jeśli tak liczysz to musisz uwzględnić, że jeden jest "jednocześnie" w 5%
    > pieszym i w 95% kierowcą/pasażerem a inny w 90% pieszym
    > i w 10% kierowcą/pasażerem.

    No dokładnie tak. Brawo!

    > Pozostaje też pytanie czy przeliczać to wg czasu czy przebytych
    > kilometrów.

    To zależy już od tego co porównujesz do czego i jaki trend analizujesz.

  • 28. Data: 2019-05-12 16:00:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message

    > Albo jak ktoś raz się napije a za miesiąc pojedzie, to czy jest pijącym
    > kierowcą?

    A tu, widzisz, akurat nie załapałeś czaczy.

  • 29. Data: 2019-05-12 17:00:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2019 o 15:58, Pszemol pisze:

    > Tak myślą ludzie ze słabą wyobraźnią :-P

    Ale tu nie chodzi o wyobraźnię, a o rzeczywistość.

    Nie - jest taka sama. Jak podliczysz wszystkich to dodatkowi piesi nie
    wezmą się z nikąd. Skoro ktoś jest wewnątrz samochodu to nie ma go w tym
    czasie na zewnątrz i statystyka tego nie zmieni. A jeśli próbujesz to
    statystyką zmienić, to znaczy, że źle ją stosujesz.

    > No trudno abym odpowiedział na pytanie zadane wcześniej W TEJ SAMEJ
    > WYPOWIEDZI której przecież jeszcze nie wysłałeś i pytasz drugi raz o to
    > samo :-)

    A teraz co spowodowało, ze nie odpowiedziałeś? ;)

    > To co nazywasz "kombinacją" to właśnie rozmowa o konkretach.
    > A że tego nie lubisz bo Ci nie pasuje no to nazywasz "kombinacją".

    Konkret jest taki, że trend się zatrzymał na linii poziomej. Teraz
    kombinując można z tego wyciągnąć wniosek, że liczba wypadków się
    zwiększa lub zmniejsza - zależy co chcesz osiągnąć - tylko po co się
    oszukiwać?

    Shrek

  • 30. Data: 2019-05-12 17:03:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2019 o 16:00, Pszemol pisze:

    > A tu, widzisz, akurat nie załapałeś czaczy.
    A ty ironii :P

    Shrek