  • 1. Data: 2019-05-07 19:36:03
    Temat: Tiry na drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jade sobie moja "ulubioną" trasą Rawicz-Srem-Kornik-Poznan ... i tym
    razem jakby znacznie wolniej, bo wysyp ciezarowych na drodze.

    Widac wyrok TSUE zaczal dzialac :-(

    A za tirem stadko melepetow, co ani wyprzedzic, ani odstepu zostawic
    nie chca ...

    Dobrze, ze S5 coraz wiecej.

    A swoja droga na S5 konstrukcje jakies bramowe ... Viatolla tam
    wczesniej nie bylo ?

    J.

  • 2. Data: 2019-05-08 06:59:54
    Temat: Re: Tiry na drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > nie chca ...
    >
    > Dobrze, ze S5 coraz wiecej.
    >
    > A swoja droga na S5 konstrukcje jakies bramowe ... Viatolla tam

    Kiedy?
    Ostatnio była a2 zablokowana od komornik w kierunku Warszawy, moze
    omijali?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".