  • 11. Data: 2018-02-26 11:28:43
    Temat: Re: Na jakiej zasadzie dziala taka złączka?
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-26 o 08:52, Sir_Robak pisze:

    > Czyli pokarze wszystkim płaskie zdjęcie z góry na którym widać okrągły
    > talerz! I wszystko się zgadza ;)

    Płaskoziemcy zapewne działają podobnie jak "futrzaki".
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Furry
    Pierwotni ludzie wybierali sobie zwierzę na totem i to ich symbolicznie
    jednoczyło.
    Totemy się zmieniły, ludzie nie do końca.

    WM

  • 12. Data: 2018-02-26 13:44:55
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-26 o 08:27, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    pełną.
    > Jeden dociekliwy wyznawca kultu płaskiej ziemi buduje rakietę żeby przekonać

    Z ta szklanką, to u mnie jest jednocześnie w połowie pełna i w połowie pusta.

  • 13. Data: 2018-02-26 13:47:09
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 21:44:54 UTC+9 użytkownik robot napisał:

> [...]
    niedociekliwych. Pokaże im zdjęcia.

    > Z ta szklanką, to u mnie jest jednocześnie w połowie pełna i w połowie pusta.

    O! Człowiek renesansu, o szerokich horyzontach.

  • 14. Data: 2018-02-27 11:29:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    > To nie kwestia wiary, jak sądzę, tylko dociekliwości.

    Jak kolega pisal - nominalne 6mm, a 5mm tez uszczelnia ... no dobra,
    moze jego wezyk to 5.45mm

> [...]
    >Ludziom niedociekliwym wystarcza wiara lub niewiara, w zależności czy
    >dany ludź woli szklankę do połowy pustą, czy do połowy pełną.

    Chyba gdzies mam takie stare zlaczki, z samochodu.
    No coz, zaczalem podejrzewac o nieszczelnosc, i w koncu zostaly
    zastapione opaskami ... a szybkie ogledziny wiele nie ujawnily - nadal
    nie wiem ja trzyma, czemu przestalo, a moze nie przestalo ...

    J.

  • 15. Data: 2018-02-27 12:06:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zastapione opaskami ... a szybkie ogledziny wiele nie ujawnily - nadal
    > nie wiem ja trzyma, czemu przestalo, a moze nie przestalo ...

    Używam takich złączek do instalacji z wodą - filtrów i wytwornicy lodu w
    lodówce. 7 lat pod ciśieniem sieci i nigdy nic nie ciekło.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2018-02-27 19:05:34
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-26 o 13:47, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    pełną.
    niedociekliwych. Pokaże im zdjęcia.

    > O! Człowiek renesansu, o szerokich horyzontach.

    Ju a tu kańd.

  • 17. Data: 2018-02-28 00:19:18
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 lutego 2018 03:05:34 UTC+9 użytkownik robot napisał:

> [...]
    lub niewiara, w zależności czy dany ludź woli szklankę do połowy pustą, czy do połowy

    No to może choroba dwubiegunowa :-D

  • 18. Data: 2018-02-28 03:10:45
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 25.02.2018 o 15:18, Marek pisze:

    > Zbyt proste, żeby było prawdziwe....

    Ale działa. Sam stosuje takie szybkozłączki. Poza tym im coś prostsze to
    lepiej działa.

    --
    T.

  • 19. Data: 2018-02-28 14:44:48
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 lutego 2018 19:29:44 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > zastapione opaskami ... a szybkie ogledziny wiele nie ujawnily - nadal
    > nie wiem ja trzyma, czemu przestalo, a moze nie przestalo ...

    Dżejef! Nie możesz być w ciąży a może nie w ciąży. Zdecyduj się: wymieniłeś je bo
    trzymały, a teraz w szufladzie nie trzymają, czy na odwrót?

  • 20. Data: 2018-03-12 14:12:02
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    robot <a...@o...pl> wrote:

    > Z ta szklanką, to u mnie jest jednocześnie w połowie pełna i w połowie
    > pusta.

    Może po prostu dwa razy za duża.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]