  • 11. Data: 2017-04-22 10:30:39
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-04-21 o 19:22, p...@g...com pisze:
    > Patologia to fakt że policjantka Marta cisnela na mandat nawet kiedy nie było
    podstaw

    patologią są wymagania dot. określonej ilości mandatów danego dnia

  • 12. Data: 2017-04-22 10:44:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 10:30:39 +0200, sirapacz napisał(a):

    > patologią są wymagania dot. określonej ilości mandatów danego dnia

    A teraz spróbuj konstruktywnie. No, jak, będąc szefem glin byś
    dopilnował żeby pracowali? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2017-04-22 11:34:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A teraz spróbuj konstruktywnie. No, jak, będąc szefem glin byś
    > dopilnował żeby pracowali? :)

    Zorganizować wybory na szefyfa. Choć w niektórych lokalizacjach może nie
    zadziałać, bo wybiorą szefa lokalnego gangu;)

    A tak na poważnie - jest mnóstwo instytucji gdzie nie wystawia się
    mandatów i sobie radzą. Akurat w przypadku drogówki jest to banalnie
    łatwo sprawdzić czy robią robotę dobrze - patrzysz na ilość wypadków,
    zabitych i rannych - jak maleje to dobrze, jak rośnie to chujowo.
    Wystarczy tylko uświadomić sobie, ze celem policji nie jest jak się
    wydaje prostym umysłom komendantów jebanie obywateli, a mają to dość
    jasno okreśklone w ustawie o policji - wystarczy wziąć i chwilę
    pomyśleć. O ile u kryminalnych i prewencji można łatwo fałszować
    statystki, to w drogówce jest prosto - trup na drodze jest trup i nic
    nie wykombinujesz.

    Shrek

  • 14. Data: 2017-04-22 11:43:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 11:34:51 +0200, Shrek napisał(a):

    > ze celem policji nie jest jak się
    > wydaje prostym umysłom komendantów jebanie obywateli, a mają to dość
    > jasno okreśklone w ustawie o policji

    Shrek odkrywca. No, weź nam przypomnij co tam jest w ustawie (cytując:).
    Bo jakoś mi się zdaje że jednak jebanie obywateli. A przynajmniej na
    pierwszym miejscu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2017-04-22 12:31:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Shrek odkrywca. No, weź nam przypomnij co tam jest w ustawie (cytując:).
    > Bo jakoś mi się zdaje że jednak jebanie obywateli. A przynajmniej na
    > pierwszym miejscu.

    Próbuję znaleźć jebanie obywateli na pierwszym miejscu:

    Art. 1. 1. Tworzy się Policję jako umundurowaną i uzbrojoną formację
    służącą społeczeństwu i przeznaczoną do ochrony bezpieczeństwa ludzi
    oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego.
    1a. Nazwa ,,Policja" przysługuje wyłącznie formacji, o której mowa w ust. 1.
    2. Do podstawowych zadań Policji należą:
    1) ochrona życia i zdrowia ludzi oraz mienia przed bezprawnymi zamachami
    naruszającymi te dobra;

  • 16. Data: 2017-04-22 13:01:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 12:31:54 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > 1) ochrona życia i zdrowia ludzi oraz mienia przed bezprawnymi zamachami
    > naruszającymi te dobra;

    A teraz przełóż to na nasze. Jak policjant dorwie pijanego za kierą to
    chroni twoje życie? A jak ciebie zatrzyma do kontroli to chroni życie
    innych? Jak dostaniesz mandat za to czy tamto to jest jebanie ciebie czy
    ochrona innych? A może jedno i drugie? Coś mi się wydaje że chciałbyś
    widzieć kij o jednym końcu :) A tymczasem trzeba dialektycznie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2017-04-22 13:30:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A teraz przełóż to na nasze. Jak policjant dorwie pijanego za kierą to
    > chroni twoje życie?

    Jak pijanego to tak. Jak "pijanego" kierowcę roweru to nie specjalnie.

    > A jak ciebie zatrzyma do kontroli to chroni życie
    > innych?

    A niby w jaki sposób?

    > Jak dostaniesz mandat za to czy tamto to jest jebanie ciebie czy
    > ochrona innych? A może jedno i drugie? Coś mi się wydaje że chciałbyś
    > widzieć kij o jednym końcu :) A tymczasem trzeba dialektycznie.

    To ja ci powiem tak - w Gruzji się udało. Twierdzisz że jesteśmy
    istotnie głupszym społeczeństwem od Gruzinów? W całej cywiolizowanej
    Europie można łazić na czerwonym i żadnemu policjantowi nie przyjdzie do
    łba "chronić zdrowia ludzi przed bezprawnymi zamachami" przez jebanie
    owych, podczas gdy u nas można usłyszeć od oświeconego policjanta "ale
    jesteśmy w Polsce nie Europie"? Twierdzisz że jesteśmy istotnie bardziej
    debilami niż Francuz czy Niemiec? Bo wychodzi na to, że polulacja
    policantów albo jest rzeczywiście istotnie głupsza, albo udają. W
    pierszym przypadku należy rozważyć, czy po prostu rekrytacja do policji
    preferuje osobniki ociężałe umysłowo, czy praca w policji im mózgi
    uszkadza. Ale osobiście obstawiam drugi przypadek - komendant nagradza
    głupszych a mądrzejszych jebie. Więc nic straconego - komendanta łatwiej
    wymienić niż wszystkich policjantów. A tak naprawdę to wystarczy
    nadkomendanta i jego rozliczać - policja to służba - tych niższych sobie
    sam poustawia, jak będzie się go za to nagradzać nie karać.

    Jedyny sposób ochrony obywateli jaki znasz to ich jebanie na każdym kroku?

    Shrek.

  • 18. Data: 2017-04-22 13:46:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 13:30:37 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jedyny sposób ochrony obywateli jaki znasz to ich jebanie na każdym kroku?

    Widziałeś kij o jednym końcu? Sorry ale nie po raz pierwszy zdradzasz
    braki w myśleniu. Odrób lekcję - opracuj swoją definicję słowa
    "państwo".

    PS. HINT- od słowa "jebać" nie stajesz się mądrzejszy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2017-04-22 14:01:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widziałeś kij o jednym końcu? Sorry ale nie po raz pierwszy zdradzasz
    > braki w myśleniu.

    Widziałem niejednokrotnie - policjant zatrzymał mnie do kontroli za
    niemanie świateł i nawet papierów nie wypełniał - nic - po prostu
    powiedział i życzył szerokiej drogi. Innym razem mi po prostu mrugnął
    (również niemanie ściateł). Trzecim razem coś co pewnie cię przyprawi o
    zawał - zjeżdzałem o tu
    https://www.google.pl/maps/@52.1890747,20.961264,3a,
    75y,148.02h,67.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbBc89IPBkpqT4
    Hl039zePg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    w Radarową - na pasach na wprost korek bo wszyscy na Mordor jadą a ja
    stoję z kierunkiem w prawo odzielony ciągłą od pustego pasa. Radiowóz na
    prawym mnie puścił przez tą ciągłą. Nie wiedziałem podpucha ale
    pojechałem mówiąc sobie, ze w razie czego zapłacę mandat i powiem im co
    o nich myślę. Nie - to nie była podpucha - masz swój jednostronny kijek.
    Po prostu nie jesteś w stanie tego nawet dojrzeć, bo jesteś homo sovieticus.

    > Odrób lekcję - opracuj swoją definicję słowa
    > "państwo".

    Ty odrób swoja i powiedz jak to jest, że nawet w postsowieckiej Gruzji
    się da a u nas nie.

    > PS. HINT- od słowa "jebać" nie stajesz się mądrzejszy.

    Może napisz coś merytorycznego, bo trochę argumentów tam było - na dzień
    dobry jak to jest, że w Niemczech "Ordnung muss sein" wszyscy łażą na
    czerwonym (na oczach policji) i im się bezpieczeństwo od tego nie
    zawala. Taki dysonans poznawczy...

    I czemu sędzia miała inne zadanie, na temat jak to mandatyu zapewniają
    bezpieczeństwo i dla podkreślenia swojego zdania zadbała wprost aby pani
    funkcjonariuszka już o bezpieczeństwo obywateli nie dbała.

    Shrek

  • 20. Data: 2017-04-22 14:14:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 14:01:58 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ty odrób swoja i powiedz jak to jest, że nawet w postsowieckiej Gruzji
    > się da a u nas nie.

    > Może napisz coś merytorycznego,

    Leń. Błysnąłbyś definicją a tak to tracisz. A w Gruzji ty w ogóle był?
    Tam jest np. taka zasada (taktak, tam wciąż się jeździ na zasady a nie
    na przepisy) że jak od 6 do 18 wjedziesz w krowę to ty jesteś winny a
    jak od 18 do 6 to właściciel krowy winny. Masz merytorykę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.