  • 1. Data: 2017-04-22 21:04:49
    Temat: Punkty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak to teraz z tymi punktami jest ?

    Tusk zmienial przepisy, mial byc kurs zamiast egzaminu, kursow jakos
    nie widze - to jak to w konfu funkcjonuje ?

    J.

  • 2. Data: 2017-04-23 06:53:59
    Temat: Re: Punkty
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    J.F. wrote:
    > Jak to teraz z tymi punktami jest ?
    >
    > Tusk zmienial przepisy, mial byc kurs zamiast egzaminu, kursow jakos
    > nie widze - to jak to w konfu funkcjonuje ?

    Czytaj i ucz sie
    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-ka
    rne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty

    --
    Pozdr.
    PiOtR

  • 3. Data: 2017-04-23 10:41:08
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-04-22 o 21:04, J.F. pisze:

    > Jak to teraz z tymi punktami jest ?

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21649417,taryfikator-m
    andatow-nadchodza-zmiany.html

    "Koniec z kursami redukującymi punkty
    Obok cyklicznych podwyżek stawek mandatów, jakimi posługują się
    mundurowi, zauważyć możemy także wyraźny nacisk prawodawcy na faktyczne
    bezpieczeństwo na drogach. Na początku czerwca 2018 do lamusa odejdą
    szkolenia przeprowadzane przez Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego
    pozwalające na kilkugodzinne zajęcia umożliwiające zredukowanie liczbę
    zgromadzonych punktów karnych o 6. Kosztujący 350 złotych kurs pozwalał
    każdemu piratowi drogowemu na skuteczne utrzymanie uprawnień do
    kierowania pojazdem przy sobie. Podobnego rodzaju sposobów na pozbywanie
    się ciężko zarobionych punktów już nie będzie. W myśl nowych przepisów
    kierowca w ciągu roku będzie mógł zebrać maksymalnie 24 punkty karne
    (kierowcy, którzy nie skończyli 20 lat - 20 punktów)"

    W artykule jeszcze aktualny taryfikator. Ciekawe czy kiedyś doczekamy
    się w taryfikatorze kary za siedzenie na zderzaku.

  • 4. Data: 2017-04-23 17:34:56
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    PiOtR w

    > Czytaj i ucz sie
    > https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-ka
    rne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty

    "Jeszcze nie możesz skorzystać z tej usługi. Swoje punkty karne sprawdzisz
    online już wkrótce!"

    FYI: powinna być od jutra wg prasowych zapowiedzi...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-04-23 17:38:16
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    spider w

    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21649417,taryfikator-m
    andatow-nadchodza-zmiany.html

    [ciach]
    > W artykule jeszcze aktualny taryfikator.

    Taaa...
    " W ruchu miejskim, czy też na coraz powszechniejszych drogach szybkiego
    ruchu, notorycznie wyprzedzamy z prawej strony - w policyjnym cenniku
    widnieje tutaj kwota 200 złotych i 3 punkty"

    Wannabie pismak sie nie popisał...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2017-04-24 11:54:14
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "007" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.170423.invalid...
> [...]
    > online już wkrótce!"
    >
    > FYI: powinna być od jutra wg prasowych zapowiedzi...

    Wygląda na to że działa:

    Na dzień 24.04.2017 nie ma cię w systemie punktowym. Może to oznaczać 3
    rzeczy:

    -nie masz punktów karnych lub nie zostały one jeszcze wpisane do ewidencji
    prowadzonej przez policję,
    -masz przekroczony limit 24 punktów karnych (20 punktów karnych - jeżeli to
    twoje pierwsze prawo jazdy i masz je krócej niż rok),
    -nie masz uprawnień do prowadzenia pojazdów.

    W razie wątpliwości skontaktuj się z najbliższym komisariatem policji.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2017-04-24 12:03:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiOtR" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. wrote:

    >Czytaj i ucz sie
    >https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/punkty-k
    arne-ile-mam-punktow-karnych-za-mandaty

    Ile mam, to ja wiem.

    Pytanie co by bylo gdybym przekroczyl 24 .

    J.

  • 8. Data: 2017-04-24 12:07:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >będzie. W myśl nowych przepisów kierowca w ciągu roku będzie mógł
    >zebrać maksymalnie 24 punkty karne (kierowcy, którzy nie skończyli 20

    Dzieki za informacje ... ale co z tymi, co przekroczyli 24 pkt ?

    >W artykule jeszcze aktualny taryfikator. Ciekawe czy kiedyś doczekamy
    >się w taryfikatorze kary za siedzenie na zderzaku.

    Moze niepotrzebny - pkt + mandat + zwyzka w OC + naprawa wlasnego
    samochodu skutecznie wylecza :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-04-24 18:08:35
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    tck w

    > Wygląda na to że działa:

    Taaa, sms z eDupy przyszedł po 3h

    > Na dzień 24.04.2017 nie ma cię w systemie punktowym.

    Ja tam jestem, stan 0/0

    --
    'Tom N'