  • 41. Data: 2013-06-01 12:21:34
    Temat: Re: Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

    > To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
    > constans, bez względu na okoliczności. Szlag mnie trafia, gdy z
    > takim muszę się uzerac przez kilkadziesiąt kilometrów. W
    > zabudowanym nakurwia i wszystkich wyprzedza na przejściach dla
    > pieszych, a poza zabudowanym - wlecze niemiłosiernie i zmusza
    > pozostałych użytkowników drogi do wyprzedzania. Skąd się takie
    > kurewskie, oszczędne mendy w lanosach biorą?

    - taki co podczas manewru wyprzedzania (będąc wyprzedzanym) przyspiesza
    bo nagle przypomniał sobie że można jechać jednak szybciej.
    - taki co jest regulatorem prędkości i wydaje mu się że jadąc 70 km/h
    lewym pasem zgodnie z ograniczeniem, zachowuje się zgodnie z PORD więc
    może się trzymać tego pasa jak długo chce.
    - taki co na dojeździe do skrzyżowania z palącym się już od jakiegoś
    czasu zielonym świetle sunie po niżej dopuszczalnej prędkości (tak aby
    załapać się na czerwone) ale jak wskakuje żółte nagle gaz do dechy.
    - taki co na progach zwalniających zachowują się jakby mieli podwozie z
    kartonu a najlepiej byłoby im jakby wysiedli z tego auta i go
    przepchali przez ten próg.

    reszta ok :)
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 42. Data: 2013-06-06 00:50:52
    Od: Łukasz Olczak <l...@g...com>

    In article <ko29a7$4l4$1@node1.news.atman.pl>,
    Deflegmator <w...@...pl> wrote:

> [...]
    > pozostałych użytkowników drogi do wyprzedzania. Skąd się takie
    > kurewskie, oszczędne mendy w lanosach biorą?

    Proszę nie obrażać Lanosa, to porządny budżetowy dupowóz ;)

    Bardziej denerwują mnie nadziani posiadacze SUV-ów wiecznie z komórką
    przy uchu, wyprzedzający i zmieniający pasy bez kierunkowskazów i
    patrzenia w lusterka, okupujący lewy pas jakby pół życia przejeździli w
    UK, oraz ludzie którym obce jest pojęcie kultury na drodze i ustąpienia
    pierwszeństwa pojazdom włączającym się do ruchu z wąskich uliczek
    bocznych lub podczas redukcji dwóch pasów ruchu w jeden metodą "na
    zamek".

    Uff, to chyba tyle.

  • 43. Data: 2013-06-06 09:42:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Łukasz,

    Thursday, June 6, 2013, 12:50:52 AM, you wrote:

> [...]

    > pierwszeństwa pojazdom włączającym się do ruchu z wąskich uliczek
    > bocznych lub podczas redukcji dwóch pasów ruchu w jeden metodą "na

    Ustaw kodowanie, bo czytać się nie da!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2013-06-07 22:20:28
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 28.05.2013 15:33, Franc wrote:
    > Szkoda, że nie mam tempomatu gdzie mogę zaprogramować dwie prędkości -
    > zabudowany: 60, trasa: 105.

    Ja się cieszę, że jeszcze takich nie ma. Unia nie wprowadziła takich
    obowiązkowych, bez możliwości wyłączenia, wyprodukowanych przez googla.

    --
    siła!