  • 1. Data: 2018-10-14 16:14:59
    Temat: Najechanie na kraweznik - zderzak
    Od: kacepr <c...@g...com>

    Najechałem zderzakiem przednim na krawężnik i cofając powoli trochę nim
    szarpnęło i wyskoczył z mocowania zderzak przy przednim błotniku z
    jednej strony. Tzn. Nie wyskoczył do końca tylko jest taka nieco większa
    szpara, Czy ktoś z Was wie może jak zrobić żeby to mocowanie wróciło na
    miejsce? Nie chcę na siłe bo gnie się cały błotnik i boję się żeby się
    nie wygięła blacha bo wtedy to kaplica. Ktoś wie jak się do tego dobrać?
    Z góry dzięki za wszystkie rady 8)

    mercedes e coupe

  • 2. Data: 2018-10-15 07:33:07
    Temat: Re: Najechanie na kraweznik - zderzak
    Od: kacepr <c...@g...com>

    https://zapodaj.net/7feeb00ccee14.jpg.html

    https://zapodaj.net/bdcbf861a7abf.jpg.html

  • 3. Data: 2018-10-15 14:20:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedz do blacharza albo zacznij sie przyzwyczajac do wygladu.

  • 4. Data: 2018-10-15 18:03:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 14.10.2018 o 16:14, kacepr pisze:
    > boję się żeby się nie wygięła blacha bo wtedy to kaplica

    Jak byłem młody i głupi, to jako student śmiałem się z zawodówek.
    Dzisiaj uważam, że po szkole średniej, trzyletnia zawodówka to powinien
    być obowiązek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-10-15 18:26:08
    Od: l...@g...com

    Mówiąc o szkole średniej masz pewnie na myśli Liceum. Technikum też zapewniało
    kontakt ze smarem, śrubami i.t.p.

  • 6. Data: 2018-10-15 19:46:32
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 15 Oct 2018 18:03:03 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > Jak byłem młody i głupi, to jako student śmiałem się z zawodówek.
    > Dzisiaj uważam, że po szkole średniej, trzyletnia zawodówka to powinien
    > być obowiązek.

    Ja tam uważam że edukacja jest - chyba zawsze była - mocno
    przereklamowana. Człowiek powinien nauczyć się pisać, czytać i liczyć. A
    potem do roboty. Jak kto chce to do wszystkiego sam dojdzie. Pomijam tu
    jakieś wysoce naukowe lub medyczne dziedziny, bo to wyjątki i tu nie
    sposób uniknąć wieloletniej teorii.

    Mateusz

  • 7. Data: 2018-10-15 20:22:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.10.2018 19:46, Mateusz Viste pisze:

    > Ja tam uważam że edukacja jest - chyba zawsze była - mocno
    > przereklamowana. Człowiek powinien nauczyć się pisać, czytać i liczyć. A
    > potem do roboty. Jak kto chce to do wszystkiego sam dojdzie.

    Każdy sądzi według siebie - tak zwykle pitolą ci,
    którzy do szkoły mieli pod górkę.

  • 8. Data: 2018-10-15 20:43:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 15.10.2018 o 18:26, l...@g...com pisze:
    > Mówiąc o szkole średniej masz pewnie na myśli Liceum. Technikum też zapewniało
    kontakt ze smarem, śrubami i.t.p.

    Nawet i lepszy pomysł. Bo nie trzeba by zmieniać znacząco ustawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-10-16 16:58:06
    Od: s...@g...com

    On Sunday, 14 October 2018 09:15:05 UTC-5, kacepr wrote:
> [...]
    > miejsce? Nie chcę na siłe bo gnie się cały błotnik i boję się żeby się
    > nie wygięła blacha bo wtedy to kaplica. Ktoś wie jak się do tego dobrać?

    Zajrzyj na youtube czy sa filmy z informacja jak sie ten zderzak zdejmuje.
    Tam znajac zycie w nadkolu sa plastikowe klipsy ktore trzeba zdjac aby nadkole
    uwolnic i wtedy bedzie jakies dojscie do tego mocowania zderzaka.
    Czy urwales to mocowanie trudno powiedziec, moze nie, ale jak urwalo sie to trzeba
    kupic nowe. Stare zdemontowac, nowe zalozyc i zderzak wcisnac na miejsce.

    Tam i tak juz ci lakier odprysl wiec jak nie chcesz aby gnilo to warto to
    przemalowac.
    Tak czy siak blacharz cie raczej czeka. Szykuj 400-800pln.