  • 1. Data: 2018-10-14 10:24:34
    Temat: Cos mi buczy...
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Od paru dni cos mi buczy przy mocnym przyspieszaniu na wyzszych biegach
    (glownie 4 i 5) i jednoczesnym skrecaniu w lewo (ale czasem przy jezdzie
    prosto tez). Dzwiek i drgania trochę takie jak bym jechał na kompletnym
    kapciu albo po kocich lbach. Wydaje mi sie ze dochodzi z prawej strony. Jak
    odpuszcze troche gazu i ponownie przyspiesze to objawy sie czasem
    zmniejszaja.Efekt nasila sie i oslabia w trakcie jazdy i nie wiem za bardzo
    od czego to zalezy. W czasie gdy to sie dzieje gdy tylko wcisne sprzeglo
    objawy znikaja.

    Samochod z napedem na przod, skrzynia manualna.
    Na kolach nie ma absolutnie zadnego luzu. Kreca sie gladko bez zadnego
    charczenia.
    Silnik chodzi jak zloto.

    Podejrzewam przeguby, lozyska kol, skrzynie biegow, Putina...

    Co jest najbardziej prawdopodobne dla tych objawow?

    Pzdr

  • 2. Data: 2018-10-14 11:59:59
    Temat: Re: Cos mi buczy...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

> [...]
    >
    > Podejrzewam przeguby, lozyska kol, skrzynie biegow, Putina...
    >
    > Co jest najbardziej prawdopodobne dla tych objawow?

    łozyska raczej nie skoro po wcisnieciu sprzegła efekt znika.
    Na łozyskach byłby cały czas przeciez...

    Przeguby to by chyba dawały objawy równiez przy mniejszych predkosciach,
    strzelały etc...

    Wiec skrzynia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 3. Data: 2018-10-14 13:02:42
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    wiadomości news:XnsA97B74C368156budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]

    > Na łozyskach byłby cały czas przeciez...
    >
    > Przeguby to by chyba dawały objawy równiez przy mniejszych predkosciach,

    Niby tak, ale czy skrzynia buczałaby przy skrecaniu w jedna strone a druga
    nie? Czy w polosiach jest w ogole jakas sila osiowa ktora wywolywalaby jakis
    efekt w skrzyni?

  • 4. Data: 2018-10-14 14:26:38
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Niby tak, ale czy skrzynia buczałaby przy skrecaniu w jedna strone a druga
    > nie? Czy w polosiach jest w ogole jakas sila osiowa ktora wywolywalaby

    mechanizm różnicowy jak by nie było tam jest

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2018-10-16 01:49:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** miumiu pisze tak:

    > Niby tak, ale czy skrzynia buczałaby przy skrecaniu w jedna strone
    > a druga nie? Czy w polosiach jest w ogole jakas sila osiowa ktora
    > wywolywalaby jakis efekt w skrzyni?

    Może przegub wewnętrzny, może silnik lata bo poduszkę zgubiłeś, może
    dociska i już luzu nie ma w przegubie i oś się oparła, może z przegubu
    zewn półoś się wypieła i wydłużyła, może Putin? :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2018-10-22 17:19:12
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    ..

    Putinowi sie znowu upieklo. Okazalo sie, ze to prawy wewnetrzny przegub byl
    walniety. Wymiana krzyzaka i jest ok.

    Pzdr

  • 7. Data: 2018-10-23 20:00:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** miumiu pisze tak:

    > Putinowi sie znowu upieklo. Okazalo sie, ze to prawy wewnetrzny
    > przegub byl walniety. Wymiana krzyzaka i jest ok.

    Boh jak cudownie nie mieć krzyżaków.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer