eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNajłatwiejsze statyczne analizatory kodu C++ i Java Script?!? › Najłatwiejsze statyczne analizatory kodu C++ i Java Script?!?
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.os.linux.programowanie,pl.comp.programming
    From: Szyk Cech <s...@s...pl>
    Subject: Najłatwiejsze statyczne analizatory kodu C++ i Java Script?!?
    Date: Thu, 22 Aug 2019 18:10:34 +0200

    Witam
    Naczytałem się w "Testowanie w procesie Scrum" autorstwa Tilo Linz, że
    nie należy wymuszać takiego stylu kodowania jakiego nie da się
    zweryfikować statycznym analizatorem składni.

    Myślę że taki statyczny analizator kodu można by dodać małym kosztem do
    systemu wersjonowania kodu + budowania + testowania.

    Aby ten koszt zminimalizować mam do Was pytanie:

    Jakie są najłatwiejsze w użyciu statyczne analizatory kodu C++ i Java
    Script?!?

    Mam na myśli narzędzia wymienione na stronie:
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tools_for_stat
    ic_code_analysis

    Może ktoś ma doświadczenia i mógłby się podzielić...

    Z góry dzięki i pozdro!
    Szyk Cech