  • 11. Data: 2014-04-26 13:48:18
    Temat: Re: Najlepsza obecnie 125 na rynku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:535b765d$0$2356$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak oto opisywana przez producenta:
    >
    > ... Kolejnym plusem jest świetna automatyczna skrzynia biegów CVT z suchym
    > sprzęgłem odśrodkowym wyposażonym w tłumiki wibracji...

    Ale pewnie napisali też, że to jest motocykl, więc się nie znają.....

  • 12. Data: 2014-04-26 14:02:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-26 07:59, Cavallino pisze:

    > Popularnie zwana bezstopniowym automatem.

    niektorzy mowial automatyczna skrzynia na DSG/PDK. Co nie oznacza ze
    maja racje.

    CVT to PRZEKLADNIA bezstopniowa. Bywa ze z predefiniowanymi
    przelozeniami. Ale skrzynia biegow tego nazwac nie mozna. Bo kazda
    skrzynia biegow to przekladnia ale nie kazda przekladnia to skrzynia biegow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2014-04-26 14:03:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-26 13:48, Cavallino pisze:

    > Ale pewnie napisali też, że to jest motocykl, więc się nie znają.....

    "dziennikarze" ze skutery.net to akurat autorytety nie sa.

  • 14. Data: 2014-04-26 14:14:58
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale pewnie napisali też, że to jest motocykl, więc się nie znają.....

    Bo jest wic po co o tzm pisać?

    Motocykl zgodnie z definicją to: "pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik
    spalinowy o pojemności skokowej przekraczającej 50 cm3, dwukołowy lub z
    bocznym wózkiem - wielośladowy; określenie to obejmuje również pojazd
    trójkołowy o symetrycznym rozmieszczeniu kół;

  • 15. Data: 2014-04-26 16:20:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Ale skrzynia biegow tego nazwac nie mozna. Bo kazda skrzynia biegow to
    > przekladnia ale nie kazda przekladnia to skrzynia biegow.

    Trujesz.
    Jak najbardziej jest to automatyczna skrzynia o którą chodzi w projektowanym
    przepisie.

  • 16. Data: 2014-04-26 19:36:13
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > I z motokocykiem !!
    >
    > BTW. Zaden ze znanych mi skuterow 125 ccm nie ma skrzyni automatycznej.

    Ergo przekładnia CVT nie jest automatyczna??

    Honda pcx125, vespa125, yamaha majesty 125...

    --
    NC700XD

  • 17. Data: 2014-04-26 19:37:04
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Przykro mi ale to tez nie automat tylko przekladnia CVT

    CVT jest najlepszym automatem bo najprostszym.

    --
    NC700XD

  • 18. Data: 2014-04-27 10:55:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-26, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > przelozeniami. Ale skrzynia biegow tego nazwac nie mozna. Bo kazda
    > skrzynia biegow to przekladnia ale nie kazda przekladnia to skrzynia biegow.

    Pokaz mnie to w ustawie!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2014-04-27 10:59:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-26, Jarek S. <p...@g...pl> wrote:

    > Bo jest wic po co o tzm pisaae?
    >
    > Motocykl zgodnie z definicj? to: "pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik
    > spalinowy o pojemno?ci skokowej przekraczaj?cej 50 cm3, dwuko?owy lub z
    > bocznym wózkiem - wielo?ladowy; okre?lenie to obejmuje równie? pojazd
    > trójko?owy o symetrycznym rozmieszczeniu kó?;

    Juz Jacot to tlumaczyl mastiemu. Nie ma potrzeby w PoRD rozdzielac
    skuter/motocykl bo z punktu widzenia ruchu drogowego nie ma to najmniejszego
    znaczenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2014-04-28 15:53:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > CVT to PRZEKLADNIA bezstopniowa. Bywa ze z predefiniowanymi
    > przelozeniami. Ale skrzynia biegow tego nazwac nie mozna. Bo kazda
    > skrzynia biegow to przekladnia ale nie kazda przekladnia to skrzynia biegow.

    Technicznie masz rację. Tak samo jak technicznie mówi się motocykl a nie
    motor. A ludzie jeżdżą motorami i mają to w dupie, tak samo jak
    skuterzyści jeżdżą automatami i też mają to w dupie (dopóki im się
    chińskie rolki w wariatorach nie zrobią kwadratowe).

    http://motogof.tumblr.com/