  • 21. Data: 2012-04-11 13:32:06
    Temat: Re: Poszukuję...
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "marzena87" <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:f035c23d1f364e84cc02ac1bd84d5f7d$1@grupy.scigac
    z.pl...
    >A brzydka jestem to strach zdjęcie zamieścić:(

    Zamieść zdjęcie tego, co plecak bedzie obejmował, twarzy nie będzie widział
    i tak ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2012-04-11 13:32:37
    Od: marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com>

    Na Alaskę nie. Ale Wawa też daleko...

  • 23. Data: 2012-04-11 13:33:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 01:26 PM, Arni wrote:

    > no i wspomnieć, czy po odbiór bagażu nie trzeba na Alaske przypadkiem
    > jechac ;)

    Jak zawartość zdjęcia sensowna to można i na Alaske.

    PS. Sikacz chyba godziny nie przestawił.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-04-11 13:34:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 01:32 PM, marzena87 wrote:
    > Na Alaskę nie. Ale Wawa też daleko...

    Cóż, bez zdjęcia nikt nie zaryzykuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-04-11 13:47:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Cóż, bez zdjęcia nikt nie zaryzykuje.

    Wiesz, jakiś desperat może się znajdzie ;-)
    http://mistrzowie.org/407707

    --
    Yogi(n)

  • 26. Data: 2012-04-11 13:48:54
    Od: marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com>

    AZ napisał

    > Cóż, bez zdjęcia nikt nie zaryzykuje.

    Ja lubię niespodzianki...
    Jetem brunetem, długie włosy i piwne oczy...;);)

  • 27. Data: 2012-04-11 13:49:30
    Od: marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com>

    Yogi(n) napisal

> [...]
    z.pl...

    > Zamieść zdjęcie tego, co plecak bedzie obejmował, twarzy nie będzie widział

    Spoko;P

  • 28. Data: 2012-04-11 13:51:24
    Od: marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com>

    AZ napisal

    > Jak zawartość zdjęcia sensowna to można i na Alaske.

    > PS. Sikacz chyba godziny nie przestawił.

    Co do zdjęcia to toś za coś...:)

  • 29. Data: 2012-04-11 14:01:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 01:51 PM, marzena87 wrote:

    > Co do zdjęcia to toś za coś...:)

    No, no. No to chłopaki pisać do dziewczyny jaki macie sprzęt i dołączać
    zdjęcie. Może któregoś wybierze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-04-11 14:11:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "marzena87" <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > AZ napisał

    > Ja lubię niespodzianki... Jetem brunetem, długie włosy i piwne oczy...;);)

    Michał Szpak?
    Ja podziekuję, znałem jednego Marka co teraz ma na imię Bożena...

    --
    Yogi(n)