  • 11. Data: 2009-06-01 14:49:00
    Temat: Re: Najlepszy zasięg - którasieć?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:6069.00000191.4a23e668@newsgate.onet.pl...

    > Odpada, bo tu chodzi o transmisje danych GPRS

    A to fakt :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-06-01 14:49:36
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>

    MarekM pisze:
    > to inwestycje stanęły chyba w każdej sieci (Polkomtel ogłosił koniec
    > rozwoju zasięgu GSM

    O, a to ciekawe. Czyli jak gdzieś powstanie kolejna galeria handlowa, to
    nie zamierzają stawiać insite'ów GSM-owych dla rozładowania ruchu? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

  • 13. Data: 2009-06-01 15:02:36
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Jacek Skórzewski pisze:

    > O, a to ciekawe. Czyli jak gdzieś powstanie kolejna galeria handlowa, to
    > nie zamierzają stawiać insite'ów GSM-owych dla rozładowania ruchu? ;)

    Kto ich tam wie:
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13957
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13386
    Może coś im tam jeszcze zostało na magazynie ;-)

    Marek

  • 14. Data: 2009-06-01 15:11:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekM" news:h00lov$kor$1@news.interia.pl

    > ...teraz to inwestycje stanęły chyba w każdej sieci (Polkomtel ogłosił
    koniec
    > rozwoju zasięgu GSM i skupienie się na 3G, Grupa TP ogłosiła zawieszenie
    > wszystkich inwestycji, no może PTC coś jeszcze robi, ale oni chyba mają
    > najwięcej do nadrobienia).

    To chyba zbyt duże uogólnienie. PLAY inwestuje! :)

  • 15. Data: 2009-06-01 15:26:22
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > koniec
    > To chyba zbyt duże uogólnienie. PLAY inwestuje! :)

    Cóż, rozmawiamy w kontekście "najlepszego zasięgu na totalnym odludziu".
    Nie spodziewałbym się zasięgu Play w Bieszczadach.

    Marek

  • 16. Data: 2009-06-01 17:45:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Jun 2009 16:49:36 +0200, Jacek Skórzewski wrote:

    >O, a to ciekawe. Czyli jak gdzieś powstanie kolejna galeria handlowa, to
    >nie zamierzają stawiać insite'ów GSM-owych dla rozładowania ruchu? ;)

    Kto ich tam wie .. moze jak galeria zaplaci, to sie postawi, a jak
    nie, to jej nie beda chetnie odwiedzac :-)

    J.

  • 17. Data: 2009-06-02 13:35:56
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    r...@w...pl pisze:
    > Witam,
    > Która z sieci ma najelszy zasięg jeśli chodzi o siłę sygnału i pokrycie
    > procentowe wewnątrz budynków (jak i na zewnątrz) chodzi głównie o zasięg na
    > prowincji, lasach, polach z dala od zabudowań.
    >
    > Orenge, Era czy Plus?

    Nie zgadniesz. Mapy zasięgu można sobie wsadzić. U mnie pokazuje np.
    sieć Minus powinna mieć zasięg wewnątrz budynku, nawet 3G powinno być.
    Praktycznie jest tak, że w całym "starym" Ursusie ( dzielnica Warszawy )
    na niższych kondygnacjach, jest ledwo zasięg GSM ( da się wysłać SMS-a,
    o rozmowie nie ma mowy ) O 3G można pomarzyć. Zgłaszanie, pisanie
    reklamacje nic nie dają - od razu dostaję odpowiedź, że pod względem
    prawnym oni są w porządku i mogę im naskoczyć. Żadnej woli załatwienia
    problemu.Nie pomagają argumenty ekonomiczne, że tracą klientów na
    obszarze kilkunastu kilometrów kwadratowych.Zmieniłem na Erę ( Mobilking
    ) i wszystkie problemy zniknęły. Zauważyłem też, że Play postawił gdzieś
    nowy nadajnik, bo Play ma pełny zasięg ( GSM ) Jak gdzieś jest dziura w
    zasięgu to:

    - nie znajdziesz tego na mapie
    - nie dowiesz się tego w BOK, salonie itp.
    - nie przeczytasz o tym na stronie internetowej operatora

    Ale poznasz po punktach sprzedaży danego operatora!! Na starym Ursusie
    zniknęły dwa takie punkty Minusa w ciągu pół roku. Era jakoś nie
    zniknęła żadna;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|

  • 18. Data: 2009-06-02 18:23:34
    Od: orcio <o...@N...pl>

    r...@w...pl pisze:
> [...]
    > procentowe wewnątrz budynków (jak i na zewnątrz) chodzi głównie o zasięg na
    > prowincji, lasach, polach z dala od zabudowań.

    To pytanie do wróżki a tak serio proponuję http://mapa.btsearch.pl/ albo
    http://bts-gsm.eu/uke/info pobrać kmz i wrzuci do google earth i
    pooglądać gdzie w okolicy na której Ci zależy są nadajniki jakich sieci.

    orcio