  • 1. Data: 2015-08-20 19:09:22
    Temat: ogrzewanie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam pytanie, dlaczego skoro ja taki debil już dawno to wymyślił, to nikt
    wcześniej tego nie wymyślił?

    czy może to już polityka?

    dlaczego w samochodzie odpalanym na zimno, na początku ogrzewanie nie
    chodzi jako elektryczne?

    przecież to kurwa idiotyzm pojebów z po/eu, żeby silnik musiał chodzić
    10 minut, żeby się nagrzał...

    o kurwa, co za powskie pojeby...

    P.S.
    jebać euro!

  • 2. Data: 2015-08-20 19:19:57
    Temat: Re: ogrzewanie
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > chodzi jako elektryczne?
    >
    > przecież to kurwa idiotyzm pojebów z po/eu, żeby silnik musiał chodzić

    trafiłeś kulą w płot
    Pierwszy samochód masowo zaczął produkować Henry Ford w USA więc Europa
    nie ma nic do braku ogrzewania.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-08-20 19:41:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.08.2015 o 19:09, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > chodzi jako elektryczne?
    >
    > przecież to kurwa idiotyzm pojebów z po/eu, żeby silnik musiał chodzić

    nieprawda. są układy podgrzewające, są układy wytwarzające ciśnienie
    oleju przed rozruchem. tyle że ciężko zalety takiego "wspomagania"
    dostrzec w osobówkach

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-08-20 19:46:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na mojej najnowszej stronie będzie dział "teoria optymalności według
    po/eu" - zapraszam...

  • 5. Data: 2015-08-20 19:56:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Przyjacielu! to Ty zaoferowałeś mi kiedyś pomoc z nagrywarkami psującymi
    płytki?

  • 6. Data: 2015-08-20 20:00:35
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 20 Aug 2015 19:09:22 +0200, platformowe głupki
    <N...@g...pl> wrote:

    >dlaczego w samochodzie odpalanym na zimno, na początku ogrzewanie nie
    >chodzi jako elektryczne?

    Ogrzewanie czego? W Mondeo miałem, w Focusie też mam, nagrzewnicę PTC.
    Trzy swiece żarowe podgrzewające ciecz chłodzącą w małym obiegu.
    Działa toto poniżej -5 st. C, podgrzewa do c.a. 60 st. Wtedy się
    wyłącza.
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2015-08-20 20:37:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 19:09 platformowe głupki <N...@g...pl>
    pisze:

    > dlaczego w samochodzie odpalanym na zimno, na początku ogrzewanie nie
    > chodzi jako elektryczne?

    W cytrynie C4GP mam elektryczne, w renówce (Scenic) też były grzałki w
    nagrzewnicy o mocy jak mnie skleroza nie myli 1.8KW. Upału nie zrobiły ale
    od startu wiało letnie powietrze.
    Jak widzisz w Prawdziwych samochodach jest elektryczne :-)

    TG

  • 8. Data: 2015-08-20 22:40:51
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mr51k3$nsm$3@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > chodzi jako elektryczne?
    >
    > przecież to kurwa idiotyzm pojebów z po/eu, żeby silnik musiał chodzić 10

    boś gupi ty pisowski ciulu...

  • 9. Data: 2015-08-21 00:14:44
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > wcześniej tego nie wymyślił?
    >
    > czy może to już polityka?
    >
    > dlaczego w samochodzie odpalanym na zimno, na początku ogrzewanie nie

    Trzeba było sobie PiSowskiego Rolls-Royce'a kupić, a nie POwskiego
    folcwagena.

  • 10. Data: 2015-08-21 08:41:05
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 15-08-20 o 20:37, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > ale od startu wiało letnie powietrze.
    > Jak widzisz w Prawdziwych samochodach jest elektryczne :-)

    Mam w Dodge'u Caravanie wtyczkę do sieci elektrycznej i mogę sobie na
    postoju rozgrzać silnik - wersja samochodu kanadyjska.