  • 1. Data: 2009-03-03 16:03:55
    Temat: Telefon z prezentacja.
    Od: nadir <h...@o...pl>

    Czy jest na naszym rynku jakis telefon lub przystawka do prezentacji
    numeru, ktore nie wymaga zewnetrznego zasilacza i pobiera zasilanie z
    linii telefonicznej?
    Znacie cos takiego?

  • 2. Data: 2009-03-03 16:31:38
    Temat: Re: Telefon z prezentacja.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "nadir" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy jest na naszym rynku jakis telefon lub przystawka do prezentacji
    > numeru, ktore nie wymaga zewnetrznego zasilacza i pobiera zasilanie z

    Ja jeszcze nigdy nie widzialem z zasilaczem :)
    Natomiast wszystkie, ktore widzialem, mialy baterie...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-03 17:42:50
    Od: nadir <h...@o...pl>

    > Ja jeszcze nigdy nie widzialem z zasilaczem :)
    > Natomiast wszystkie, ktore widzialem, mialy baterie...

    Wiele Panasonic-ow mialo i baterie i zasilacz, ale te ktorych uzywalem
    byly akrat bez prezentacji.
    Sam mam przystawke, ktora ma zasilacz i baterie, ale szukam wlasnie
    czegos bez tych atrakcji.

  • 4. Data: 2009-03-03 17:56:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-03 18:42, nadir napisał:

    > Wiele Panasonic-ow mialo i baterie i zasilacz, ale te ktorych uzywalem
    > byly akrat bez prezentacji.
    > Sam mam przystawke, ktora ma zasilacz i baterie, ale szukam wlasnie
    > czegos bez tych atrakcji.

    Telefon panasonic przewodowy jeśli nie miał sekretarki nie wymagał
    zasilacza - wystarczyły mu baterie a możliwość podłączenia zasilacza
    była w nich jako opcja dodatkowa.
    Jeśli wystarczy Ci sam identyfikator (przystawka) poszukaj np. CTL-1007
    (baterie wymagane), do dostania za około 20-25 zł

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-03-03 18:46:07
    Od: nadir <h...@o...pl>

    > Telefon panasonic przewodowy jeśli nie miał sekretarki nie wymagał
    > zasilacza - wystarczyły mu baterie a możliwość podłączenia zasilacza
    > była w nich jako opcja dodatkowa.
    Czy ja gdzies napisalem, ze wymagal?
    A i w tych z sekretarka sama funkcja telefonu bez dodatkowego zasilania
    dzialala.

    > Jeśli wystarczy Ci sam identyfikator (przystawka) poszukaj np. CTL-1007
    > (baterie wymagane), do dostania za około 20-25 zł

    Cos podobnego mam na baterie lub zasilacz, a wlasnie chce sie od tego
    uniezaleznic.

  • 6. Data: 2009-03-03 19:14:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-03 19:46, nadir napisał:

    > Czy ja gdzies napisalem, ze wymagal?

    Z tego co napisałeś, można było tak odebrać ale to nieistotne do tematu
    wątku.

    > A i w tych z sekretarka sama funkcja telefonu bez dodatkowego zasilania
    > dzialala.

    Któryś przewodowy panasonic z sekretarką był "martwy" bez podłączonego
    zasilacza. Nie jestem pewien, czy czasami nie ten z aktualnej oferty
    (KX-TS620)

    > Cos podobnego mam na baterie lub zasilacz, a wlasnie chce sie od tego
    > uniezaleznic.

    Będzie ciężko z urządzeniem bez dodatkowego zasilania z clipem.

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-03-03 20:19:53
    Od: nadir <h...@o...pl>

    > Któryś przewodowy panasonic z sekretarką był "martwy" bez podłączonego
    > zasilacza. Nie jestem pewien, czy czasami nie ten z aktualnej oferty
    > (KX-TS620)
    Mozliwe, naklepali tyle roznych modeli. Tym bardziej, ze ja pisze o
    Panasonic-ach sprzed kilkunastu lat.

    > Będzie ciężko z urządzeniem bez dodatkowego zasilania z clipem.
    No i to mnie zastanawia, bo wydajnosc pradowa linii telefonicznej
    spokojnie starczy na zasilenie dekodera DTMF/FSK.

  • 8. Data: 2009-03-03 20:46:46
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-03-03 17:03, nadir pisze:
    > Czy jest na naszym rynku jakis telefon lub przystawka do prezentacji
    > numeru, ktore nie wymaga zewnetrznego zasilacza i pobiera zasilanie z
    > linii telefonicznej?
    > Znacie cos takiego?

    Jeśli mnie pamięć nie myli to takim telefonem jest ATLANTEL 7706 CLIP -
    ma prezentację i nie ma żadnego dodatkowego zasilania.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 9. Data: 2009-03-03 21:00:41
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

> [...]
    > Czy jest na naszym rynku jakis telefon lub przystawka do prezentacji
    > numeru, ktore nie wymaga zewnetrznego zasilacza i pobiera zasilanie z

    Przypomina mi sie wspanialy telefon zasilany z sieci telefonicznej, ale
    niestety nie do linii analogowej, tylko ISDN. ascom Eurit 40.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 10. Data: 2009-03-03 21:04:00
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-03 21:46, Olo napisał:

    > Jeśli mnie pamięć nie myli to takim telefonem jest ATLANTEL 7706 CLIP -
    > ma prezentację i nie ma żadnego dodatkowego zasilania.

    Informacja dla ciebie - z Twoją pamięcią już coś nie tak... ;-)

    http://instrukcje.elektroda.pl/download.php?id=5729 strona 4, punkt 3 i
    inne.

    --
    Cz.