  • 1. Data: 2012-07-25 01:31:22
    Temat: Naklejka z rybą
    Od: to <t...@i...pl>

    Nakleiłem sobie nalepkę z rybą na tylnej klapie w moim mobilku żeby dać
    wyraz przywiązaniu do religii chrześcijańskiej.

    Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
    substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2012-07-25 01:36:04
    Temat: Re: Naklejka z rybą
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.07.2012 19:31, to pisze:
> [...]
    >
    > Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
    > substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

    Kupka juz dzisiaj byla?

  • 3. Data: 2012-07-25 01:39:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Kupka juz dzisiaj byla?

    10/10!

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-07-25 01:46:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin neoniusz

    > Kupka juz dzisiaj byla?

    A co, głodny jesteś?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-07-25 01:46:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Yogi\(n\)

    > 10/10!

    10/10 dostępnych Ci kupek już skonsumowałeś? Czy o co chodzi?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2012-07-25 02:32:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.07.2012 19:46, to pisze:

    > A co, głodny jesteś?

    Ja kup nie jadam, nie kazdy jest ci podobny. Chyba cie jednak kupka
    uciska, bo przenosisz swoje chore projekcje na innych.

  • 7. Data: 2012-07-25 06:01:09
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-25 01:31, to pisze:
    > Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
    > substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

    Ja pewnie nie jestem tu przykładem bo nawet św. Krzysztofa nie wożę ale
    jakoś nigdy mi do na myśl mi nie przyszło że ta "ryba" oznacza
    przynależność do KK. Wolę w głowie niż na zakurzonej tapicerce czy
    popękanej brudnej szpachli :-) Jest jakieś umocowanie w katechezie tego
    znaku?

  • 8. Data: 2012-07-25 07:59:58
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > jakoś nigdy mi do na myśl mi nie przyszło że ta "ryba" oznacza
    > przynależność do KK.

    nie KK tylko chrześcijan ogólnie.
    czyli także baptyści, protestanci...

  • 9. Data: 2012-07-25 08:36:03
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-25 07:59, nazgul pisze:
    > nie KK tylko chrześcijan ogólnie.
    > czyli także baptyści, protestanci...

    Znaczy to w ramach poprawności politycznej żeby chwalić się że jest się
    mniejszością (w sumie o to chodzi bo wyznawcy KK oznaczą się bardziej
    stosownym symbolem). Żeby tylko zaraz nie zaczęła się awantura o
    dyskryminację, równość...
    Sorry ale na mdłości mnie bierze na to co się teraz z mediów wylewa ;-)

  • 10. Data: 2012-07-25 09:15:04
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    to nabazgrał(a):

    A ja zawsze myślałem że to znaczy przynależność do www.pzw.org.pl