  • 1. Data: 2012-07-23 18:24:29
    Temat: polak nie pomoże
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    Symulacja wypadku - Polak nie pomoże motocykliście
    http://www.scigacz.pl/Symulacja,wypadku,Polak,nie,po
    moze,motocykliscie,18786.html

    Ciekawe czy faktycznie tak jest i czy dotyczy to również wypadków
    samochodowych ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2012-07-23 18:45:44
    Temat: Re: polak nie pomoże
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 18:24:29 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):
> [...]
    moze,motocykliscie,18786.html
    > Ciekawe czy faktycznie tak jest i czy dotyczy to również wypadków

    Rowniez.
    Aczkolwiek jest pare % kierowcow, ktorzy sie zatrzymaja.

    Nie wiem jak to wygladalo - moze np tak nie sprawialo wrazenia swiezego
    wypadku, albo widok na tego "rannego" byl zasloniety.

    J.

  • 3. Data: 2012-07-23 18:56:21
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ciekawe czy faktycznie tak jest i czy dotyczy to również wypadków
    > samochodowych ?

    Wrecz przeciwnie, kazdy zwalnia i musi sobie popatrzec, nawet jesli to
    drobna stluczka. Jesli wypadek, to malo kto sie zatrzyma, natomiast
    popatrzy kazdy powodujac korek i utrudnienie dojazdu karetki.
    Ta inscenizacja z motocyklem wygladala malo wiarygodnie, prawdopodobnie
    tez bym nie zwrocil uwagi jadac samochodem. Brak rozsypanych czesci,
    motor w 1 kawalku, ot, para ludzi sobie odpoczywa na poboczu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2012-07-23 19:04:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-23 18:45, J.F. pisze:
    (...)
    > Nie wiem jak to wygladalo - moze np tak nie sprawialo wrazenia swiezego
    > wypadku, albo widok na tego "rannego" byl zasloniety.

    Ogólnie rzecz biorąc poszukiwanie sensacji i tyle.

  • 5. Data: 2012-07-23 19:23:47
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-07-23 18:45, J.F. wrote:
    moze,motocykliscie,18786.html

    > Rowniez.
    > Aczkolwiek jest pare % kierowcow, ktorzy sie zatrzymaja.

    Wydawało mi się, że nawet więcej niż parę....

    > Nie wiem jak to wygladalo - moze np tak nie sprawialo wrazenia swiezego
    > wypadku, albo widok na tego "rannego" byl zasloniety.

    No właśnie. Słaba inscenizacja chyba jednak.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 6. Data: 2012-07-23 21:15:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> napisał/a:
> [...]
    moze,motocykliscie,18786.html

    > Ciekawe czy faktycznie tak jest i czy dotyczy to również wypadków

    Dotyczy. A jak sam się zatrzymasz to pamiętaj, żeby wyłączyć i zamknąć
    swój samochód bo okradną.

    I właśnie dlatego jak widzisz jakiś wypadek, nawet niegroźny z pozoru to
    trzeba się zatrzymać i sprawdzić czy nikt nie potrzebuje pomocy, nie ma
    co liczyć, że zrobi(ł) to ktoś inny. W skrajnej sytuacji (np. drobrna
    kobita w nocy) przyjnajmniej zadzwonić na 112. To nic nie kosztuje,
    ciągać/ścigać nie będą.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2012-07-23 23:09:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
> [...]
    moze,motocykliscie,18786.html

    > Ciekawe czy faktycznie tak jest i czy dotyczy to również wypadków

    Z tego co ja zaobserwowałem, to większość się zatrzymuje, ale nie wie jak
    pomóc. Czy ruszać poszkodowanego, czy sprawdzić czy oddycha itp.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-07-23 23:28:54
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> wrote in message

    > Wydawało mi się, że nawet więcej niż parę....

    > No właśnie. Słaba inscenizacja chyba jednak.

    No, nie wiem - widzialem material w TVN24: motocykl przy drzewie, a obok
    dwoje lezacych "rannych". Nawet rowerzysta sie nie zatrzymal.
    A swoja droga - kilka lat temu bylem swiadkiem wypadku - na sliskiej jezdni
    samochod wpadl na latarnie. Mimo zebranego sporego tlumu gapiow (centrum
    Wwy) bylem jedyna osoba, ktora starala sie pomoc rannej kobiecie
    zaklinowanej w aucie.

    --
    Axel

  • 9. Data: 2012-07-24 01:19:38
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-07-23 23:28, Axel wrote:
> [...]
    > jezdni samochod wpadl na latarnie. Mimo zebranego sporego tlumu gapiow
    > (centrum Wwy) bylem jedyna osoba, ktora starala sie pomoc rannej kobiecie

    A Ty pomagałeś?
    Zresztą to też trzeba potrafić, jeśli przyczynisz się do kipnięcia tej
    osoby, to pewnie tylko kłopoty. Nie mówię absolutnie nie pomagać, ale też
    robić to z głową.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 10. Data: 2012-07-24 08:42:03
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    ..
    > No, nie wiem - widzialem material w TVN24: motocykl przy drzewie, a obok
    > dwoje lezacych "rannych". Nawet rowerzysta sie nie zatrzymal.
    ..
    Skoro była już ekipa z kamerą to co? Miał robić za gapia?
    Może to jeden z tych nielicznych co nie robią sztucznego tłumu?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv