  • 1. Data: 2012-07-24 11:29:44
    Temat: Swiatla temu koniu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/1,126513,1217389
    3,Kiedy_jade_trasa_dla_rowerow__nie_spodziewam_sie_k
    onia.html

    J.

  • 2. Data: 2012-07-24 13:45:38
    Temat: Re: Swiatla temu koniu
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-24 11:29, J.F pisze:

    > http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/1,126513,1217389
    3,Kiedy_jade_trasa_dla_rowerow__nie_spodziewam_sie_k
    onia.html

    > J.
    Witam

    Podoba mi sie tlumaczenie, ze konie sa spokojne i sie nie plosza ...
    Ciekawe czy hak by 100-kilowy pedalista wjechal koniowi za przeposzeniem
    w zadnia czesc to kon zachowal by stoicki spokoj ? :))))

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 3. Data: 2012-07-24 15:39:32
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Podoba mi sie tlumaczenie, ze konie sa spokojne i sie nie plosza ...
    > Ciekawe czy hak by 100-kilowy pedalista wjechal koniowi za przeposzeniem
    > w zadnia czesc to kon zachowal by stoicki spokoj ? :))))

    widać, że masz niewiele wspólnego z konikami :)))
    zapewniam, że zanim by taki 100-kilowy pedalista wjechał w zadnią
    część to konia by tam już nie było,
    albo w wersji płochliwego konia - pedalista mógłby do końca życia
    chwalić się odciskami kopyt na klacie:)

    ____
    grzech
    626

  • 4. Data: 2012-07-24 16:43:55
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-24 15:39, grzech pisze:

> [...]
    > część to konia by tam już nie było,
    > albo w wersji płochliwego konia - pedalista mógłby do końca życia

    Witam

    To co ? On ma tam kamere z tylu czy radar, ze wyczuje cicho jadacego
    rowerzyste ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 5. Data: 2012-07-24 17:35:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > To co ? On ma tam kamere z tylu czy radar, ze wyczuje cicho jadacego
    > rowerzyste ?

    Oczami widzi.

  • 6. Data: 2012-07-24 17:46:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.07.2012 11:35, Ghost pisze:

    > Oczami widzi.

    Oczami w dupie?

  • 7. Data: 2012-07-24 17:58:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Oczami w dupie?

    Sadzisz, ze kon ma w oczy w dupie? Zaskocze Cie, ma je podobnie jak
    czlowiek - w glowie. Ale nie do konca tak samo, wiec i widzi troche inaczej
    niz czlowiek. Nie przejmuj sie, wraz z poznawaniem swiata, jeszcze wiele
    rzeczy Cie zadziwi.

  • 8. Data: 2012-07-24 18:16:40
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> [...]
    > czlowiek - w glowie. Ale nie do konca tak samo, wiec i widzi troche
    > inaczej niz czlowiek. Nie przejmuj sie, wraz z poznawaniem swiata, jeszcze

    Z tego co pamiętam - tylko osioł widzi cztery własne kopyta.

  • 9. Data: 2012-07-24 21:40:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Z tego co pamiętam - tylko osioł widzi cztery własne kopyta.

    Rowerzysta jest kopytem?

    Ta grupa od zawsze zaskakuje mnie iloscia debili :-DDDDD

  • 10. Data: 2012-07-24 22:47:42
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości

    > Rowerzysta jest kopytem?

    Dobrze - okolice własnych czterech kopyt.

    > Ta grupa od zawsze zaskakuje mnie iloscia debili :-DDDDD

    Witaj - czekalismy na Ciebie.