  • 51. Data: 2012-07-26 12:06:07
    Temat: Re: Naklejka z rybą
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Jak widać - kolejny troll (albo alter ego któregoś ze starych).

    Myślę, że to może być alter ego trolla RoMana.

    --
    ignorance is bliss

  • 52. Data: 2012-07-26 14:39:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Salata

    > Co najwyzej wiary, ze olej ze smazalni nie jest szkodliwy dla silnika.
    > Jak widze takiego na drodze to mam ochote sie zapytac, po ile frytki
    > sprzedaje

    Za takie myśli powinieneś się smażyć w piekle!

    --
    ignorance is bliss

  • 53. Data: 2012-07-26 14:39:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin K

    > bo to nie w ta strone dziala.

    Niby dlaczego? Nie trolluj!

    --
    ignorance is bliss

  • 54. Data: 2012-07-26 15:19:26
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    On Wed, 25 Jul 2012 09:51:10 +0200
    Imię i nazwisko <e...@e...com> wrote:

    > od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie nie
    > staniesz.

    Staniesz, staniesz. Katolicyzm to tak plytka i prymitywna religia, ze nie potrzeba
    wiele by byc katolikiem. Nie jest nastawiona na wiare, katolicy sami nie wiedza w co
    wierza. Wystarczy zameldowac sie w kosciele i juz jestes szanowanym wspolwyznawca.

    --
    http://www.sadistic.pl/taka-historyjka-dupa-henryka-
    vt124612.htm

  • 55. Data: 2012-07-26 16:03:15
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu środa, 25 lipca 2012 01:31:22 UTC+2 użytkownik to napisał:
    > Nakleiłem sobie nalepkę z rybą na tylnej klapie w moim mobilku żeby dać
    > wyraz przywiązaniu do religii chrześcijańskiej.
    >
    > Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
    > substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?
    >
    > --
    > ignorance is bliss

    przyklej sobie drugą "rybkę" na czole

  • 56. Data: 2012-07-26 16:06:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin tadeklodz

    > przyklej sobie drugą "rybkę" na czole

    A Ty na dupie. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 57. Data: 2012-07-26 17:18:02
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 01:07, to wrote:
    > begin Shrek

    > Samochód nie ma policzków, więc ten problem jakby nie istnieje.

    To drugie drzwi:P Zaraz, to naklejasz rybę, bo tówj samochód jest
    chrześcijaninem?

  • 58. Data: 2012-07-26 17:24:36
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino":

    > Użytkownik "Jorg":

    > PLONK

    Rotfl
    Nie ma to jak hołd podwójnym standardom. Tak trzymać!

    --
    Jorg

  • 59. Data: 2012-07-26 17:27:03
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz":

    > *PLONK!*

    Kolejny jełop, któremu się wydaje, że idea nadstawiania policzka jest godna
    naśladowania.

    --
    Jorg

  • 60. Data: 2012-07-26 17:29:12
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz":

    [...]

    > Jak widać - kolejny troll (albo alter ego któregoś ze starych).

    Uczucia ci się obraziły i stąd masz problemy.
    Odezwij się jak człowiek to i do ciebie będą się odzywali jak do człowieka.

    --
    Jorg