  • 11. Data: 2010-08-11 21:47:47
    Temat: Re: Naprawa LCD skopometru Fluke
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-11 23:42, Butek pisze:

    > Hm, a to dziwne, wszystkie cła i inne wymuszenia jezeli chodzi o USPS
    > płaciłem zawsze w okienku naszego miernego odpowiednika :)

    Ja tez placilem w okienku ale w pozniu, od niedawna sie chyba zmienilo
    ze u listonosza. W kazdym badfz razie jeszcze rok temu
    mialkem przeprawe i musialem udowadniac ze 2 tranzystory to probka na
    osobe prywatna bo niemieslio im sie w glowie jakmozna zamowic probke na
    osobe prywatna.

  • 12. Data: 2010-08-11 21:47:56
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Sylwester Łazar pisze:

    > Jest Pan pewien, że to celnicy?
    > Może już wyszedł od nadawcy w takim stanie.
    > A może firma wysłała inny wyświetlacz z wymontu?
    > Warto zadzwonić i się zapytać.

    Jestem pewien na 100%. Firma z USA mi już odpowiedziała. Sami byli
    zszokowani zdjęciami które im wysłałem z zapytaniem. Powiedzieli że u
    nich wyświetlacz po naprawie przechodzi jeszcze dodatkowy test i
    dodatkową inspekcję. Zresztą dają na usługę pół roku gwarancji. Z
    FedEx-u nikt by sie tym nie zajął, bo oni nie takie rzeczy transportują
    a poza tym czas - przesyłka ekspresowa.
    Na końcu paczka rafia w łapy celników. Jeśli trafi na normalnego,
    popatrzy na zawartość, naliczy VAT i tyle. A jeśli na jakiegoś idiotę,
    to będzie szukał narkotyków którymi nasączony jest papier pakowy.
    Wyświetlacz jest mój, bo go podpisałem przed wysyłką.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

  • 13. Data: 2010-08-12 17:48:11
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik zenek napisał:
    > Tu nie chodzi o stan paczki ale jakosc odprawy.
    > Moze ty tego nie znaszale ja doskonale jak musialem zapierdalac 170km do
    > poznania zeby jedna pieprzona duperelke odebrac.

    Przesyłka zwykłą pocztą z USA. I to nie jedna a kilka na przestrzeni
    paru lat. Ostatnia dwa lata temu. Najpierw przychodzi list polecony z
    urzędu pocztowo-celnego w Poznaniu. Jest informacja o przesyłce,
    dokumenty samej paczki i prośba o kontakt telefoniczny. Dzwonię, pan lub
    pani mówi mi ile mam zapłacić, podaje rachunek. Wpłacam, zgodnie z
    sugestią telefoniczną przesyłam faksem kopię przelewu, i to co mi
    przysłali z moim dopisanym tekstem - prośbą o zwolnienie przesyłki +
    podpis. Za kilka dni paczka dociera do domu. Za pierwszym razem też
    chciałem jechać (około 150km) ale celnik mi to wybił z głowy, mówiąc że
    niepotrzebnie będę czekał w kolejce, tracił czas. Mogę to zdalnie
    załatwić. No to załatwiłem.
    Co do czasu wędrowania paczek, to 2 sierpnia została wysłana z Chin a 8
    odbierałem ją na poczcie :-) Mała paczka ale zdecydowanie większa niż list.
    Maciek