  • 1. Data: 2010-08-10 16:37:29
    Temat: eagle
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Witam
    szukam elementu w bibliotece EAGLE RT 232 smd i nie mogę znaleźć . Może ktoś
    podpowiedzieć ?
    Marek S

  • 2. Data: 2010-08-11 15:36:39
    Temat: Re: eagle
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Eagle wymaga podania dokładnej nazwy. Można też znaki lub ciągi zastąpić *.
    Jak nie ma elementu to wejdź na www.cadsoft.de zakładka library i poszukaj
    może ktoś dodał tam bibliotekę z tym elementem.

    PC

  • 3. Data: 2010-08-13 12:55:40
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 11 Aug 2010 17:36:39 +0200, PC napisał:
    > Eagle wymaga podania dokładnej nazwy. Można też znaki lub ciągi zastąpić *.
    > Jak nie ma elementu to wejdź na www.cadsoft.de zakładka library i poszukaj
    > może ktoś dodał tam bibliotekę z tym elementem.

    Obawiam się że szybciej będzie zrobić element samemu - to naprawde zajmuje tyklo
    chwile

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-08-15 10:35:06
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Dzięki jest w bibliotekach
    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w