  • 11. Data: 2014-04-16 00:04:48
    Temat: Re: Naprawa komutatora silnika 48V 400A
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Szczypce Segera.

    Wiedziałem że gdzieś mi dzwoni... tego słowa mi brakowało, dzięki.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2014-04-16 00:08:47
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    Kup silnik BLCD i zapomnij o komutatorze.

  • 13. Data: 2014-04-16 00:13:33
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:
    [..]
    > Przedsięwzięcie trudne ale nie niemożliwe. Jak nie masz doświadczenia
    > to szukaj firmy która to zrobi.

    Chciałbym ale w UK takie rzeczy nie istnieją dla klienta prywatnego a
    wysyłkowo nie warto, cały silnik chyba ze 20kg waży, nie wiem ile wirnik
    bo zabrakło mi tych szczypiec segera coby dokończyć demontażu.

  • 14. Data: 2014-04-16 00:19:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik PcmOl napisał:
    > Kup silnik BLCD i zapomnij o komutatorze.

    Daj namiary gdzie
    wymagania:
    średnica max 17cm, obroty do 3000 oczywiście z kontrolerem na Uwe 48V z
    funkcją hamowania regeneracyjnego.
    Na chwilę obecną chodzi mi po głowie przeróbka pierwszego silnika na
    BLDC, tylko dostęp do tokarki potrzebny.

  • 15. Data: 2014-04-16 00:23:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Jeffrey napisał:
    [..]
    > kiedy będziesz kupował to zauważ że inne szczypce są do zawleczek
    > wewnętrznych a inne do zewnętrznych :)

    Jestem świadom ale w pośpiechu mogę zapomnieć, dzięki za przypomnienie.
    Widzę że są nawet uniwersalne, zależy jak nakładkę się zamontuje.

  • 16. Data: 2014-04-16 07:57:40
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    AlexY wrote:
> [...]
    >
    > Jestem świadom ale w pośpiechu mogę zapomnieć, dzięki za
    > przypomnienie. Widzę że są nawet uniwersalne, zależy jak nakładkę

    te uniwersalne ( ze zmienianymi nakładkami) są trochę dupne, i o ile
    masz zdjąć kilka zawleczek dziennie to mogą być, ale do cięgłej pracy
    to zapomnij - leczenie nerwicy jest drogie :)

    jeffrey

  • 17. Data: 2014-04-16 11:09:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-15 14:26, AlexY pisze:
    > (...)
    > Chyba nie używają żywicy tylko jakiś lakier, żywice mam 5min ale jest
    > stara, kupię nową.
    >(...)

    Jak będziesz kupował żywicę, to lepiej nie kupuj żadnych "Bizonów" czy
    innych wynalazków - tam jest więcej wypełniacza, niż żywicy.

    W detalu dobry jest zwykły Distal, natomiast jeśli masz dojście do żywic
    przemysłowych, to kup o odczynie neutralnym. Mnie kiedyś Błonie zalały
    partię pamięci fiskalnych żywicą o odczynie zasadowym, a po
    miesiącu-dwóch klienci zaczęli dzwonić, że drukarka fiskalna fiksuje :(
    A jakiemuś "specowi" w Błoniu wydawało się, że na 50-litrowej beczce
    żywicy zaoszczędzi kilkadziesiąt złotych. Żeby mu tak beret obsrało ;)

    Do własnych celów kupowałem swego czasu żywice tu:
    http://www.gaz-bud.com.pl/
    Możesz zadzwonić i spytać, jaki typ żywicy kupić do konkretnego
    zastosowania - bo są np. żywice elastyczne (mocowałem nią ramę pod
    silnik w motorówce).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2014-04-16 14:40:10
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > Możesz zadzwonić i spytać, jaki typ żywicy kupić do konkretnego
    > zastosowania - bo są np. żywice elastyczne (mocowałem nią ramę pod

    Troszkę za daleko coby do Anglii wysyłać, wszystko mam już kupione,
    jestem w trakcie nacinania rowka w komutatorze.