  • 1. Data: 2018-06-22 16:23:14
    Temat: Naprawdę mały samochód
    Od: Bok <a...@g...com>

    szukam malucha, coś w stylu smart for2, jest jeszcze yotota IQ, nic
    więcej???

  • 2. Data: 2018-06-22 16:41:47
    Temat: Re: Naprawdę mały samochód
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.06.2018 o 16:23, Bok pisze:
    > szukam malucha, coś w stylu smart for2, jest jeszcze yotota IQ, nic
    > więcej???

    są takie "samochody" kombinowane na pojazd bez prawa jazdyczy coś w tym
    stylu. Jeśli chodzi o przepisy mogę się mylić, ale to mikro autka na
    miasto. prędkość maks chyba 70km/h

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-06-22 17:35:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.06.2018 o 16:23, Bok pisze:
    > szukam malucha, coś w stylu smart for2, jest jeszcze yotota IQ, nic
    > więcej???
    Ale szukasz bo?
    - żony chcesz się pozbyć?
    - dla kogoś bez PJ?
    Jacek

  • 4. Data: 2018-06-22 17:45:22
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-06-22 o 17:35, Jacek pisze:
    > Ale szukasz bo?
    > - żony chcesz się pozbyć?
    > - dla kogoś bez PJ?
    > Jacek

    szukam dla siebie, normalny samochód na prawo jazdy ale mały ~~3m długość

  • 5. Data: 2018-06-22 18:08:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W czym Ci smart przeszkadza. Rozgladam sie za smartem bo tez chce maly samochod.

  • 6. Data: 2018-06-22 18:27:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-22 o 17:45, Bok pisze:

    > szukam dla siebie, normalny samochód na prawo jazdy ale mały ~~3m długość

    Może sprecyzuj te 3 m. Yaris I ma 3,8 i jest normalnym samochodem i nad
    wyraz wygodnym i pakownym w swej długości :-)

  • 7. Data: 2018-06-22 22:13:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 22 Jun 2018 16:23:14 +0200, Bok napisał(a):

    > szukam malucha, coś w stylu smart for2, jest jeszcze yotota IQ, nic
    > więcej???

    Citroen C1, C2
    Czy już za duże? ;)

  • 8. Data: 2018-06-23 01:11:26
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-22 o 16:23, Bok pisze:
    > szukam malucha, coś w stylu smart for2, jest jeszcze yotota IQ, nic
    > więcej???

    Twizy :-)

  • 9. Data: 2018-06-23 06:11:36
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-06-22 o 18:27, z pisze:

    > Może sprecyzuj te 3 m. Yaris I ma 3,8 i jest normalnym samochodem i nad
    > wyraz wygodnym i pakownym w swej długości :-)

    za duży, preferuję 2 osobowy, 0.8metra to potężna różnica, nigdy nie
    jeździłem więcej niż 2 osoby, wożenie pustej przestrzeni to czyta strata

    ponadto takie samochody jak citroen c1 zupełnie mi nie pasują

    jak patrzę na laseczki metr sześćdziesiąt wystające ledwo głową nad
    deske w dużym suvie w mieście to mi się nóż otwiera z perspektywy
    jebanego zakorkowanego na max miasta w którym mieszkam

    moi znajomi tylko większe większe i większe, niedługo będą tirami
    jeździć do pracy

  • 10. Data: 2018-06-23 06:18:10
    Od: Bok <a...@g...com>

    > W czym Ci smart przeszkadza. Rozgladam sie za smartem bo tez chce maly samochod.

    w niczym na razie jest to mój typ N1, szkoda tylko że nowe są drogie

    toyota IQ jest super ale dostępna u nas w szczątkowej ilości

    dlaczego jakiś tani wytwórca (dacia fiat) nie zrobi prostego
    odpowiednika, powiedzmy za 35tys nowy nieskomplikowany ładny 2 osobowy 3
    drzwiowy samochód do miasta