  • 11. Data: 2018-06-23 06:30:05
    Temat: Re: Naprawdę mały samochód
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2018 o 06:18, Bok pisze:

    > dlaczego jakiś tani wytwórca (dacia fiat) nie zrobi prostego
    > odpowiednika, powiedzmy za 35tys nowy nieskomplikowany ładny 2 osobowy 3
    > drzwiowy samochód do miasta

    Bo nie ma na to popytu. Posiadanie samochodu tylko do miasta jest w
    większości wypadków bez sensu.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-06-23 10:01:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-23 o 06:11, Bok pisze:
    > za duży, preferuję 2 osobowy, 0.8metra to potężna różnica, nigdy nie
    > jeździłem więcej niż 2 osoby, wożenie pustej przestrzeni to czyta strata

    Tak to tylko w erze. Strata czego? liczyłeś kiedyś sumaryczne koszty
    zakupu, napraw, paliwa, opłat i odsprzedaży?

    Doradziłem Ci realny samochód z realnego życia
    Krótki rozstaw osi też potrafi mieć wady.
    Chyba nie napisałeś jak będziesz go eksploatował
    Więc może się trafić też dłuższa trasa i będziesz tu znowu lamentował.

    Myślę że nie znajdziesz takiego i że zaczynasz trolować

    Nawet pikaczento jest dłuższe :-)

  • 13. Data: 2018-06-23 10:34:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-23 o 06:18, Bok pisze:

> [...]
    >

    > dlaczego jakiś tani wytwórca (dacia fiat) nie zrobi prostego
    > odpowiednika, powiedzmy za 35tys nowy nieskomplikowany ładny 2 osobowy 3

    Przepisy dbają aby nikt nie sprzedawał w unii prostego i taniego auta.
    A małe ale drogie już były i są, nie sprzedają się rewelacyjnie.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-06-24 09:14:53
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-23 06:18, Bok wrote:

    > dlaczego jakiś tani wytwórca (dacia fiat) nie zrobi prostego
    > odpowiednika, powiedzmy za 35tys nowy nieskomplikowany ładny 2 osobowy 3
    > drzwiowy samochód do miasta

    bo widocznie wyszlo im ze nikt tego nie kupi, pytania o podobne auto
    zadane w tym roku mozna policzyc na palcach jednej reki

  • 15. Data: 2018-06-24 09:18:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-23 06:11, Bok wrote:
    > za duży, preferuję 2 osobowy, 0.8metra to potężna różnica, nigdy nie
    > jeździłem więcej niż 2 osoby, wożenie pustej przestrzeni to czyta strata

    bzdura

    > ponadto takie samochody jak citroen c1 zupełnie mi nie pasują
    >
    > jak patrzę na laseczki metr sześćdziesiąt wystające ledwo głową nad
    > deske w dużym suvie w mieście to mi się nóż otwiera z perspektywy
    > jebanego zakorkowanego na max miasta w którym mieszkam

    szczerze watpie ze dlugosc samochodow ma istotne znaczenie w powstawaniu
    korkow

    > moi znajomi tylko większe większe i większe, niedługo będą tirami
    > jeździć do pracy

    a ty najchetniej bys zakazal?

  • 16. Data: 2018-06-24 09:27:59
    Od: Bok <a...@g...com>

    > Tak to tylko w erze. Strata czego? liczyłeś kiedyś sumaryczne koszty
    > zakupu, napraw, paliwa, opłat i odsprzedaży?

    strata przestrzeni którą zajmuje pojazd, w miejscu docelowym i w garażu,
    wolę mieć większy skuter dwa rowery niż większy samochód, nie ma sensu
    wozić pustego powietrza

    > Doradziłem Ci realny samochód z realnego życia

    jeździłem jariską pandą2 citigo, teraz mam 2 samochody stilo3d i corsęE
    z dwojga złego będę poszukiwał nadal, najlepiej jeździło mi się pandą2,
    po prostu mało jest samochodów małych i zgrabnych, np niedostępny u nas
    fiat mobi podoba mi się chociaż jest 4osobowy

    > Myślę że nie znajdziesz takiego i że zaczynasz trolować

    po prostu analizuję i obserwuję ulice w moim mieście, samochody ogromne
    a siedzi w nich 1 osoba, ciężko toto zaparkować, pali toto więcej,
    zupełnie nie rozumiem podejścia innych ludzi

    dyskutowałem ze znajomym w pracy, warunki parkingowe mamy koszmarne,
    gnieciemy się strasznie, on ma dom i 3 osoby w rodzinie, każda z nich ma
    własny samochód, on ma 172wzrostu a jeździ do pracy dużym suvem , dla
    niego każdy samochód poniżej 4.5m jest za mały, no cóż ręce opadają i
    nigdy nie ogarnę jak działa mózg takich osób :(

  • 17. Data: 2018-06-24 09:29:34
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-06-22 o 22:13, Tomasz Pyra pisze:

    > Citroen C1, C2
    > Czy już za duże? ;)

    w zasadzie to powinienem zadać pytanie czy są jeszcze jakieś samochody 2
    osobowe :)

  • 18. Data: 2018-06-24 09:40:39
    Od: Bok <a...@g...com>

    > a ty najchetniej bys zakazal?

    jeżeli masz gdzie trzymać i to udowodnisz to możesz sobie kupić tira,
    dał bym preferencje np jak w rzeszowie gdzie po buspasach mogą się
    poruszać samochody z min 3 osobami w środku

    wzorem japonii jak jesteś zameldowany w mieście musisz udowodnić zanim
    kupisz samochód że masz gdzie go trzymać

    ja mam 2 samochody i dwa garaże, jeden większy i drugi chce wymienić na
    mikrusa do miasta

    btw na miejscu parkingowym dla suva mieszczą się 2 smarty

  • 19. Data: 2018-06-24 10:16:33
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-24 09:40, Bok wrote:

    > btw na miejscu parkingowym dla suva mieszczą się 2 smarty

    a mi ram wystaje niestety ;)

  • 20. Data: 2018-06-24 10:21:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 09:40 Bok <a...@g...com> pisze:

    > ja mam 2 samochody i dwa garaże, jeden większy i drugi chce wymienić na
    > mikrusa do miasta

    A przed chwilą krytykowałeś znajomego, który ma dom i 3 samochody.
    Tobie wolno mieć dwa to czemu jemu zabraniasz trzech?
    Hipokryzja czystej postaci.

    > btw na miejscu parkingowym dla suva mieszczą się 2 smarty
    Ale chyba jeden za drugim?

    TG