  • 31. Data: 2018-06-24 19:59:47
    Temat: Re: Naprawdę mały samochód
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Tu się nie da nic nowego wymyślić. Ja wybrałem Yarisa. Robi jako
    > jedyny w rodzinie. Jeżdżę nim do pracy. Chłop 100 kilo w damskim
    > samochodzie

    >:-) Są tacy co sobie przedłużają. Szanujemy ich :-)
    > Możesz pobawić się Smartem i tyle w temacie

    Yarisem jezdziłem pare lat - bardzo przyjemne auto.
    Mowisz ze damski? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 32. Data: 2018-06-24 20:59:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 24 Jun 2018 17:59:46 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Oczywiście ze nie, bo trzeba załozyc ze odstepy miedzy samochodami
    > pozostana względnie niezmienne.
    > Ale zakłądając ze te odstepy srednio = długości samochodu to ilosc
    > przejezdzajacych aut mogłaby się zwiekszyc o ponad 10%.
    > To imo bardzo duzo.

    Jeśli samochody jadą, nawet niby w ścisku, to tak jak obserwuję odstęp
    między nimi to średnio jakieś 10m, czyli tu wpływ długości auta będzie
    niewielki.

    Natomiast jak stoją w korku z odstępami około metra od siebie, to tu każde
    pół metra ma znaczenie ile samochodów zmieści się na danym odcinku drogi.

  • 33. Data: 2018-06-24 22:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

> [...]
    >
    > Natomiast jak stoją w korku z odstępami około metra od siebie, to tu
    > każde pół metra ma znaczenie ile samochodów zmieści się na danym

    Dokładnie, ale jak mamy korek to własnie stoimy, prawda?
    Wiec licza sie tylko te pierwsze metry, zeby przejechac skrzyzowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 34. Data: 2018-06-25 11:30:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-22 o 16:23, Bok pisze:
    > szukam malucha, coś w stylu smart for2, jest jeszcze yotota IQ, nic
    > więcej???

    Aixam, Ligier - poszukaj na grupie, kiedyś to opisywałem...
    T.

  • 35. Data: 2018-06-30 09:10:06
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-06-25 o 11:30, T. pisze:
    > Aixam, Ligier

    6KM 11KM LOLZ

    dizajn fajny, takie coś z silnikiem 60KM to OK