  • 11. Data: 2013-01-17 23:37:12
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > No, zwłaszcza, że reszta "równiejszych" jedzie tak samo.

    Tylko:
    1. Ta reszta w razie czego placi, a nie pokazuje legitymacje i kaze
    polismenowi wyp* w podskokach lub krokiem tanecznym.
    2. Ta reszta nie stawia FR i nie kolaboruje z takimi politykami.
    3. Ta reszta pracuje, a nie sie opierdala

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2013-01-17 23:40:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-17 22:29, Myjk pisze:
> [...]
    > sumie na drodze jak się chce jechać zgodnie z ograniczeniami. Jedzie się
    > spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia, a tu zaraz jakiś
    > siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...
    >
    > Niechże ludzie zaczną zmiany od SIEBIE -- potem będą mieć pełne prawo
    > wymagać zmian od innych. W przeciwnym razie wszyscy się zalewają
    > hipokryzją.
    >
    > megrims, dla przykładu, spójrz na swoją jazdę. Niby jesteś mniej równy? Tak
    > się czujesz? Bo ja widziałem na paru filmach coś wprost przeciwnego. Jakbyś
    > był nawet bardziej "równy" niż Piechociński.

    Nie prowadzę demagogicznych dyskusji w stylu Nowaka o mordercach
    za kółkiem, więc się odpierdol.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 13. Data: 2013-01-17 23:42:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    > Facet, jedno nie wyklucza drugiego. Idioci się trafiają niezaleznie od
    > natężenia ruchu na drodze i niezależnie od pasa ruchu. Zawsze się znajdzie
    > taki, co chciałby jechać szybciej, a mu inni przeszkadzają.

    Wiesz... Jak masz przed sobą pusto po horyzont, na dwujezdniowej
    drodze bez jakichkolwiek zagrożeń i od 5 kilometrów trzymasz prędkość
    taką samą jak idiota obok na drugim pasie, to faktycznie ten za Tobą może
    dostać piany nie będąc pacjentem szpitala psychiatrycznego.

    Ja ZAWSZE takich, którzy chcą jechać szybciej ode mnie puszczam
    możliwie najmniej dokuczliwie - nie sobie kark złamie, mi nic do tego.
    Nie mam zamiaru bawić się w szeryfa w imię jakiś idiotycznych
    ograniczeń prędkości.
    Nie mam pojęcia, z jakiego powodu on sie śpieszy. Czy goni go popęd
    seksualny czy naprawdę ważna życiowa potrzeba. Ale jak jedzie szybciej
    ode mnie, to na pewno jakiś powód ma. Mi nie ubędzie, jak go
    przepuszczę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-01-17 23:52:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Facet, jedno nie wyklucza drugiego. Idioci się trafiają niezaleznie od
    > natężenia ruchu na drodze i niezależnie od pasa ruchu. Zawsze się znajdzie
    > taki, co chciałby jechać szybciej, a mu inni przeszkadzają.

    To kto jest tym idiota na filmie ?

    sz.

  • 15. Data: 2013-01-17 23:52:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    [...]

    > Nie prowadzę demagogicznych dyskusji w stylu Nowaka o mordercach
    > za kółkiem, więc się odpierdol.

    Jestem jednym z ostatnich, których można podejrzewać o kapelusznictwo.
    Mechanicy nazywają mnie katem samochodów a wielu pasażerów po prostu
    boi się ze mną jeździć. Jednak nie mogę uznać za rozsądne i mądre to,
    co widziałem na filmie z rozbicia C63.

    Oczywiscie nie zmienia to w niczym faktu, że ja również zachowuję się
    na drodze czasem nierozsądnie abo wręcz idiotycznie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-01-17 23:57:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 23:12:52 +0100, szufla

    > To go tlumaczy ? Moze wyjasnij dlaczego nie jedzie 50 ?

    Zapytaj się go. Resztę też, będziesz miał lepszą statystykę.

    > Koles, ktory go dogania, chcial pokazac ile to auto jedzie

    On jest od tego? Tam wszystkie auta jadą tak samo, a nie tylko to jedno.
    Jeszcze rozumiem się doń przyjebać, gdy wszyscy jadą poprawnie a on
    lawiruje między nimi z prędkością 100/h...

    > Chyba cos ci sie pomylilo. Od siebie powinni zaczac

    Nic mi się nie pomyliło. Polityków wybiera społeczeństwo, spośród siebie.
    Nie na odwrót. Ergo, politycy są idealnym odbiciem społeczeństwa. W tym
    wypadku najwyraźniej takich jak ty, co zawsze wiedzą lepiej.

    > Podobno przyklad idzie z gory.

    Borze. Chcesz powiedzieć, że gdyby tych paru ministrów (czy nawet
    wszystkich osłów) zaczęło jeździć całkiem poprawnie, to by automatycznie
    społeczeństwo też zaczęło wolniej jeździć? Nie rozśmieszaj mnie. Naprawić
    musi się, jak widać, większość -- a nie promil.

    > Sorry ale jestes tak zaslepiony, ze juz chyba nie wiesz co piszesz.

    ROTFL

    > Twoje tlumaczenie jest zenujace.

    Wiadomo, nie to co twoje.

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2013-01-18 00:04:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szufla,

    > To kto jest tym idiota na filmie ?

    Chyba jednak ten z kamerą ale z innego powodu niz myślisz - jedzie
    zdecydowanie za blisko jak na warunki na drodze i prędkość. Na
    dokładkę rozprasza się filmując prędkościomierz i sytuację na drodze
    (tylko niech nikt nie próbuje wmawiać, że to pasażer filmował).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-01-18 00:52:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zapytaj się go. Resztę też, będziesz miał lepszą statystykę.

    Zdaje sie, ze to ty byles jego adwokatem.

    > On jest od tego?

    A co to zabronione jest ? Myslisz, ze gdyby to byla policja to by dostal mandat ?:)

    >Tam wszystkie auta jadą tak samo, a nie tylko to jedno.
    > Jeszcze rozumiem się doń przyjebać, gdy wszyscy jadą poprawnie a on
    > lawiruje między nimi z prędkością 100/h...

    Film pokazuje jak zachowuje sie wladza, ktora ustanawia prawo.
    Na lawirowanie to tam jest za malo miejsca, tak to tylko Komorowski na wislostradzie
    140.

    > Nic mi się nie pomyliło. Polityków wybiera społeczeństwo, spośród siebie.
    > Nie na odwrót. Ergo, politycy są idealnym odbiciem społeczeństwa. W tym
    > wypadku najwyraźniej takich jak ty, co zawsze wiedzą lepiej.

    Moim odbiciem ? Jak na razie to ty ich tlumaczysz i to w dosc idiotyczny sposob.

> [...]
    > społeczeństwo też zaczęło wolniej jeździć? Nie rozśmieszaj mnie. Naprawić
    > musi się, jak widać, większość -- a nie promil.

    Tak jest. Dlatego radarami w nich, zwlaszcza z cichociemnych samochodow itd.
    Wladza naprawia, tylko nie siebie.

    sz.

  • 19. Data: 2013-01-18 01:00:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Chyba jednak ten z kamerą ale z innego powodu niz myślisz - jedzie
    > zdecydowanie za blisko jak na warunki na drodze i prędkość.

    Nie jedzie blisko tylko robi zblizenie kamera. Wszyscy jada w podobnej odleglosci.
    Spojrz na lewy pas.

    >Na
    > dokładkę rozprasza się filmując prędkościomierz i sytuację na drodze

    Skad wiesz, ze sie rozprasza ? Jezdzisz autem caly czas trzymajac obie rece na
    kierownicy ?:)

    sz

  • 20. Data: 2013-01-18 01:29:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szufla,

    Friday, January 18, 2013, 1:00:53 AM, you wrote:

    > Nie jedzie blisko tylko robi zblizenie kamera. Wszyscy jada w podobnej odleglosci.

    Że świstakiem pogadaj.

    > Spojrz na lewy pas.

    Lewy pas jedzie wolniej.

    > Skad wiesz, ze sie rozprasza ? Jezdzisz autem caly czas trzymajac obie rece na
    > kierownicy ?:)

    Chodzi o uwagę a nie ilość kończyn na kierownicy.

    --
    Best regards,
    RoMan