  • 21. Data: 2018-06-30 14:47:36
    Temat: Re: Nawigacja od innej strony
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 30 Jun 2018 14:23:35 +0200, w <5b377641$0$603$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Bajką jest 1 m Galileo, a nawet płatne 10 cm?

    Wszystkie mapy należałoby narysować na nowo, a przynajmniej skrzyżowania.
    Nikomu to nie jest na dodatek specjalnie potrzebne.

  • 22. Data: 2018-06-30 15:29:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-30 o 14:17, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 29 Jun 2018 02:06:56 +0200, w
    > <1l3xxx5dqb1p0$.1coe27r4yvfpg$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Bez przykładu?

    W Warszawie trasa S2. Jadąc np. od wjazdu Pruszków i chcąc wyjechać na
    Al. Krakowską w Raszynie, na S2 musisz wybrać pas zjazdowy już kilka
    kilometrów wcześniej, bo jakiś "mądry inaczej" pasy zjazdowe oddzielił
    linami od S2 na odległości wielu kilometrów. Tak w obie strony.
    Chyba matołki miały za dużo pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2018-06-30 15:54:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 14:17:35 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Bez przykładu?

    Wszedzie tam, gdzie masz druga rownolegla jezdnie za barierka.
    https://goo.gl/maps/S9MmSQyejQE2

    Automapa ci pokazuje do skretu kilometr, a drogowskaz ze juz.

    Jak sie odzwyczailes do patrzenia po drogowskazach, albo tir zaslonil,
    albo numerkow drog nie znasz i myslisz, ze to jeszcze nie to, albo
    zdecydowales sie tira wyprzedzic, bo kilometr to jeszcze dasz rade ..
    to potem zobaczysz

    https://goo.gl/maps/U1EVdZZVkb22

    W sumie to Cavalino ma racje - nawigacja dupy skoro nie mowi ze tu
    skrec. Ale tez jaki to skret ?

    Czy np to
    https://goo.gl/maps/1p739s1CB8v

    A na nawigacji widzisz, zeby jechac prosto, bo do skrzyzowania z S8 to
    jeszcze ho ho. 3km dokladniej mowiac.

    J.

  • 24. Data: 2018-06-30 17:37:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 15:29:28 +0200, Adam napisał(a):
> [...]
    > kilometrów wcześniej, bo jakiś "mądry inaczej" pasy zjazdowe oddzielił
    > linami od S2 na odległości wielu kilometrów. Tak w obie strony.

    A jakie tam korki ?
    Moze to dobry pomysl, ze korek "nie wylewal sie" na austostrade :-)

    J.

  • 25. Data: 2018-06-30 23:29:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 30 Jun 2018 15:54:17 +0200, w <y...@4...net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wszedzie tam, gdzie masz druga rownolegla jezdnie za barierka.
    > https://goo.gl/maps/S9MmSQyejQE2
    >
    > Automapa ci pokazuje do skretu kilometr, a drogowskaz ze juz.

    Nawigacja powinna pokazywać to miejsce do zjazdu:
    https://www.google.com/maps/@52.3508759,16.8471274,3
    a,75y,267.75h,90.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZNjn12KzF42
    aJ-OPdPM7HQ!2e0!7i13312!8i6656
    Czyli to błąd mapy.

  • 26. Data: 2018-07-01 10:14:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-30 o 14:47, r...@k...pl pisze:

    > Wszystkie mapy należałoby narysować na nowo, a przynajmniej skrzyżowania.

    Można a nie trzeba

    > Nikomu to nie jest na dodatek specjalnie potrzebne.

    Nie każdemu, ale nie nikomu.

  • 27. Data: 2018-07-01 15:16:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 23:29:18 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > https://www.google.com/maps/@52.3508759,16.8471274,3
    a,75y,267.75h,90.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZNjn12KzF42

    Nawigacja moze nawet pokazuje, ale niewyraznie (skrec lekko w prawo,
    trzymaj sie prawego pasa, itp).

    Jak sie w dodatku jedzie z malym zoomem tak jak ja, bo lubie widziec
    wiekszy obszar - to widze ze ciagle prosto trasa prowadzi ...

    No coz, trzeba sie przyzwyczaic do nowych zagrozen.
    I tak dobrze, ze wyraznie napisali Wroclaw, a nie jakas Lubawka..

    J.

  • 28. Data: 2018-07-01 18:02:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazda nawigacja jest tak zrobiona ze moznanja wylaczyc. Nie pasuje dokladnosc to
    wylaczasz i po sprawie.

  • 29. Data: 2018-07-01 19:37:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Jul 2018 10:14:10 +0200, w <pha2gn$ajq$2@news.icm.edu.pl>, kk <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Można a nie trzeba

    Trzeba, bo mapy nie mają takiej dokładności.

  • 30. Data: 2018-07-01 23:11:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-01 o 19:37, r...@k...pl pisze:

    > Trzeba, bo mapy nie mają takiej dokładności.

    Nie ma znaczenia jaką dokładność ma mapa, nawigacja dociąga do
    istniejącej drogi zarówno wtedy jak GPS jest mniej dokładny jak i
    bardziej, więc nie trzeba robić specjalnej mapy pod dokładniejszy.