  • 11. Data: 2011-11-15 10:29:55
    Temat: Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-15 00:38, TomWi pisze:
> [...]
    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    > a bez zapchania spora iloscia POI jest roznica?
    > potrzebuje jakas nawigacje wrzucic do schowka w razie w.. a cena lepsza
    > niz larka 50.3, wiec kusi

    Ale Moov 500 jest niewiele droższy. Imho warto dołożyć, jeśli to coś ma
    tak skandaliczny ekran jak tu ludzie piszą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2011-11-15 13:06:31
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j9tbeg$q5d$1@news.dialog.net.pl...

    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    > Ale Moov 500 jest niewiele droższy. Imho warto dołożyć, jeśli to coś ma
    > tak skandaliczny ekran jak tu ludzie piszą.

    S502 też nie jest drogi. Kupiłem 4 miesiące temu za 305 zł. Ekran ma chyba
    ten sam co Moov500 ale ładniejszą i cienszą obudowę oraz 128 MB RAM

  • 13. Data: 2011-11-15 14:34:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-11-15 00:40, BartekK wrote:

    > Fajnie, szkoda że znów z ładowarką-zagłuszarką (po włączeniu -
    > praktycznie każde radio CB zostaje zapchane na +9S szumem)

    wez dwa rdzenie ferrytowe i na jednym zaloz kilka zwojow kabla od
    ladowarki, a drugi na kablu zasilajacym radio. Navie z biedronki
    wyleczylo to z zagluszania calkowicie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2011-11-15 14:52:38
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    ciach...

    > Ale Moov 500 jest niewiele droższy. Imho warto dołożyć, jeśli to coś ma
    > tak skandaliczny ekran jak tu ludzie piszą.

    A co myślicie o tym:
    https://www.hurt.com.pl/nawigacja-gps-modecom-freewa
    y-mx2-5,p8433.html

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 15. Data: 2011-11-15 16:05:15
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-11-15 14:52, ToM wrote:

    > A co myślicie o tym:
    > https://www.hurt.com.pl/nawigacja-gps-modecom-freewa
    y-mx2-5,p8433.html

    Niedawno kupiłem, działa nie narzekam.

    Problemów z widocznością ekranu w dzień nie ma, muszę tylko kabel TNC
    dokupić do pełni szczęścia.

    --
    MM

  • 16. Data: 2011-11-15 22:10:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011 14:34:29 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >wez dwa rdzenie ferrytowe i na jednym zaloz kilka zwojow kabla od
    >ladowarki, a drugi na kablu zasilajacym radio. Navie z biedronki
    >wyleczylo to z zagluszania calkowicie.

    Działa połowicznie. I to z oryginalną ładowarką HTC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-11-16 14:59:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-11-15 22:10, jerzu wrote:

    > Działa połowicznie. I to z oryginalną ładowarką HTC.

    Wiecej zwojow, lepszy rdzen? ;). Jest szansa na poprawe. W kazdym
    razie u mnie podzialalo to wystarczajaco dobrze. Inna sprawa
    jesli sie to gdzies 'ulewa' poza linia zasilajaca i indukuje
    sie bezposrednio sygnalem w.cz. od strony anteny albo w radiu
    z plastikowa pokrywa obudowy ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 18. Data: 2011-11-16 21:45:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Nov 2011 14:59:07 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >Wiecej zwojow, lepszy rdzen? ;)

    Więcej zwojów już zrobić nie mogę, zwłaszcza na kablu od ładowarki do
    telefonu - bo mi ledwo go starcza :) A rdzenie mam wywleczone ze
    starej, kolorowej kserokopiarki Canona, IMHO powinny być OK.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-11-17 08:46:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-16 14:59, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > jesli sie to gdzies 'ulewa' poza linia zasilajaca i indukuje
    > sie bezposrednio sygnalem w.cz. od strony anteny albo w radiu

    W tym ostatnim przypadku, to się radio otwiera i wykleja miedzianą folią
    obudowę od środka. :P

  • 20. Data: 2011-11-17 13:11:46
    Od: pablo <p...@g...pl>

    czy ktoś mi może powiedzieć czy w tym biedronkowym gpsie znajdę małe miejscowości
    typu Orzesze (woj. śląskie)?