  • 1. Data: 2018-10-01 22:03:36
    Temat: Nawigacje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i trafila sie okazja do przetestowania.

    Wroclaw-Karpacz, janosik prowadzi jakims oplotkiem, olewam ... i błąd,
    roboty na drodze, wahadelka, korki.

    Wiec z powrotem zaczynam od nawigacji - Y przewiduje dojazd na 22:10,
    i prowadzi przez Kowary. Google tradycyjnie i dojazd 21:40.

    Do Y pretensje tradycyjne - stara mapa nie pokazuje korkow poza trasa,
    nowa to juz w ogole nic nie pokazuje. Informacji o alternatywnych
    trasach brak - nie wiadomo czy nie nadkladam 10km dla 1 minuty.

    Nie podobaja mi sie opłotki, godzina pozna, wiec chwilowo wierze
    googlowi. Korek za JG okazuje sie umiarkowany ... a G czas przybycia
    rosnie do 22:30. Patrze i widze korek na A4 pod Wrockiem.
    Na Y nic nie widze, ale prowadzi przez Legnice.

    No nic, jade dalej prosto, G okazuje sie aktualizowac trase co jakies
    20 minut. Trzeba miec dwa odpalone, z przesunieciem. Jeden proponuje
    przez Swidnice, drugi dalej prosto przez Strzegom.

    Y tez zmienil taktyke i prowadzi do Kostomlotow a dalej opłotkami.

    I tak dojezdzam do A4, Y juz proponuje mijac przez Kąty, nowa mapa
    pokazuje jakies korki dalej na A4, ole trudno ocenic jakie sa
    naprawde. G tez zmienilo taktyke - tez omija przez Kąty, ale korkow na
    A4 juz wcale nie pokazuje.

    I tak gnamy A4 w niepewnosci, a zjazd na Kąty coraz blizej ... w
    doslownie ostatnim momencie widze, ze cos przede mna zbyt czerwono od
    swiatel i zjezdzam. Czy prawidlowo rozpoznalem korek - nie wiem.

    Wnioski - w dynamicznej sytuacji jeden Google to za malo.
    I sam janosik tez za malo. I w ogole do d* te nawigacje.
    I jeszcze trzeba miec druga osobe do obslugi i stosowna ilosc
    ladowarek :-(

    Da sie w googlu jakos wywolac odswiezenie trasy ?
    A w Janosiku ?

    J.

  • 2. Data: 2018-10-02 07:28:16
    Temat: Re: Nawigacje
    Od: p...@g...com

    --Da sie w googlu jakos wywolac odswiezenie trasy ?

    zapisujesz na ekranie glownym i co jakis czas odpalasz ew. jest cos takiego jak ruch
    w poblizu

  • 3. Data: 2018-10-02 10:43:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Oct 2018 22:03:36 +0200, w <1jj732joitjd$.wtwm27w0djwy$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > I sam janosik tez za malo. I w ogole do d* te nawigacje.
    > I jeszcze trzeba miec druga osobe do obslugi i stosowna ilosc

    Pasjonujące niczym walka z problemami w socjaliźmie.

  • 4. Data: 2018-10-02 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Da sie w googlu jakos wywolac odswiezenie trasy ?

    google sam proponuje czasami: znalazłem szybsza trase. Zmienic?

    A zawsze mozesz zrobic dwa klikniecia w tył, wyznacz trase -> go

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 5. Data: 2018-10-02 14:05:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No nic, jade dalej prosto, G okazuje sie aktualizowac trase co jakies
    > 20 minut. Trzeba miec dwa odpalone, z przesunieciem. Jeden proponuje
    > przez Swidnice, drugi dalej prosto przez Strzegom.

    Pro.
    W NE mam co 2min.

  • 6. Data: 2018-10-02 21:26:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 02 Oct 2018 10:43:09 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Pasjonujące niczym walka z problemami w socjaliźmie.

    Ano - tak to jakos wygladalo :-)

    Takie czasy - walczysz, lub stoisz ... lub placisz za NE, ale tu sie
    nie wypowiem, bo nie place i nie uzywam :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-10-03 01:44:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02 Oct 2018 11:59:56 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > google sam proponuje czasami: znalazłem szybsza trase. Zmienic?

    A owszem, tylko ze robi to rzadko.
    A tu sytuacja sie zmienia, i chcialbym czesto.

    > A zawsze mozesz zrobic dwa klikniecia w tył, wyznacz trase -> go

    no fakt, dziala.
    Zeby jeszcze dalo sie widok 2D wlaczyc i zoom ustawic - bylaby dobra
    nawigacja.

    J.